Seuraatko Simpsoneita?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Seuraan, jaksot kestää useamman katselukerran helposti.

Kyllähän se tulee melkein aina tihrustettu jos olen kotona silloin. Leffa oli suht paska, tai no en mä siltä muuta odottanutkaan kuin ylipitkää jaksoa.
Leffana:1:
jaksona:3:

wisdom sanoi:
Seuraatko Simpsoneita?
Tottakai, laatuviihdettä. Tykkäsin leffastakin, tosin ei ollu lähellekään parhaimpien jaksojen veroinen.

Tänään 20.30 Subilta:
Kansalainen Burns. Amerikkalainen piirrossarja. Homerin kovapintainen pomo Monty Burns ei kaipaa muuta kuin vanhaa nalleaan Boboa.

TIME-lehti nimesi Simpsonit 1900-luvun parhaaksi tv-sarjaksi vuonna 1999, melkoinen saavutus piirrossarjalta. Simpsoneilla on ollut aika käsittämätön merkitys koko television ympärillä pyörivälle populaarikulttuurille 1990-luvun molemmin puolin. Sarjan taustoihin, mm. nerokkaaseen tuottajajoukkoon, tutustuminen on myös erittäin mielenkiintoista ja antoisaa puuhaa kovimmille simpsonit-faneille, sitten kun ne jaksot on jo kelattu puhki.

1101901231_400.jpg

(tämä kuva vanhemmasta time-lehdestä vuodelta 1990 kuten näkyy)

Eipä tulee enää oikein seurattua kun koko tuotanto löytyy ja kaikki katsottu kahteen kertaan plus ne kerrat mitä tv:stä nähnyt eli osa on mennyt 4.kertaan helposti

:worship:simpsonit:worship:

(pieni miinus leffasta)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yleensä jos oon himassa kun simpsonit tulee niin katon. Leffa oli lievä pettymys tosin siltä odotti aika paljon

Aina! Tulee joka päivä otettua ruoka mukaan olkkariin ja katottua simpsonit digiboksilta :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom