Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
englanti :)

tänä vuonna vielä unkari ja kroatia ainakin. käyty tänä vuonna: saksa-sveitsi-itävalta(asuinpaikka)-suomi-italia-espanja-slovenia. seuraavaksi työreissulle britteihin ja saksaan ( tosin käyn saksassa pari kertaa viikossa muutenkin) sitten suomeen..

eksootitsista tekisi kovasti mieli georgiaan ( ei usa ) ja serbiaan.
Sloveniaa voin suositella, helvetin hieno paikka ja tosi mukavaa väkeä.

Kyprokselle olis lähtö kolmisen viikon päästä, hiljaisena työpäivänä kerkeää hyvin ihmetellä mitäs sitä siellä puuhailis. Hotellilla ainakin ilmastointi, aamupala ja kattoallas, enköhän mä pärjää :)

Torstaina sloveniaan ja kroatiaan, maanantaina takaisin.
Syyskuun alussa Unkariin lokakuussa Kanadaan.
Siinä seuraavat seikkailukohteet..;)
Puolaan ja englantiin töiden puolesta kyllä myös..

Albania huomenna ja varmaan torstaina Bosnia. Nyt ollaan Kroatiassa ja perjantaina lennettiin Montenegroon eli tällainen Balkanin kierros menossa.

New Yorkkiin tekis taas mieli. Viimeks tuli oltua 5 yötä yhden vanhan kaverin kanssa. Ei vaan oikeen kemiat kohdannut, kaveri halusi viettää enemmän aikaa hotellissa kun fiilistellä kaupunkia. Mulle se ja sama, menin sitten yksin. Esim kun olin yhtenä iltana (viime syyskuu) Brooklynin sillalla, musiikit korvissa ja katselemassa illan tulemista kaupungin ylle niin oli aivan perhanan hienoa. Kysyin kaveria seuraavaksi illaksi mukaan, niin ennen kun aurinko ehti laskea oli kaverilla menohalut jo takaisin hotellille.

Mielummin menen ensi kerralla yksin, kompromissien teko on oikeesti sitä että kummatkin häviää.

Kauanko te olette ollut Nykissä ja mikä olisi edullisin aika ostaa liput jne. Oletteko kokeillut AirBnB sovellusta Yhdysvalloissa?

Tammikuun puolessavälissä vaimokkeen kanssa Dubaihin viikoksi. Ensi vuoden elokuussa sen sijaan olisi suunnitelmissa 2 viikon häämatka jenkkeihin, road-trip välillä NY - Miami. Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos joku on itärannikon tietäjä tai tehnyt samankaltaisen reissun aiemmin :) Samaisen 2 viikon "tripin" oon tehnyt velipojan kanssa länsirannikolla, joten vähän jenkkilän touhuja osaa ennakoida kyllä.

Tammikuun puolessavälissä vaimokkeen kanssa Dubaihin viikoksi. Ensi vuoden elokuussa sen sijaan olisi suunnitelmissa 2 viikon häämatka jenkkeihin, road-trip välillä NY - Miami. Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos joku on itärannikon tietäjä tai tehnyt samankaltaisen reissun aiemmin :) Samaisen 2 viikon "tripin" oon tehnyt velipojan kanssa länsirannikolla, joten vähän jenkkilän touhuja osaa ennakoida kyllä.
Vastaava roadtrip ollut itsellä ajatuksissa joskus joten laitas raporttia.

Pariksi viikoksi Sri Lankaan seikkailemaan!

Ensi vuoden elokuussa sen sijaan olisi suunnitelmissa 2 viikon häämatka jenkkeihin, road-trip välillä NY - Miami. Otan mielelläni vinkkejä vastaan, jos joku on itärannikon tietäjä tai tehnyt samankaltaisen reissun aiemmin :) Samaisen 2 viikon "tripin" oon tehnyt velipojan kanssa länsirannikolla, joten vähän jenkkilän touhuja osaa ennakoida kyllä.

Sen verran on tullut matkusettua ja ikää tullut, että se mitä se matka on ollut velipojan kanssa ei todennäköisesti vastaa sitä, mitä vaimosi haluaa. Kilometrejähän tuossa on kolmatta tuhatta eli autossa istutaan todella paljon pariin viikkoon, niin milloin sitten olisi tarkoitus nauttia laatuaikaa? Noin lyhyelle aikavälille voisin harkitsisin itse ainakin sitä, että lentäisi vaikka sinne Nykiin, jossa muutamia päiviä, sitten voisi lentää rannikkoa alapäin hieman jne. Tuossa ei montaa "autotonta päivää" muuten ole, mutta jos siellä autossa haluaa koko loman istua, niin kaikin mokomin.

Sen verran on tullut matkusettua ja ikää tullut, että se mitä se matka on ollut velipojan kanssa ei todennäköisesti vastaa sitä, mitä vaimosi haluaa. Kilometrejähän tuossa on kolmatta tuhatta eli autossa istutaan todella paljon pariin viikkoon, niin milloin sitten olisi tarkoitus nauttia laatuaikaa? Noin lyhyelle aikavälille voisin harkitsisin itse ainakin sitä, että lentäisi vaikka sinne Nykiin, jossa muutamia päiviä, sitten voisi lentää rannikkoa alapäin hieman jne. Tuossa ei montaa "autotonta päivää" muuten ole, mutta jos siellä autossa haluaa koko loman istua, niin kaikin mokomin.

Älähän nyt. Tuo NY-Miami on ihan helposti ajettavissa 4-5 päivään. Etäisyys on 2000-2200 km reitistä riippuen ja mm. Kalifornian reissulla ajettiin kuuteen päivään 3000km, joten ihan tehtävissä. Ajatus onkin viettää laatuaikaa Nykissä kulttuurimeiningillä ja Miamissa rantalöhöilemällä yhteensä 6 päivää ja matkoihin jäisi nopeasti laskettuna n. 7 pv.

Ja road-tripin idea on viettää aika tien päällä ja autossa, se vapauden tunne on jotain käsittämätöntä. Ja lomaa otetaan joka tapauksessa se 3 viikkoa, ei ole niin nuukaa jos menee päivä-pari pidemmäksi reissu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom