Sentenced DVD

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ozz
  • Aloitettu Aloitettu
Minulla on ollut sellainen ennakkoluulo että Sentenced on jotain kauheaa örinää, mutta ilmeisesti olin väärissä kun katselin tätä DVD:tä sivusilmällä.

Mitkä levyt kannattaisi tämän DVD:n lisäksi ostaa jos bändi on uusi tuttavuus?

Miten voi jollekkin olla vielä Sentenced uus tuttavuus. Säkin jo kolmekymppinen kuitenkin. ;)

No, kyllä ne kaikki levyt, joilla Laihiala laulaa, on ihan yhtä hyviä. Eli:
Down, Frozen, Crimson, The Cold White Light ja The Funeral Album. Mä nostaisin noista ykköseksi Frozenin, mut hyvin hyvin pienellä marginaalilla.

Myös Jarwan aikainen Amok on hyvä. North from here ja Shadows of the Past on sitten jonkin verran erilaisia ja niihin kannattaa tutustua vasta myöhemmin.

(nyt tietty joku heti älähtää, mut tää on mun mielipide ja siksi ainoa oikea!)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tynnyrissäkö sä olet asunut...aika korkealla kotimaisen metallin tietämys jos sentencedistä ei ole mitään havaintoa.
ei pahalla

tynnyrissäkö sä olet asunut...aika korkealla kotimaisen metallin tietämys jos sentencedistä ei ole mitään havaintoa.
ei pahalla

Niin, minähän tuossa juuri kirjoitinkin että olen elänyt siinä luulossa että Sentenced on pelkkää örinää. En pidä örinästä.
Tämän mielipiteeni perustin ennakkoluuloisesti levyjen perusteella, joiden aikakautena sinä kakkasit vielä vaippoihin. Ei pahalla.
Musiikin tietämystäni en osaa arvostella, mutta ostan joka kuukausi keskimäärin 10 levyä eri musiikin genreistä, kuten olen tehnyt viimeiset 15 vuotta.
Valitettavasti en pysty tutustumaan jokaiseen yhtyeeseen tai julkaisuun. Aika ja raha ovat tässä rajoitteena. Tyydyn siis osaani asua ja kasvaa edelleen tynnyrissä.
Mutta kiitos rakentavasta viestistäsi. Siitä olikin paljon apua alkuperäiseen kysymykseeni :david:

Kävin ostamassa tuon Frozenin. Oli tarjouksessa anttilassa 8 €. Vaikuttaa lupaavan hyvältä. DVD:tä en raaskinut vielä ostaa, kun en osannut valita boksin ja pelkän DVD:n väliltä

Niin, minähän tuossa juuri kirjoitinkin että olen elänyt siinä luulossa että Sentenced on pelkkää örinää. En pidä örinästä.
Tämän mielipiteeni perustin ennakkoluuloisesti levyjen perusteella, joiden aikakautena sinä kakkasit vielä vaippoihin. Ei pahalla.
eli sulla on hukassa vaan viimeiset 10 vuotta?ei huonosti.
ja tiedoksesi:lopetin vaippoihin kakkaamisen jo 80-luvulla.tai ehkä sä omistat Sentencedin levyjä jotka on tehty ennen ensimmäistä demoa,mistä minä tiedän.

Musiikin tietämystäni en osaa arvostella, mutta ostan joka kuukausi keskimäärin 10 levyä eri musiikin genreistä, kuten olen tehnyt viimeiset 15 vuotta.
ostamisen lisäksi niitä on myös hyvä välillä kuunnella

Valitettavasti en pysty tutustumaan jokaiseen yhtyeeseen tai julkaisuun. Aika ja raha ovat tässä rajoitteena. Tyydyn siis osaani asua ja kasvaa edelleen tynnyrissä.
ei tarvitsekkaan.mutta jos ei tiedä minkälaista musiikkia eräs suomalaisen metallin kulmakivistä,ja yksi ensimmäistä yhtyeistä joka pääsi edes johonkin,soittaa,ei tietämys kotimaisesta metallista voi olla kovin vahva.joka oli myös edellisen viestini pointti.

Mutta kiitos rakentavasta viestistäsi. Siitä olikin paljon apua alkuperäiseen kysymykseeni :david:
ole hyvä.
Frozen on hyvä levy.Crimson on henkilökohtainen suosikkini.Downilla on myös hienoja biisejä.The Cold White Light ei yllä kokonaisuutena kolmen edellämainitun,tai viimeiseksi jääneen Funeral Albumin tasolla,vaikka hyviä biisejä löytyy myös tältä albumilta.

eli sulla on hukassa vaan viimeiset 10 vuotta?ei huonosti.
ja tiedoksesi:lopetin vaippoihin kakkaamisen jo 80-luvulla. + jotain ininää

Jotenkin minusta nyt tuntuu että se paska ei poistunut sieltä ruumiista täysin, vaan siirtyi vain ylemmäs about 1.7 m korkeuteen merenpinnasta. :zzzz:

Mutta edelleen; voit pitää se turpasi kiinni jatkossa, jos ei ole mitään älykästä sanottavaa asialliseen kysymykseen.:david:

Ja alkuperäiseen Inskan kysymykseen, Frozen on hyvä hankinta ja myös the Funeral Album. The story on kyllä ihan kiva kokoelma, vaikka siellä on jonkun mielstä raiskattu The Trooper ;)

DVD:stä kannattaa hankkia pelkkä keikka-levy. se lisälevy ei oikein sisällä mitään ihmeellistä ellei halua katsoa örveltämistä. 6musiikki videota siinä on myös

Minulla on ollut sellainen ennakkoluulo että Sentenced on jotain kauheaa örinää, mutta ilmeisesti olin väärissä kun katselin tätä DVD:tä sivusilmällä.

Mitkä levyt kannattaisi tämän DVD:n lisäksi ostaa jos bändi on uusi tuttavuus?

Minähän haluan tähän sanoa oman - ja ehdottoman oikean - näkemykseni. Minäkin rankkaisin frozenin ehkä parhaaksi, ei kuitenkaan helpoiten lähestyttäväksi levyksi. Down on sinänsä hyvä -ja helposti tarttuva-, mutta ehkä vielä pikkuisen hakemista tietyllä tavalla, ville tullut juuri vokaaleihin jne. Kehittyi tuon jälkeen aika reilusti. Huonoin ehdottomasti crimson, jotkut perverssit yksilöt siitäkin tuntuu pitävän, mielestäni kuitenkin muutamaa osumaa lukuunottamatta aika mitään sanomaton.Funeral album ja cold white.. tuovat vielä hiukan popimpia elementtejä mukaan, molemmat ihan kivoja. Funeral aavistuksen kovempi, ehkä.. Downia edeltävät enemmän örinää, niihin ei sitten välttämättä kannata sijoittaa..

Ja minun mielestäni 2. DVD:n örvellys on oikein viihdyttävää. Lähinnä tenkulan ansiosta. Mikäli pitää myötähäpeästä, laihialan osuudetkin viihdyttää ;)

Jotenkin minusta nyt tuntuu että se paska ei poistunut sieltä ruumiista täysin, vaan siirtyi vain ylemmäs about 1.7 m korkeuteen merenpinnasta. :zzzz:

Mutta edelleen; voit pitää se turpasi kiinni jatkossa, jos ei ole mitään älykästä sanottavaa asialliseen kysymykseen.:david:

jep,toivottavasti pystyn sitten kolmekymppisenä yhtä asialliseen keskusteluun kuin sinä.ehkä
:arvi:

jep,toivottavasti pystyn sitten kolmekymppisenä yhtä asialliseen keskusteluun kuin sinä.ehkä
:arvi:

No se ei paljoa vaadi :D Mutta se kannattaa oppia että huonoon kommenttiin tulee aina huono kommentti.

Täältä löytyy myös yksi tynnyrissä asunut :david: . Jotain sentencedin biisejä radiosta kuullu aikaisemmin, mut en ikinä innostunut niistä, joten ei tullut bändiä pahemmin seurattua. Nyt ajattelin tutustua dvd:n muodossa vai onkohan jo liian myöhäistä?

Inska, jos mä heittäisin jossain threadissa, että oon aina luullut että Kirka tekee rappia, niin olisiko minulla syytä hermostua jos sitä joku kommentoisi?

Inska, jos mä heittäisin jossain threadissa, että oon aina luullut että Kirka tekee rappia, niin olisiko minulla syytä hermostua jos sitä joku kommentoisi?

No olen varmaan väärä ihminen neuvomaan miten sinun pitäisi menetellä jossain tilanteessa :)

Omasta mielestäni tuolla Alecin kommentilla ei ollut mitään painoarvoa tai annettavaa kysymykseeni. Lisäksi koin se olevan kirjoitettu hieman naljailevaan sävyyn. Tapoihini kuuluu etten jaksa kuunnella jotain turhanpäiväistä muka näppärää paskan lätkytystä jos oma kysymykseni on ollut asiallinen. Kuka sanoi että olen hermostunut :D Alecin kommentti vaan ansaitsi kaltaisensa vastauksen.

Hei, kiitos kaikille.
Kerrankin, mun ensimmäistä kommenttia ei tylytetty. Inska osti Frozenin.
Jee, ja tänään voitin pokerikierroksen. Nyt täyttyy tarkastaa lotto, varmaan on kolme oikein!

Loistava dvd, hikinen ja rupinen, epätäydellinen monin paikoin ja näiden vuoksi just aidon tuntuinen.

Tosin se että 5.1 äänen levelit on hiton paljon matalammat kuin stereon kyllä ajoittain häiritsee (voi johtua surkeista hifeistäkin).

Täältä löytyy myös yksi tynnyrissä asunut :david: . Jotain sentencedin biisejä radiosta kuullu aikaisemmin, mut en ikinä innostunut niistä, joten ei tullut bändiä pahemmin seurattua. Nyt ajattelin tutustua dvd:n muodossa vai onkohan jo liian myöhäistä?

Ei se nyt myöhäistä ole, bändiä et toki enää livenä nää.

Kävin ostamassa tuon Frozenin. Oli tarjouksessa anttilassa 8 €. Vaikuttaa lupaavan hyvältä. DVD:tä en raaskinut vielä ostaa, kun en osannut valita boksin ja pelkän DVD:n väliltä

Down on edelleen mielestäni paras Sentencedin levyistä ja myös mielestäni helpoiten lähestyttävissä oleva.

Down on edelleen mielestäni paras Sentencedin levyistä ja myös mielestäni helpoiten lähestyttävissä oleva.

kyllä, Down on minunkin suosikkilevyni senareilta, mutta minun mielestäni taas se on jotenkin "karhea" että vaati mulla ainakin aikaa et biiseistä sai irti kaiken, se levy toimii kokonaisuutena helkkarin hyvin, ei oikeestaan yhtään heikkoa biisiä/täytebiisiä ja ah kun on ahdistusta Downilla, niinkuin on senareiden muillakin lätyillä.
Crimson on myös helkkarin hyvä levy, soundimaailma on mielestäni parhaiten onnistunut sentencedillä Crimsonilla, semmonen tumma, raskas.
mut se Dvd on kyllä hankkimisen arvoinen, jos vähääkää sentenced kolahtaa.:)

Senuilta ei tarvitse kuin Story:n, vaikka se kokoelma onkin. Ei tule muita kuunneltua.

mää en pärjäis pelkällä Storylla, ei oo läheskään kaikkia hyviä ja sehän taas on ihan normaalia, koska senareilla on niin paljon hyviä biisejä.:D
Btw. Sentencedin trooper coveri näkyy aina joka "paikassa" tai ihmiset väittävät että se on muka Children Of Bodomin coveroima, vaikka oikeasti se on Sentencedin.:david:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom