Seinäkiipeilykavereita - PK-seutu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ajnat
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Olen seinäkiipeilyn alkeiskurssin käynyt nainen (37-v, noin 57 kg) ja etsin kiipeilypareja PK-seudulta.
Lähinnä kävisin Kumpulan seinällä, mutta muutkin paikat tulevat kyseeseen. Itse kiipeän vielä helppoja ratoja, mutta voin toki varmistaa vaikeampaakin.
Ajankohtana viikonloput tai arki-illat.

S-posti:
maria-74@suomi24.f

voi olla hiljasta, ku itekin kiipeen muualla suomessa :) kannattaa hakee niitä muualta ku täältä. käy slouppi.net forumissa huutelemassa. siellä on muitakin. facebookistakin pitäs löytyy ryhmiä.

Tsekkaa facebookin climbing monkeys -ryhmä, löytyy aktiivista parinhakua! Lähinnä Salmisaaressa käyviä tuolla tuntuu olevan, mutta varmasti Kumpulaankin kaverin löydät...

Laitoin sulle vähän aikaa sitten mailia mikäli vielä on ajankohtaista.
Itselläni sama tilanne siis. Kurssi keskiviikkona suoritettu ja mieli tekisi jo uudestaan päästä seinälle pk-seudulla. En vaan tunne ketään.

Laitoin sulle vähän aikaa sitten mailia mikäli vielä on ajankohtaista.
Itselläni sama tilanne siis. Kurssi keskiviikkona suoritettu ja mieli tekisi jo uudestaan päästä seinälle pk-seudulla. En vaan tunne ketään.
Itse olen jonkin aikaa kiipeillyt aloittelia, mutta kiipeilykavereita olisi mukava olla useampikin. Laita viestiä jos kiinnostaa niin katsellaan tarkemmin: kiipeilyseuraa ät gmail.com

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom