Seuraava matkakohteenne?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
TJ joo. ei musta ole semmoseen lähtijäksi. :)

Mahdollisesti Saksa :) Ei oo ennen pahemmin innostanu mut nyt ku tuosta kerrottiin ja vähän otti selvää niin nousihan se innostus! Tosin talvella matkustus on mitä on, varsinkin euroopassa, mutta silti.. Aina on mukava ku oon uudessa maassa käyny.

3.11 - 1.12 Thaimaan suunnalla, ei vaan tunnu edullisia lentoja enää löytyvän. Finnairillakaan mitään tarjouksia juuri nyt. Pärkele.

Nyt pohjanmaalle, sitten parin viikon päästä Saksa-Ranska.
Duunireissu, joten eihän toi nyt niin hehkeetä ole. Pari päivää jos jossain päin viettäis vapaita siinä ohessa :D

Ens viikolla Thaimaa. pari viikkoa Hua Hinissa perheen kanssa. Se olen sitten minä niiden tappelevien ja huutavien tenavien kanssa siellä koneessa ;)

Haluaisin vihdoin päästä New Yorkiin, koska se nyt vaan on jotenkin jäänyt näkemättä. Viime aikoina on myös tehnyt mieli ihan perus etelänlomalle rentoutumaan viikoksi. Yleensä mun reissut on olleet aika toiminnantäyteisiä kaupunkilomia, ja paria Kreikan & Kyproksen matkaa (v. 1999) lukuunottamatta en ole ikinä ollut kunnon rantalomalla. Nyt tekis mieli vaan makailla rantatuolissa ja siemailla Caipiroscaa ja tuijotella merta :)

Nyt tuli liputkin viimein ostettua. Hki - Hong Kong ja takaisin sit Bangkokista. 824e finskillä. Marraskuu meneekin sitten lomaillessa, vielä pitäisi vaan saada kaverin kanssa päätettyä mihin tässä nyt ollaan menossa.

6 tunnin päästä kohti Pietaria! Siitä alkaa noin 6kk reppureissu.. pikkuhiljaa vois ruveta rinkkaa pakkaamaan:D Pakko myöntää, että hiemaan rupeaa jännittämään!

Nyt tuli liputkin viimein ostettua. Hki - Hong Kong ja takaisin sit Bangkokista. 824e finskillä. Marraskuu meneekin sitten lomaillessa, vielä pitäisi vaan saada kaverin kanssa päätettyä mihin tässä nyt ollaan menossa.

Hyvä hyvä... samanlaiset liput tuossa itselläkin on kevään puolelle. Air Asialla tarkoitus mennä Hong Kong - Bangkok -- edullinen halpalentoyhtiö. Pitää huomata, että tuo lentää sinne Bangkokin kakkoskentälle.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom