Seiti dinner

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja irongirl
  • Aloitettu Aloitettu
Seiti pakkasesta suoraan?

Toivottavasti tää nyt tulee oikeeseen paikkaan, eli tänne seiti keskusteluun..

Juu, siis paljon on kaikkia hyviä seitireseptejä, mutta siis voiko seitin aina tehdä suoraan pakastimesta, vai pitäskö sen antaa sulaa..?`Oon aika aloittelija tän seitin kanssa, enkä oikein tiedä...Kiitos, jos joku viittii valasta! :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Re: Seiti pakkasesta suoraan?

Originally posted by Kiiwi
Toivottavasti tää nyt tulee oikeeseen paikkaan, eli tänne seiti keskusteluun..

Juu, siis paljon on kaikkia hyviä seitireseptejä, mutta siis voiko seitin aina tehdä suoraan pakastimesta, vai pitäskö sen antaa sulaa..?`Oon aika aloittelija tän seitin kanssa, enkä oikein tiedä...Kiitos, jos joku viittii valasta! :worship:
Ohjeissahan oli että hyvää tulee, kun mikrotat seitiä pari kolme minuuttia, kaadat ylimääräset nesteet pois ja paistat pannulla nelosteholla (1-6)oliiviöljyssä muutama minuutti per puoli. Öljyyn ennen seitiä hieman valkosipulijauhetta ja seitin päälle pippuria ja suolaa. Eli voi tehdä suoraan pakastimesta.

Uunivuokaan seitipack (400g) loraus maitoa, öljyä, pippuria ym mausteita ja päälle PAKSULTI Koskenlaskijaa. Uunissa puoli tuntia ja aivan järjettömän mehevä kalaruoka on valmis. On vieläpä ällistyttävän vaivatonta.

Koskenlaskijan voi tietty korvata jollain kevyemmälläkin juustolla ja silti tulee hyvää.

Oon tällä viikolla löytäny aika toimivan setin, siihen tulee

-pari palaa seitiä tai suoraan kuutioita
-punasipulia
-kesäkurpitsaa
-pakastevihanneksia

Seitipalojen antaa sulaa vähän aikaa että ne saa kuutioitua (tai tosiaan suoraan kuutioita) ja sit pannulle, sekaan muut aineet suikaloituna, kuutioituna tjsp, maustetaan chilirouheella tai -jauheella (tai ihan millä tykkää). Aineksia muuttelee tietty aina sen mukaan, mitä on tarjolla. Jos hiilareita halajaa ni keitellään kaveriksi makaroonia.

300g seitä jäisinä paloina pannulle, jossa loraus öljyä ja sambal olekia tms. Kun kala on lähes kypsää, lisään hieman esikeitettyä tummaa riisiä, Finduksen Lotus-pakastevihanneksia ja teryaki-kastiketta.

57g proteiinia, 25g hh, 13g rasvaa ja 450kcal.

Teen yleensä tuplasetin kerralla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom