GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Serverin toiminta nyt.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Hyvin pelittää :thumbs: :thumbs:

Toimii nopeasti, eikä ole herjannut virheilmolla vielä kertaakaan. Aikaisempaan takkuiluun verrattuna ero on valtava. :thumbs:

Keskimäärin joka toinen kerta kun tulen pakkotoistoon sisään ja klikkaan view new posts saan tulokseksi there is no new posts tai jotain sinnepäin tekstin. Ja kyse ei todellakaan johdu siitä etteikö niitä uusia postauksia olisi tullut.

lyhkäsesti :thumbs: :thumbs:

Originally posted by Guinnes
Keskimäärin joka toinen kerta kun tulen pakkotoistoon sisään ja klikkaan view new posts saan tulokseksi there is no new posts tai jotain sinnepäin tekstin. Ja kyse ei todellakaan johdu siitä etteikö niitä uusia postauksia olisi tullut.

Laitappas päälle profiilista "Browse board with cookies"

Originally posted by Mike
Laitappas päälle profiilista "Browse board with cookies"

On päällä. Tämä ongelma on tullut vastaan nyt serverin vaihtumisen aikoihin. Kuten sanoin suurinpiirtein joka toinen kerta tekee tuon tempun, ehkä harvemmin, enkä keksi selitystä ongelmalle ainakaan omista asetuksista.

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Mulla oli kirjautumisongelmia silloin ekana päivänä, palsta unohti kirjautumisen jokaisen osionvaihdon yhteydessä. Sen mentyä ohi on pelittänyt mahtavasti! :thumbs:

Kiitokset ylläpidolle serverinvaihdosta!
:kippis1:

Vittu menee hermot tän kaa nykyään. Mulla pitää logata joka välissä uusiks ku yritän jotain tehä. esim lähettää privamessagea ja sit message ei ees lähe. Ja jos meen esim roinaforumiin ja klikkaan jotain threadia niin se heittää mut pihalle ja saa logata jopka välissä. Asetuksissa ei oo vikaa .

Loistavasti on toiminut täälläkin. Alkuun teki muutaman kerran tuota samaa kuin esim. JJJ:llä, mutta ilman mitään toimia se korjaantui.

:thumbs:

Mulla on koko ajan ku oon täällä pakkiksellal (hurjan pitkä aika :lol2: ) ollu ni on joku helevatan välissä pitäny logata uudelleen sisään. Eniten harmittaa jos on joku pitkä juttu kirjotettuna ja sitten kun yrittää sitä postata ni "hähää, etpäs olekaan sisällä. loggaa uudelleen" ja se siitä postista. No, mä oon aika lailla tottunu tohon, no big deal ja oon alkanu kopioida juttuja aina leikepöydällä jotta jos/kun joutuu uudestaa kirjautumaan ni ei ainakaa juttu mee hukkaan... Välimuistia ja cookieitakin tyhjentelen... Se siitä, mutta tulipahan sanottua :D

muuten pelittää sivut loistavasti. ei ole internal server erroreita näkynyt, pelkästään positiivista :thumbs: .... Ainoo mikä risoo on kotikoneen hitaus :D , mikä nyt ei ole teidän vika...

Originally posted by [ZannaZ]
Eniten harmittaa jos on joku pitkä juttu kirjotettuna ja sitten kun yrittää sitä postata ni "hähää, etpäs olekaan sisällä. loggaa uudelleen" ja se siitä postista.
Niin. Kävin siirtämässä sun asetuksista ruksin kohtaan "Remember username & password -- YES". Se oli NO-kohdassa.

ps. :kuvia:?

Originally posted by Tomi
Niin. Kävin siirtämässä sun asetuksista ruksin kohtaan "Remember username & password -- YES". Se oli NO-kohdassa.

ps. :kuvia:?

Ahaa. No kiitti Tomi :) ...
P.S. Mitä kuvia?

Mulla muuten on tullut muutaman kerran errori: "Cannot establish connection to www.pakkotoisto.com" tms.

Olen tämän errorin tullessa yrittänyt mennä jollekin toiselle sivulle selaimen toisessa ikkunassa, ja on toiminut. Eli ei ilmeisesti ole netti pätkinyt.

Tuota erroria on tullut 2-3 kertaa peräkkäin, jonka jälkeen se on aina lähtenyt yhtä nopeasti kuin tulikin.

Originally posted by [ZannaZ]
Ahaa. No kiitti Tomi :) ...
P.S. Mitä kuvia?

tomi on koko ajan ruinaamassa zannazilta kuvia..:(

-EDIT- mike on ihan oikeassa tuosta kuvia hymiön raiskauksesta..joten kannan oman korteni kekoon ja poistan kuvia hymiön..:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom