Sentenced faneille kivoja uutisia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

Mike

ATG
Pakkotoisto
http://www.sentenced.org/

Senarit ovat studiossa puskemassa uutta matskua markkinoille. Menee kuitenkin ensi vuoden puolelle julkaisu, mutta so not, vetävät kesällä ilmeisesti muutaman festarikeikan Suomen suvessa.

Mulle kyllä uusi levy passaa, olen enemmän uuden suuntauksen kannalla mitä tulee kavereiden musiikilliseen menoon viimeisen parin lätyn aikana.

The band are currently writing and rehearsing the new material.

"We haven't worked on too many new songs yet as a band, but I know that Miika [Tenkula, guitarist], Sami [Lopakka, guitarist] and Ville [Laihiala, singer] have written lots of new material [on their own]. We are now rehearsing at a small studio and it's a very good place to build new songs.

"We are going to enter the studio next autumn, so I guess that the new album will arrive in the beginning of the next year. But it's up to record company of course...

"I guess it will take about two months to record the new album... It's a lot longer than it used to take during the old days when we used to record albums in a week... For example, it only took ten days to make [1993's] 'North From Here'," Ranta laughed.

3.jpg

Jep jep... Mun mielestä Cold White Light oli koko Sentencedin uran paras tuotos... Aivan Killer(ebkä nyt tarkoita sitä bändiä)-levy.

no on sitä saatukin odotella.. vaikea varmaan pistää cold white lightistä paremmaksi. mieleni halajaa mennä katsomaan senareita Qstokkiin Ouluun, mut saa nyt nähä. on perkeleen kova livebändi kuulemma !

Viime kesän Qstock-keikka oli paras Sentenced keikka mitä mä olen nähnyt. Ens kesänä nähdään taas Oulussa. Taitaa olla ainoa suomenkeikka..

Hienoa. Kyllä kelpaa. Viimeisimmistä levyistä cold white light ei mielestäni yllä aivan Crimsonin ja Frozenin tasolle.

mho sanoi:
Hienoa. Kyllä kelpaa. Viimeisimmistä levyistä cold white light ei mielestäni yllä aivan Crimsonin ja Frozenin tasolle.
Mulla on taas tuo Crimson jäänyt vähemmälle kuuntelulle noihin kahteen muuhun verrattuna. Uutta levyä odotan myös innokkaasti, eiköhän siellä taattua Sentenced-melankoliaa ole luvassa.

Juu kyllähän Sentenced on Down levystä lähtien ollut ihan huippu bändi...Ootteko muuten kuunnelleet Poisonblackiä (oli mm. Ironmaidenin lämppäri Hartwall-Areenalla),siinähän on joitakin heppuja Sentencedistä ja Charonista...kuulostaa aivan helvetin hyvältä. :thumbs:

Anonymous sanoi:
Juu kyllähän Sentenced on Down levystä lähtien ollut ihan huippu bändi...Ootteko muuten kuunnelleet Poisonblackiä (oli mm. Ironmaidenin lämppäri Hartwall-Areenalla),siinähän on joitakin heppuja Sentencedistä ja Charonista...kuulostaa aivan helvetin hyvältä. :thumbs:
Charonin JP lauloi kyseisessä Ville Laihialan (Sentenced) luotsaamassa kokoonpanossa. Uusi laulaja on JP:n tilalle kuulemma jo löydetty.

Itselläni menee niin, että Sentenced oli Down levyyn asti huippubändi. Sen jälkeiset levyt eivät ole oikein iskeneet vaikka hyllystä löytyvätkin. On vain bändin kehitys ja oma musiikkimaku menneet hiukka erisuuntiin. Livenä kyllä edelleen kova bändi.

Anonymous sanoi:
http://www.poisonblack.com/?action=forum_viestit&id=1414

Tuolla näköjään sanotaan että Sentencedin Ville on uusi vocalisti....tiedä sitten...
Niin, Poisonblack on Villen perustama bändi ja alunperin hän itse halusi keskittyä vain kitaran soittoon. Nyt ilmeisesti kuitenkin tullut siihen tulokseen, että voi hän nuo vokaaliosuudetkin hoitaa. Ja mikäs siinä, hyvin se Viltsun ääni siihen sopii.

Back
Ylös Bottom