Seinfeld

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja E_k_i
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Hello

Olen kova Seinfeld fani ja hyllyssä on jo seosonit 1-7. Olen katsellut netistä että olis viel ainakin season 8 ja 9 olemassa. Onko kenellekään tietoa että koskahan mahtaa olla tänne Suomeen tulossa kyseisen sarjan viimeisimmät kaudet suomi tekstityksellä.

seinfeld46.jpg

:) Kiitos jos joku tietää.

Sama vika, mutta olen kerännyt tarjousboxeja 20-30 eurolla. Seasonit 5 ja 7 puuttuvat ja tietenkin 8 ja 9.
Toissa päivänä katsoin Season 6 jakson Jimmy.Mahtava!

who controls the mail, controls the information:D

Muistaako kukaan tätä kohtaa alku tuotannon jaksoista....:) niin hauksa kohta...heh heh se oli se Newman ku sano ton...se on kans hauska hahmo...heh heh :) Tuleeko kenellekkään mieleen mikä jakso toi oli...

newman1.jpg

Seinfeld oli kyllä sarjana aivan bueno, ehkä kaikkien aikojen hauskin jenkki-sitcom. Mulla on boxeina hankittu kaudet 3-7, jotka ovat mielestäni parhaat. 1-2 kausilla homma ei vielä ollut ihan parhaassa vauhdissa, ja 8-9 kausilla se sitten vähän karkasi, kun Larry David lähti lätkimään. Eli niitä tuskin tulee hankittuakaan.

Jerry on kyllä itse porukan surkein näyttelijä, tämän se on tosin itsekin myöntänyt. Julia Louis-Dreyfus, Michael Richards ja Jason Alexander olivat kaikki aivan loisteliaita. Vaikea sanoa, kuka niistä olisi sitten suosikki. Ehkä Jason Alexander, vaikka Richardsin fyysinen komedia on kyllä aivan hervotonta. Muistaako joku jakson, jossa se yritti saada metrosta istumapaikkaa :hyper: :hyper: :hyper:

Jerry on kyllä itse porukan surkein näyttelijä, tämän se on tosin itsekin myöntänyt. Julia Louis-Dreyfus, Michael Richards ja Jason Alexander olivat kaikki aivan loisteliaita. Vaikea sanoa, kuka niistä olisi sitten suosikki. Ehkä Jason Alexander, vaikka Richardsin fyysinen komedia on kyllä aivan hervotonta.
Samaa mieltä. Välillä kyllä häiritsee oikeesti se kun Seinfeld ei vaan osaa. George :haart:

Tää on kyllä täydellisen :offtopic: mutta pitääpi todeta, että joillain sitä onni potkii monesta suunnasta. Seinfeldin näyttelijäthän olivat ilmeisesti 90-luvun parhaiten palkattuja televisionäyttelijöitä ja sitä myöten multi-miljönäärejä joka iikka itsekin, mutta Julia Louis-Dreyfusin alias Elainen isä on wikipedian mukaan vielä ranskalainen miljardööri.

No, eipä tuo ole multa mitään pois :)

Gotta loov the Sein... Seinfeld on ehdottomasti parasta viihdettä mitä TV:stä on tullut. Kaikki kaudet on tullu hommattua DVD:llä ja 8 kautta odotellaan saapuvan siinä kesäkuun 4. päivä. DVD:t on tullut katseltua jo moneen kertaan silti aina löytää viittauksia aikasempiin jaksoihin. Esim eilen katsoin jakson missä Kramer oli menossa Regis and Phillipiin kertomaan Coffeetable kirjastaan. Kun Kramer kertoi tämän Jerrylle, Jerry ehdotti että Kramer laittaisi ylleen Puffy Shirtin :D Pikkujuttuja mutta noita on aina mukava bongailla.

Tietääkö kukaan saako niitä Notes About Nothing tekstejä ihan transcriptinä tekstimuodossa, jolloin ne olisi helpompi lukea?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mua ehkä hieman häiritsee se Richardsin kilahtaminen viime vuoden puolella. Hitto että mun kävi sääliksi koko miestä. Miten niinkin loistava mies voi olla niin paskassa jamassa sarjan päättymisen jälkeen? No, eiköhän se unohdu tästä ajan myötä. Mun suosikki on varmaankin Costanza, täytyy myöntää että heikkoja lenkkejä sarjassa ei ole.
Moni sanoo Jerryn olevan porukan huonoin näyttelijä ja varmasti onkin tätä, mutta mä ainakin mietin aina niin, että suurin osa sarjassa puitavissa nerokkaista ongelmista on nimen omaan Jerryn pääkopasta. Sen takia arvostan miestä, ilman Jerrya ei olisi sarjaakaan.

Upea sarja. Täytyy boxit hankkia aikanaan (nyt vain koneelta tunnelmoin)

:offtopic: Ylivoimaisesti mielestäni pars Seinfeld-jakso on Season 4
Episode 11 - The Contest.

Idea lyhykäisyydessään. Jakso alkaa Georgen surkealla tunnustuksella kahvilassa: George oli vanhempiensa talolla yksin, näki kiinnostavan lehden ja alkoi masturboimaan. Tietysti Georgen äiti sattuu juuri silloin kotiin ja saa kohtauksen, kaatuu ja loukkaa lonkkansa sekä joutuu sairaalaan. George vannoo kahvilassa ettei enää koskaan onanoi, ei koskaan... lopulta Jerry, Elaine, George ja Cramer lyövät rahallisesti vetoa kuka voi olla kauemmin " The Master Of Your Domain"... Jaksossa kaikille riittää erilaisia houkutuksia, joista ei nyt enempää etten spoilaa, jos joku haluaa katsoa... Öisin kierivät unettomina ja levottomina sängyissään, kuka ratkeaa ensin?!

Jakson tapahtumat vaan niin hulvattomat ja näyttelijät loistavat. Seinfeldmäiseen tyyliin jakson lopussa kaikki jakson tapahtumat, hahmot ja houkutukset kietoutuvat hienosti aukottomaksi kokonaisuudeksi.

Lopuksi linkki scriptiin, jo pelkkä lukeminen pudottaa minut totaalisesti
http://www.seinfeldscripts.com/TheContest.htm

Edit: Linkki scriptiin

Itsekkin olen Seinfeld fani ja kuumeisesti odotan 8 ja 9 kausia dvd:lle..Maailman paras sarja koskaan ikinä missään:rock:

Mua ehkä hieman häiritsee se Richardsin kilahtaminen viime vuoden puolella. Hitto että mun kävi sääliksi koko miestä. Miten niinkin loistava mies voi olla niin paskassa jamassa sarjan päättymisen jälkeen? No, eiköhän se unohdu tästä ajan myötä. Mun suosikki on varmaankin Costanza, täytyy myöntää että heikkoja lenkkejä sarjassa ei ole.
Moni sanoo Jerryn olevan porukan huonoin näyttelijä ja varmasti onkin tätä, mutta mä ainakin mietin aina niin, että suurin osa sarjassa puitavissa nerokkaista ongelmista on nimen omaan Jerryn pääkopasta. Sen takia arvostan miestä, ilman Jerrya ei olisi sarjaakaan.

Niin totta. Mun mielestä episodi on sitä parempi mitä enemmän Kramer on mukana säätämässä, yleisesti ottaen. Sen sisääntulo on niin klassikko.

Season 9

:rock: Vika kausi himassa :rock: Nyt on katottu kaikki ....eikä ole enää tulossa lisää:(

:worship: mut voi perkele ku voi olla vaan hyvä sarja :hyvä:

Taitaa kyllä olla Larry Davidin käsialaa enemmänkin...

Kannattaa muuten kattoo Curb Your Enthusiasm -sarja läpi.

Pakko tunnustaa etten ole koskaan ymmärtänyt miksi Seinfeld on ihmisten mielestä niin überhuippu ja parhautta?
Aikanaan yhden kaverin luona telkku oli aina päällä Seinfeldin aikaan ja joutu sit seuraan sitä välillä useinkin ja aina samanlainen kammottava myötähäpeä päällä... En vaan ymmärtäny sitä yhtään. Voisitteko te joiden mielestä se on kaikkien aikojen paras jenkki sitcom yrittää kertoa mulle miksi? why oh why? Omasta mielestä esim Kolmas kivi auringosta tai vaikka Dharma&Greg pesee 100-0. Niille vaan repeilee, varsinkin tuolla ekalle :) Ja tää ei sit ole mitään provoa vaan haluaisin aidosti ymmärtää, että mikä siitä sarjasta niin huipun on teidän mielestä tehnyt?

Taitaa kyllä olla Larry Davidin käsialaa enemmänkin...

Kannattaa muuten kattoo Curb Your Enthusiasm -sarja läpi.

Larry David lopetti käsikirjoittamisen 5.-6. kauden jälkeen. En jaksa tarkistaa, sen jälkeen Jerry otti niin sanotusti ohjat. Tätä ennen David ja Seinfeld kirjoittivat sarjaa yhdessä. Toki sarjan alkuvaiheista suurin kunnia kuuluu Larry Davidille. mm. George on saanut inspiraation Davidin omasta elämästä, hänellä oli oikeasti naapuri nimeltä Kramer jne.

Kyl se Jerrykin kuitenkin on ollut iso osa sarjan syntyä ja kehitystä. Taso ei mun mielestä laskenut Davidin lähdettyä.

Curb Your Enthusiasm on kelpo sarja.

Ja tää ei sit ole mitään provoa vaan haluaisin aidosti ymmärtää, että mikä siitä sarjasta niin huipun on teidän mielestä tehnyt?

Tää on kait niitä sarjoja mikä iskee täysillä, tai ei ollenkaan. Ex-tyttöystävä ei ymmärtänyt sarjan pointtia ja mikä siinä oli hauskaa, en mä käynyt sille väkisin vääntämään.

Näyttelijät, käsikirjoitus, huumori jne. Kaikki timanttia.

Vielä lisäyksenä että itsestäni tuo oli myös aivan loistava sarja ja osittain sen takia että seinfeld ei oikein osaa näytellä. Välillä huomaa todella selkeästi että kaveri on repeämmässä aivan täysillä.
Hahmot kyllä aivan loistavia, Kramer, George, Elaine... :worship:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom