Serie A 08-09

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mahoney
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
that is truuuu
silti mulla on vahva tunne siitä että milan vie scudetton tänä vuonna.tämä joukkue on pystynyt kääntämään huonotkin esitykset voitoiksi ihan toisella tavalla kuin mitä pari kautta on nähty.lisäksi olen helvetin onnellinen että tolppien välissä on abbiati,eikä hasardikaksikko dida-kalac.toki abbiatillakin omat heikkoutensa on,mutta äijän suoritusvarmuus on ollut tällä kaudella riittävän hyvää,varsinkin verrattuna suorituksiin mitä milanin maalilla on pari viime kautta nähty

E:toinen puoliaika ollut täysin Milanin,pojat missailee nyt paikkoja liukuhihnalta,tää vois olla 0-5 jo tässä vaiheessa jos ois paikoista tehty maalit + selvä pilkku käsivirheestä jäi saamatta

Roma pelasi taas hienon ottelun, kun vastassa oli sarjassa neljäntenä oleva Genoa. Tämän kauden suuri yllättäjä on ollut hurjassa vireessä nihkeän alkukauden jälkeen. Kuntopuntarissa joukkue majailee kärjen tuntumassa ja etenkin kotipelit ovat sujuneet loistavasti. Myös hyvässä iskussa oleva Roma kuitenkin pelasi erittäin hyvän ottelun, eikä Genoalla ollut oikeastaan missään vaiheessa mitään jakoa.

Roman toinen maali oli yksi tämän kauden upeimmista, kun tammikuun siirtoikkunan aikana Udinesesta siirtynyt Marco Motta voitti puolustuspäässä 1-1-tilanteen, avasi nopeasti De Rossille joka teki pitkän juoksun keskialueen läpi hajottaen Genoan puolustuksen. Ennen 16:n rajaa hän heitti älykkään ja tarkan noston pystyjuoksun tehneelle Vucinicille, joka ampui suoraan ilmasta etu ylänurkkaan. Tässä taas yksi hyvä esimerkki miksi Serie A:ta on mielekästä katsoa. Aina ei pyritä tekemään kaikkein helpoimpia ja yksinkertaisimpia ratkaisuja ja joskus nämä epäonnistuvat, mutta onnistuessaan tilanteet ja maalit ovat erittäin näyttäviä.

Ensimmäinen maalin alustus oli komeaa yhteispeliä tutkaparin Totti ja Perrotta toimesta. 3-0 maali oli taas hyvä yksilösuoritus Baptistalta, kun hän harhautti puolustajan ja veti poikittaisliikkeestä yläkulmaan.

Pieni miinus oli Cicinhon ilmeisesti vakava loukkaantuminen. Motta paikkasi kuitenkin erinomaisesti, vaikka lopussa tulikin muutama virhe puolustuspäässä. Voitti kuitenkin monta 1-1 kamppailua ja pelasi hyvin ylöspäin.

Eli ihan hyvä matsi ainakin mun näkökulmasta. Roma alkaa olemaan sarjataulukossa siellä missä sen pitääkin olla.

Milan taisi nysvätä tasurin Regginan kanssa, jos oikein muistan. Pahaan saumaan tuli tämä pistemenetys.

Juve taisi Poulsenin viime hetken maalilla kaataa Catanian ja Interin matsin lopputulosta en tähän hätään muista.

Edit- Inter voitti Leccen 3-0 ja kasvatti eroa kärjessä. Fiorentina on neljäntenä piste enemmän kuin Genoalla ja Romalla. Milan on viiden pisteen päässä kolmantena. Eli CL-pelit ovat ihan haarukassa ja matkaa toiseenkin sijaan on vielä siedettävästi. Jännä loppukausi tulossa. Interin menoon pitäisi saada kapuloita rattaisiin, ettei mestaruus ratkea liian aikaisessa vaihessa.

Tänään sit Derby della Madonninassa Milanin pitäisi ottaa kolme pistettä. Matsi alkaa 21.30.

Ei se Roman kiima kauaa kestänyt, 3-0 turpaan Atalantalta:rolleyes:

Milanon derby oli kyllä hyvä ja jännitys säilyi loppuun asti, harmi vaan että väärä joukkue voitti. Scudetton osoite alkaa olemaan viimeistään nyt jo melko selvä.

Ronaldinho oli kyllä helvetin hyvä, mukava huomata että pelissä alkaa näkymään vanhoja otteita. En sitten tiedä oliko tämä matsi vain poikkeus vai pelaako Dinho jokaisen pelin tähän malliin. Milanin puolustus näytti kyllä todella haavoittuvalta, Kaladzen esitys oli aika synkkä. No, paikoista huolimatta Inter meinasi hölmöillä selvän johdon ja viime minuuttien Pippo-rynnistyksen pystyi Julio Cesar vaivoin pysäyttämään. Interin maalivahti kuitenkin pelasti pisteet huikeilla jalkatorjunnoillaan.

edit- ai niin, se Interin eka maali tuli aika halvalla, selkeä käsi Adrianolta.

Mitäs mieltä porukka on kumpi on yleisö ystävällisempi Milan vs Roma vai Milan vs Juventus? Pitäis mennä jompaa kumpaa peliä katsomaan. Itse kallistun vähän tuon Roma pelin puolelle ainakin tällä hetkellä vaikkei niin erikoisesti pelaakkaan niin maaleja mättää hyvää tahtia.

Mitäs mieltä porukka on kumpi on yleisö ystävällisempi Milan vs Roma vai Milan vs Juventus? Pitäis mennä jompaa kumpaa peliä katsomaan. Itse kallistun vähän tuon Roma pelin puolelle ainakin tällä hetkellä vaikkei niin erikoisesti pelaakkaan niin maaleja mättää hyvää tahtia.

No molemmat matsit ovat varmasti näkemisen arvoisia. Viime kierroksella noissa ottelupareissa tuli molemmissa reilusti maaleja (Roma-Milan 2-2, Juve-Milan 4-2). Kaikki joukkueet taistelevat myös varmasti loppuun asti kärkipaikoista, joten vaikea noista on valita jos ei mitään joukkuetta erityisesti kannata. Etenkin kun nuo ovat viimeisiä kierroksia, niin otteluissa voi olla paljon pelissä.

Roman peli voi olla parhaimmillaan loistavaa, mutta synkimmillään se on halutonta, täynnä virheitä ja puolustuksen munauksia. Tällä kaudella joukkue on seilannut näiden ääripäiden väliä edes takaisin. Huonot pelit ovat kuitenkin usein osuneet hieman heikompia joukkueita vastaan (jos ekaa Interin matsia ei lasketa). Jos Totti pelaa, niin luvassa on varmasti hyvä matsi. Joten jos haluat ottaa varman päälle, niin ehkä siinä tapauksessa kannattaa mennä katsomaan tuo jälkimmäinen vaihtoehto.

Mee kattoon Milan-Roma, mä ainakin menisin;)

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Huomenna pitäis mennä paikan päälle kärkkyyn lippuja illan Inter-Fiorentina matsiin. Onkos kukaan käyny Milanossa peliä katsomassa?

onnittelut Super-Pippo Inzaghille uran 300. maalin johdosta!yhteensattumana,miehen ammattilaisuran ensimmäinen ja 300. maali tulivat samaa joukkuetta vastaan :)
13534_news.jpg

Pippo on kyllä sellainen pelaaja joka jakaa mielipiteet aika tiukasti kahtia :D itse diggasin äijästä jo silloin kun oli vielä juvessa ja siirto Milaniin oli kuin toteutunut märkä uni.mutta oli Pipposta mitä mieltä tahansa mutta kaikki joutuvat myöntämään että maaleja tämä mies on aina osannut tehdä.kauniita ne ei aina ole mutta se on toissijainen asia,tärkeintä on saada pallo maaliviivan yli

Huomenna pitäis mennä paikan päälle kärkkyyn lippuja illan Inter-Fiorentina matsiin. Onkos kukaan käyny Milanossa peliä katsomassa?

Viikko sitten kävin katsomassa Milan-Atalanta pelin. Täytyypä rustata matkakertomus tuonne matkailu-osiolle.

Suosittelen lämpimästi:thumbs:

onnittelut Super-Pippo Inzaghille uran 300. maalin johdosta!yhteensattumana,miehen ammattilaisuran ensimmäinen ja 300. maali tulivat samaa joukkuetta vastaan :)
13534_news.jpg

Pippo on kyllä sellainen pelaaja joka jakaa mielipiteet aika tiukasti kahtia :D itse diggasin äijästä jo silloin kun oli vielä juvessa ja siirto Milaniin oli kuin toteutunut märkä uni.mutta oli Pipposta mitä mieltä tahansa mutta kaikki joutuvat myöntämään että maaleja tämä mies on aina osannut tehdä.kauniita ne ei aina ole mutta se on toissijainen asia,tärkeintä on saada pallo maaliviivan yli

Pippo teki hattutempun kun olin paikan päällä. Joku voisi väittää räkämaaleiksi mutta tulos ratkaisee. Inzaghi on ehkä selvin "target"-pelaaja jonka olen nähnyt. Miehellä ei ole varsinaista puolustusvelvoitetta vaan koko ajan ollaan paitsion rajamailla. Aika usein lippu nouseee mutta silloin kun ei nouse niin ainakin maalipaikka aukeaa.

13534_news.jpg

Inzaghi myös mun yks ehdottomia suosikkipelaajia, jotka on koskaan pelannu. Ainoastaan Roberto Baggio pääsee omaarvostuksessani korkeemmalle kun Inzaghi Italiaanoista. Aina tykänny äijästä todella paljon.

Viikko sitten kävin katsomassa Milan-Atalanta pelin. Täytyypä rustata matkakertomus tuonne matkailu-osiolle.

Suosittelen lämpimästi:thumbs:
rustaa ihmeessä,mua kiinnostas kanssa

Englantilaisen jalkapallolehden FourFourTwon tietojen mukaan Bundesliigaa johtava Hertha Berlin havittelee riveihinsä argentiinalaista hyökkääjää Hernan Crespoa.

Crespo edustaa tällä hetkellä Serie A:n kärkijoukkuetta Interiä. Hänen peliaikansa on ollut vaatimatonta viime aikoina, eikä 33-vuotiasta maajoukkuemiestä kiinnosta penkillä istuminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom