Selkä jumissa 24/7

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Excoriate

Banned
Kantsiiks lähtee tarkistaa vai onko normia jatkuva jumitus? Mitään ei särje joskin snadi kipu kun venyttää kunnolla lapaluita selän keski ja alaosa epäkäslihaksissa ainoastaan. Normisti tuollainen venytys on auttanut mutta ei enää. Tuntuu kuin palais lähtötilanteeseen ja aina kireä ja jumissa. Esim jalkojen kanssa näin ei ole. Sinänsä ei ole haitannut vielä mitään ja en usko että tulee haittaamaan koska ei ole särkyä.

Kyllä ne jumit kannattaa hoitaa ajoissa pois. Itellä on sellasessa jumitilassa selkä, että menee aika monet kuukaudet (kenties vuosikin)vielä, että sen tulee saamaan auki. Nyt vielä, kun sain osaavan hierojaankin yhteyden, niin sillä onkin jalka poikki ja hieronnat saa odottaa kesän puoliväliin.

En ole vielä hierojalla käynny. Mikä olisi hyvä määrä per vuos? Aika hinnahtavia ne on. En viittis 6 ylittää. Lisäks tässä ois uimahalli jossa on näitä painesuihkuja. Saako niistä hyötyä irti jos viikottain kävis? Ne tulee aika kovalla paineella ja pystyy säätämään kohteeseen hyvin.

En ole vielä hierojalla käynny. Mikä olisi hyvä määrä per vuos? Aika hinnahtavia ne on. En viittis 6 ylittää. Lisäks tässä ois uimahalli jossa on näitä painesuihkuja. Saako niistä hyötyä irti jos viikottain kävis? Ne tulee aika kovalla paineella ja pystyy säätämään kohteeseen hyvin.

Yleensä hierojalla käydään esim tuo kuusi kertaa hoitojakson aikana mikä voi olla esimerkiksi vaikka kerran viikossa. Tuskin on hirveää hyötyä mihinkään jos 6 käyntiä jaottelet pitkin vuotta.

5minsaa kiropraktikolla ja tukkoisuus poissa. Se tukkoisuus ei johtunut ylirasitukseesta jonka hieronnalla olisi voinnutkorjata. Tää oli luultavasti venähdys äkkinäisestä liikkeestä tms. Mitään tukkoa ei enää ole.

Mulla on ollut selkä jumissa jo pidemmän aikaan, mutta kova treeni on tuonnu sitä enemmän esille. Mulla oli 6kk sitten selkä venähtänyt kun käytin momenttia hyväksi alaselällä (cheatteja). Itse treeni ei ole mielestäni raskas ja suht lyhyt. Teen koko kropan 2x 8päivässä. Ainoa ongelma on ollu jaotella hyvin perusliikkeitä muuta tää on mennyt mun ennestään heikon selän piikkiin.

Itse kiropraktiikasta mulla ei ole mitään hajua mutta nuo rusahtelut poisti painetta ja jäykkyyttä. Mitään lumetta ei ollut koska pystyin venyttää vasenta puolta vain tietynmatkaa kunnes tuli kipu vastaan ja nyt venyy luonnollisesti

Ei voinnut editoida edellistä mutta esim layne norton tekee kropan 2x 7päivässä + 2x enemmän sarjoja kun itse.

Saatan toki itsekkin lisätä volyymia kun kroppa tottuu, mutta tähän menneessä mennään vielä sopivaa vauhtia.

Vielä haluan painottaa että mut usein saatetaan ymmärtää väärin ja joskus trolliksi, muuta se johtuu vain minun nihilistisestä asenteestani.

Back
Ylös Bottom