Aurinkomatkat ei taida järjestää seuramatkoja tuonne, skippaan.Yllättäen heräsi halu lähteä Vuoristo-Karabahiin. Katsotaan milloin tuo toteutuu.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aurinkomatkat ei taida järjestää seuramatkoja tuonne, skippaan.Yllättäen heräsi halu lähteä Vuoristo-Karabahiin. Katsotaan milloin tuo toteutuu.
Helmikuun lopussa Jordania.
Vastaava roadtrip ollut itsellä ajatuksissa joskus joten laitas raporttia.Tammikuun puolessavälissä vaimokkeen kanssa Dubaihin viikoksi. Ensi vuoden elokuussa sen sijaan olisi suunnitelmissa 2 viikon häämatka jenkkeihin, road-trip välillä NY - Miami. Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos joku on itärannikon tietäjä tai tehnyt samankaltaisen reissun aiemmin Samaisen 2 viikon "tripin" oon tehnyt velipojan kanssa länsirannikolla, joten vähän jenkkilän touhuja osaa ennakoida kyllä.
Vastaava roadtrip ollut itsellä ajatuksissa joskus joten laitas raporttia.
Ensi vuoden elokuussa sen sijaan olisi suunnitelmissa 2 viikon häämatka jenkkeihin, road-trip välillä NY - Miami. Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos joku on itärannikon tietäjä tai tehnyt samankaltaisen reissun aiemmin Samaisen 2 viikon "tripin" oon tehnyt velipojan kanssa länsirannikolla, joten vähän jenkkilän touhuja osaa ennakoida kyllä.
Sen verran on tullut matkusettua ja ikää tullut, että se mitä se matka on ollut velipojan kanssa ei todennäköisesti vastaa sitä, mitä vaimosi haluaa. Kilometrejähän tuossa on kolmatta tuhatta eli autossa istutaan todella paljon pariin viikkoon, niin milloin sitten olisi tarkoitus nauttia laatuaikaa? Noin lyhyelle aikavälille voisin harkitsisin itse ainakin sitä, että lentäisi vaikka sinne Nykiin, jossa muutamia päiviä, sitten voisi lentää rannikkoa alapäin hieman jne. Tuossa ei montaa "autotonta päivää" muuten ole, mutta jos siellä autossa haluaa koko loman istua, niin kaikin mokomin.