Seppo Lehto salilla?

http://kavkaz.fi/ru/

Tää Sepin sivu on myös mielenkiintoinen, uhkailee maahanmuuttajia (venäläisiä) ilmakiväärin kanssa. "If there comes illegal refugees, its allowed to shoot them. Who said that? Martti Ahtisaari" ja tähtäilee samalla ilmakolla. Jossain muussakin videossa oon joskus nähny aseella uhkailua.

Tämä Lehdon Sepi kyllä tarjoilee massiivista viihdettä, tunnin olen kohta tässä repeillyt koneen ääressä. Varsinkin tämä Lehdon ja Klaus Juutilaisen "Totaalinen Sota" aiheuttaa hallitsematonta hytkymistä. Kiitos ketjun aloittajalle tästä viihteestä.

Tämä Juutilainen tosin vaikuttaa vielä enemmän olevan jostain toisesta ulottovuudesta kuin Lehto.

Ei vittu noita Sepin kommenttejakin videosta tuolla Youtubessa:hyvä:.

Sepi sanoi:
Herran Siunausta niille jotka kuulevat, näkevät ja toimivat maamme sieluttoman maahanmuuttopolitikaan torppaamiseksi tarvittaessa hyvinkin rajuilla keinoilla. Sodan lait voimaan

Herramme Jeesuksen Kristuksen veressä syntinne sillä asialla on anteeksi annetut

Profeetta Seppo Lehto neekerismin uhri

Joko mopo keulii ihan oikeasti tai sitten miehellä on ihan oikeasti näyttelijän lahjoja:hyper:.

Pakko kommentoida tuosta Sepon tuomiosta, kun siitä on tuossa aikaisemmin meuhkattu. Eiköhän mukana ole aika oleellisesti noiden törkeiden kunnianloukkausten lisäksi yllyttäminen väkivaltaan. Lienee aika samaa luokkaa kuin uhkailu ... eli kyseessä on pelkkiä sanoja, mutta toisaalta eihän sitä koskaan tiedä mitä se aiheuttaa.

Minun mielestä kaverilla ei taida mennä hissi ylimpään kerrokseen saakka.

Taitaa olla kyseessä kiihottaminen kansanryhmää vastaan =p
Rikoslain luku 11 §10 mukaan.

E: huomio ylempään uhkailumietteisiin.

Back
Ylös Bottom