Alec sä et vaan ymmärrä...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
that is truuuu
silti mulla on vahva tunne siitä että milan vie scudetton tänä vuonna.
Mitäs mieltä porukka on kumpi on yleisö ystävällisempi Milan vs Roma vai Milan vs Juventus? Pitäis mennä jompaa kumpaa peliä katsomaan. Itse kallistun vähän tuon Roma pelin puolelle ainakin tällä hetkellä vaikkei niin erikoisesti pelaakkaan niin maaleja mättää hyvää tahtia.
10min pelattu: Inter 1 - 0 Fiorentina =)
Huomenna pitäis mennä paikan päälle kärkkyyn lippuja illan Inter-Fiorentina matsiin. Onkos kukaan käyny Milanossa peliä katsomassa?
onnittelut Super-Pippo Inzaghille uran 300. maalin johdosta!yhteensattumana,miehen ammattilaisuran ensimmäinen ja 300. maali tulivat samaa joukkuetta vastaan
Pippo on kyllä sellainen pelaaja joka jakaa mielipiteet aika tiukasti kahtia :D itse diggasin äijästä jo silloin kun oli vielä juvessa ja siirto Milaniin oli kuin toteutunut märkä uni.mutta oli Pipposta mitä mieltä tahansa mutta kaikki joutuvat myöntämään että maaleja tämä mies on aina osannut tehdä.kauniita ne ei aina ole mutta se on toissijainen asia,tärkeintä on saada pallo maaliviivan yli
onnittelut Super-Pippo Inzaghille uran 300. maalin johdosta!yhteensattumana,miehen ammattilaisuran ensimmäinen ja 300. maali tulivat samaa joukkuetta vastaan
Pippo on kyllä sellainen pelaaja joka jakaa mielipiteet aika tiukasti kahtia :D itse diggasin äijästä jo silloin kun oli vielä juvessa ja siirto Milaniin oli kuin toteutunut märkä uni.mutta oli Pipposta mitä mieltä tahansa mutta kaikki joutuvat myöntämään että maaleja tämä mies on aina osannut tehdä.kauniita ne ei aina ole mutta se on toissijainen asia,tärkeintä on saada pallo maaliviivan yli
rustaa ihmeessä,mua kiinnostas kanssaViikko sitten kävin katsomassa Milan-Atalanta pelin. Täytyypä rustata matkakertomus tuonne matkailu-osiolle.
Suosittelen lämpimästi:thumbs: