Seuraava matkakohteenne?

Eli ABC-saaret:

Eli C:llä olen ollut ja samalla kyllä selvisi jotain asioita näistä muistakin saarista. Ehkä lyhykäisyydessään näin: Aruballa on eniten väkeä ja näin ollen myös palveluita ja hiekkarantoja. Bonaire on vähäväkisin, mutta sukelluspaikat parhaat. Curacaolla on pinta-alaa, mutta rannat pääosin kiviseinämää (hiekkarantoja kyllä löytyy). Netistä löytyy hyviä artikkeleita näistä kolmesta paljon: https://www.yahoo.com/travel/smackdown-aruba-vs-bonaire-vs-curacao-111295176802.html

Auton vuokraus onkin oma juttunsa... ainakin itse löysimme tällaisia pienempiä firmoja, joihin en koskaan ennen ole turvautunut, mutta homma meni ihan hyvin. Onnettomuuden sattuessa, jos menet siirtämään autosi pois tieltä tms. olet sitten samalla tehnyt itsestäsi syyllisen onnettomuuteen eli auto jää juuri siihen, kunnes oikeat henkilöt on hälytetty paikalle, vaikka liikenne menisi kuinka jumiin. Jos haluaa erottua joukosta, niin http://ducksunited.com/curacao/ lienee yksi vaihtoehto C-saarella. Matkathan ovat todella lyhyitä ja matkavauhti ei päätä muutenkaan huimaa.

Sellainen huomio vielä liikenteestä, että ainakin C:llä oli liikenneympyröitä (ainakin yksi), joissa esim. etelä-länsi -suunnista tulevilla oli etuajo-oikeus. Tämä tarkoittaa siis sitä, että kun tulet "pohjoisesta" ympyrää pitkin, sinulla on kolmio ja lännestä tulevat ovat sinuun nähden etuajo-oikeutettuja. Eli ihan muuten kuin Suomessakin olevat liikenneympyrät, mutta ympyrän sisällä voi siis olla kolmio ja ympyrään tulevalla tätä ei välttämättä siis ole. Helppoa, kunhan ei tule yllätyksenä... :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Espanja, Malaga, 5 päivää helmikuun puolessa välissä.

Torstaina iltapäivästä Napoliin nautiskelemaan alkuperäisestä pitsasta ja oikeasta mozzarellasta, perjantaina asiakastapaamisen jälkeen illalla takaisin. Lauantaina sitten Suomeen kahdeksi viikoksi joululomalle.

Jaahas, lentodiileissä ois tarjouksessa Helsinki - Etelä-Afrikka, Johannesburg n. 470 e, alkoipa mieli rakoilla. Vaikka olin ajatellut, että keväällä vaan taas Kiovaan.

Rooma keväällä, vien miehen juhlistamaan 30w syntymäpäiviä! Eli spesiaali reissu tiedossa. :)

Jaahas, lentodiileissä ois tarjouksessa Helsinki - Etelä-Afrikka, Johannesburg n. 470 e, alkoipa mieli rakoilla. Vaikka olin ajatellut, että keväällä vaan taas Kiovaan.
Ilmeisesti oot käynyt Kiovassa aikaisemminkin? Minkälainen paikka se on? Olen jo nimittäin useamman vuoden haavelillut, että tekisin reissun sinne suuntaan ja ottaisin vauhtimutkan Prypjatissa. Yhdessä vaiheessa asia oli jo realisoitumassa, mutta Ukrainan kriisi vähän sotki suunnitelmia.

Näillä näkymin seuraava matkakohde on Liverpool, jonne menossa huhtikuussa. Ellei sitten tule jotain suunnittelematonta reissua ennen sitä.

Näillä näkymin seuraava matkakohde on Liverpool, jonne menossa huhtikuussa. Ellei sitten tule jotain suunnittelematonta reissua ennen sitä.
Hei muuten! Mulla ois maaliskuussa Lontoo mikäli talvilomatoive menee kohdalleen. Pitäis vissiin mennä kuplia puhaltelemaan ;)

Hei muuten! Mulla ois maaliskuussa Lontoo mikäli talvilomatoive menee kohdalleen. Pitäis vissiin mennä kuplia puhaltelemaan ;)

Matsiliput löytyy täältäkin, mutta riskinä on FA Cup semifinaalit (= Liverpool - Newcastle matsi saattaa siirtyä). Eli vielä ei voi olla varma päästäänkö peliä katsomaan.
Reissuun on kuitenkin suunniteltu paljon muutakin, joten eiköhän siitä jokatapauksessa hyvän reissun saa aikaiseksi :)

Ilmeisesti oot käynyt Kiovassa aikaisemminkin? Minkälainen paikka se on?

Hieno. Jos haluat kaupunkilomalle halpojen, helppojen ja lyhyiden lentojen päähän kauniiseen kaupunkiin, missä on edulliset majoitukset, hyvää safkaa ja todella alhainen hintataso, niin Kiova on hyvä vaihtoehto, myös tällä hetkellä.

Malagassa olen, mutta tänne on tarkoitus jäädä. Seuraava kohde lienee tuo Jenkkilän matka, eli Arizonaan ensi syksystä, sieltä mahdollisesti pieni visiitti Meksikon puolelle

Seuraavaksi Ruotsiin työreissulle, Suomeen kaverin häihin, sitten Irlantiin kavereiden luo kyläilemään ja hiihtolomalle St. Antoniin maaliskuussa. Kahdeksan viikkoa on lomaa tälle vuodelle, joten ei ne reissut kyllä tuohon lopu :)
Syksyllä viimeistään kauemmas honeymoonin merkeissä, Karibianmeri saattaa olla vuorossa silloin.

Heinäkuussa Britanniaan. Lento Lontooseen ja takaisin Dublinista, siinä välillä haahuilua mihin sattuu päätymään. Vain Bowmore distillery on lyöty lukkoon.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom