BB PRO Sergio Oliva Jr.

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Obnoxio
  • Aloitettu Aloitettu
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
 
304lbs holy sh*t! 😮

Siinä on muuten yksi IFBB:n suoraselkäisimpiä miehiä myös.

Näyttää siltä, että kisasuunnitelmat vähän lykkääntyy henkilökohtaisista ja perhesyistä...

Ja näyttäisi myös siltä, ettei Fouad enää kuulu kaveripiiriin.
 
Oli aivan hiljattain Camp Dennisilla hakemassa vähän extra buustia preppiin.
Ja samalla tuli myös haastattelu itse Campin pomolle annettua:

 
Oli aivan hiljattain Camp Dennisilla hakemassa vähän extra buustia preppiin.
Ja samalla tuli myös haastattelu itse Campin pomolle annettua:
Itse asiassa, toisin päin. Haastattelu on 2kk vanha, joskus heinäkuu aikoihin tehty.
Itse en juurikaan mitään järkeä näe näissä haastatteluissa, kun ovat näinkin vanhoja. Kaikki menneisyydessä ja tiedetään jo mitä on tapahtunut. Olisi myös ollut mielenkiintoista kuulla Sergio ajatuksia John Meadows ja heidän yhteistyöstä. Mutta asia ei ole vielä tapahtunut.
Aceto tekee ruokaohjelma/dietin.
Meadows teki muut asiat. Hänen valitettavasti poistuttua liian aikaisin, lähti treenaa Dennis James luokse, Arizonaan.

Sen vielä lisään, en sano että tulisi olla mikään JRE kaltainen tuotettu podcast mutta voisi olla joku tuottaja auttamassa, faktojen tarkistuksessa tai apuna. Useasti käynyt ettei DJames tai vieras muista tulevia Pro kilpailuja tai ketkä osallistuvat. Voisi edes olla lista valmiina käydyistä ja tulevista kilpailuista sekä osallistuja listat. Varalta jos tulee tarvetta tarkistaa. Muuten ihan vapaasti puhuvat, kuten nytkin.
 
Viimeksi muokattu:
 
What people think I do every day vs WHAT I REALLY DO... Work hard, play hard.

 
Behind the scenes on what really goes on prepping for a show. Day 1: 3 days out.

 
 
Back
Ylös Bottom