Pääsiäisenä viikoksi Turkkiin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Loma lyöty lukkoo vko 13- 14(ke) ja eläintarhalle on hoitopaikka. Lämpöön ja biitsille pitäis päästä. Viis nähtävyyksistä, kuhan on lämpöä. Puhelin kii ja viikko köllimistä, sopii mulle.
Onko hyviä matkakohdevinkkejä? Kanarialla liian kylmä ja thaikkuihi taitaa olla 7d liia vähä? Kap Verde herätti kiinnostusta. Äkkilähtöjä tulee selattua useita kertoja päivässä
Joo Egypti on vahvana mielessä, ehkä ykköskohde tällä hetkellä. Ei kai turistihelveteis mitään levottomuuksia oo, muuta kuin mun shortseissa.Monet ei pidä paikasta, mutta ite suosittelen Egyptiä hurghadaa, varmasti sellainen +30 takuu aurinko halpaa kaljaa/ruokaa. Pitkää pinnaa kannattaa varata sitten kaupustelijoiden varalle :D
Joo Egypti on vahvana mielessä, ehkä ykköskohde tällä hetkellä. Ei kai turistihelveteis mitään levottomuuksia oo, muuta kuin mun shortseissa.
Toukokuussa nokka kohti Prahaa häämatkalle. 2 viikkoa rentoutumista, reeniä ja hyvää ruokaa :dance:
Monet ei pidä paikasta, mutta ite suosittelen Egyptiä hurghadaa, varmasti sellainen +30 takuu aurinko halpaa kaljaa/ruokaa. Pitkää pinnaa kannattaa varata sitten kaupustelijoiden varalle :D
13.4 on lähtö Egyptiin, Sharm El Sheikhiin menossa viikoksi. Tiedossa kunnon löhöloma, lämpöä pitäisi riittää ja hotelli on all-inclusive.
Sun vika, mutta painoin just matkan Hurghadaan. 27.3 lähtö. Eräpäivä maksulle kohtuullisesti tänää:D