Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loma lyöty lukkoo vko 13- 14(ke) ja eläintarhalle on hoitopaikka. Lämpöön ja biitsille pitäis päästä. Viis nähtävyyksistä, kuhan on lämpöä. Puhelin kii ja viikko köllimistä, sopii mulle.

Onko hyviä matkakohdevinkkejä? Kanarialla liian kylmä ja thaikkuihi taitaa olla 7d liia vähä? Kap Verde herätti kiinnostusta. Äkkilähtöjä tulee selattua useita kertoja päivässä

Loma lyöty lukkoo vko 13- 14(ke) ja eläintarhalle on hoitopaikka. Lämpöön ja biitsille pitäis päästä. Viis nähtävyyksistä, kuhan on lämpöä. Puhelin kii ja viikko köllimistä, sopii mulle.

Onko hyviä matkakohdevinkkejä? Kanarialla liian kylmä ja thaikkuihi taitaa olla 7d liia vähä? Kap Verde herätti kiinnostusta. Äkkilähtöjä tulee selattua useita kertoja päivässä

Monet ei pidä paikasta, mutta ite suosittelen Egyptiä hurghadaa, varmasti sellainen +30 takuu aurinko halpaa kaljaa/ruokaa. Pitkää pinnaa kannattaa varata sitten kaupustelijoiden varalle :D

Monet ei pidä paikasta, mutta ite suosittelen Egyptiä hurghadaa, varmasti sellainen +30 takuu aurinko halpaa kaljaa/ruokaa. Pitkää pinnaa kannattaa varata sitten kaupustelijoiden varalle :D
Joo Egypti on vahvana mielessä, ehkä ykköskohde tällä hetkellä. Ei kai turistihelveteis mitään levottomuuksia oo, muuta kuin mun shortseissa.

Joo Egypti on vahvana mielessä, ehkä ykköskohde tällä hetkellä. Ei kai turistihelveteis mitään levottomuuksia oo, muuta kuin mun shortseissa.

Ei ainakaan hurghadaan vaikuta oikeastaan mitenkää tuo Cairon tilanne, kannattaa varautua että siellä on sitten sivukujat hieman likaiset, että jos on oikein hienohelma tuonne ei kannata lähteä :D

Sunnuntaina lähdössä sharm el sheik:iin ja kuulemma ei tarvi välittää levottomuuksista. Matkustamisilmoitus kannattaa tehdä ennen reissua.

Sun vika, mutta painoin just matkan Hurghadaan. 27.3 lähtö. Eräpäivä maksulle kohtuullisesti tänää:D

Sun vika, mutta painoin just matkan Hurghadaan. 27.3 lähtö. Eräpäivä maksulle kohtuullisesti tänää:D

Kyllä niiden kauppiaiden kanssa pärjää, älä vaan erehdy edes kattomaan liikkeeseen päin jos ei ole intoa ostaa mitää, saattavat silti lähteä perää kaupustelemaan. Kuten varmaan tiedät joka paikassa voi tinkiä myös ravintolassa, ravintolaan voi mennä myös omia eväitä syömään ihan normi käytäntö siellä :D

Jotain viikonloppuhäppeninkiä suunnittelin toukokuulle, Lontoo ois varmaan passeli kaupunkilomakohde.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom