Sentenced - The Funeral Album (update)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NP
  • Aloitettu Aloitettu
radial sanoi:
Onkohan Sentencediltä tulossa jotain kokoelmapakettia jossain vaiheessa?
Harmittaa kun olen ollut about 3v ensimmäisen levyn ilmestyessä eikä sitä taida saada enää mistään. Olis siistii ostaa noi levyt aitoina vaikka biisit olenkin kuullut.

cdon.comista löytyy kaikki albumit myynnistä

Varmaan jo aika moni ostanut levyn, mitä mieltä? Itse olen nyt parin päivän aikana kuunnellut useita kertoja läpi ja kyllä :rock:

Vähän pettymys tuo oli :( . Odotin näköjään vähän liikaa. Kyllä tota kuuntelee, mutta harmittamaan jäi.

Mä kuuntelin alkuun, että jaahas, ei tässä levyssä mitään ihmeellistä ollut...
Mutta nyt kun levyn on ehtinyt kuulemaan jo useamman kerran niin onhan se vaan ihan saatanan hyvä, joka kuuntelukerralla paranee! :rock:

Tänään sain levyn viimeinkin ostettua. Parhaiten on kolahtaneet Despair-Ridden Hearts ja End Of The Road. :rock: Kitarasoolot on myös taattua laatutyötä. :worship:
Sentenced on mielestäni yksi niistä harvoista bändeistä jotka toistavat itseään hyvällä tavalla. Biiseistä löytyy paljon yhteneväisyyksiä mutta silti jokainen niistä on uniikki. Eli siis aika tunnistettava on tuo bändin soundi ja tyyli ollut jo pitkään.
Kyllähän tätä tulee kuunneltua varmaan aika paljon. Sitten vaan odotellaan DVDeetä.

blacklbl sanoi:
Sentenced on mielestäni yksi niistä harvoista bändeistä jotka toistavat itseään hyvällä tavalla. Biiseistä löytyy paljon yhteneväisyyksiä mutta silti jokainen niistä on uniikki. Eli siis aika tunnistettava on tuo bändin soundi ja tyyli ollut jo pitkään.

Toi on kyllä harvinaisen totta, joskin tällä viimeisellä levyllä ennestään kuultua on mielestäni vähän liikaakin.

Kilin vitut tällä levyllä ole mitään liikaa ;)
Tekivät niin hyvän levyn että enemmän vaan rupeaa harmittamaan uran päätös. Käsittämätön levy. Ensin se saa hyvälle mielelle ja hetken kuluttua onkin jo pala kurkussa ja kyynel silmäkulmassa. Vähän kuin hautajaisissa. Joku kertoo vainajasta hyviä muistoja ja sitten ruvetaan suremaan menetystä.
Se siitä filosofoinnista.
Ensi viikolla näkyy Ever-Frost video SubTv:llä sekä Top40-ohjelmassa ensi lauantaina.
Luvassa runsaasti mummoja ja pappoja :)

Ei aukene kunnolla ei. Ei ainakan vielä vaikka kolme kertaa tullut kuunneltua läpi. Ehkä plätty vaatii oikeanlaisen mielalan. Soundit on kyllä kovat!

Originally Posted by soulsick
Kilin vitut tällä levyllä ole mitään liikaa :)
Tekivät niin hyvän levyn että enemmän vaan rupeaa harmittamaan uran päätös. Käsittämätön levy. Ensin se saa hyvälle mielelle ja hetken kuluttua onkin jo pala kurkussa ja kyynel silmäkulmassa. Vähän kuin hautajaisissa. Joku kertoo vainajasta hyviä muistoja ja sitten ruvetaan suremaan menetystä.
Oli pakko quotettaa, tohon ei oo oikeestaan mitään lisättävää.
Tänään kävin vihdoin ostamassa levyn ja oon kuunnellu 2 kertaa läpi :5: .

Mike sanoi:
Ihan saatanan kova lätty, ostin ja oon sahannut päivän kaupalla sitä. Mahtava lopetus komeelle uralle. :rock:

Kauppanne muuten vaikuttaa lukeman perusteella aina vaan asiallisemmalle. Tämä näin öfftopicina.

Tuo Ever-Frost, mikä televisiossa eilen soi, vaikutti vähän vaisulle. Voisi pistää levyn palkkarahoista tilaukseen, ihan vaikka vaan kunnianosoituksesi senareitten hienolle uralle.

:offtopic:
Veti muuten Sentenced eilen uskomattoman hyvän keikan mielestäni Saunassa. Uudelta levyltä tais tulla joku 4 biisiä, Vengeance is mine saa meikkikselle tajuttoman :rock: - fiiliksen

Tänään saapui postissa ko. levy. Onhan se koneelle tullut otettua aikoja sitten, mutta ihan kunnioituksesta bändin hienoa uraa kohtaan ostin albumin. Potkii ihan perkeleesti, varsinkin hieman kovempaa soitettuna :rock: Ja syksyllä toivottavasti katsomaan bändin jäähyväiskeikkaa...

Sentenced muuten esiintyy myös Ruisrockissa lauantaina 9.7.

Jostain luin, että Senareitten viimeinen keikka olis 17.9 - Oulussa luonnollisesti. Sattuu vaan synttärit olemaan samana päivänä. Joutunee hiukan ottamaan miestä vahvempaa keikalla. :) :rock:

Back
Ylös Bottom