Seinäjoen alueen pakkislaiset

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
Seinäjokinen ilmoottautuu! :D Amiksen salilla tuli aloitettua n.2kk sitten ja sielä vielä edelleen ollaan...tosin nyt vähän kierrellyt ja kattellut jo tulevaisuutta varten paikkaa (kun penteles alkaa koulun salin laitteet pian käymään pieniks :D Tai ainakin reisiojennus&koukistus laittteet, muissa on vielä varaa reilustikkin :D ) Oon käynyt uimiksella molemmissa ja Finnbodylla "tutustumis" käynnin! Finnbody ihan ok, mutta se on vaan pirskatin kaukana täältä Joupista että jos ei oo autoa niin ei paljon nappaa lähteä sinne hevonkuuseen asti :D

Sinänsä kiinnostaa juurikin tuollainen paikka jossa olis mahdollisuus käydä ohjatuilla tunneilla myös esim. spinning jne. vähän polttelees tätä fläsää ympäriltä kun pallomuodossa vielä oon :D Eli toisinsanoen ei vissiin oo paljon muita mahdollisuuksia kuin pulssi & finnbody ?

No niin päivittelyä! Eli tuosta postista on nyt reilu 6kk mennyt ja tuli tosiaan hommattua jäsenyys Pulssiin silloin Tammikuun lopulla. Se Finnbody oli jotenki niin "teennäinen", Pulssi tuntui heti "kodilta" :) Reenit kulkee ja rauta maistuu...tosin vieläkin täs ollaan pallomuodos, kun tuli tuota perheenlisäystä 2kk sitten ja homma meni enemmän ja vähemmän läskiks, mutta eipä tässä oo mikään kiiruskaan kun on löytänyt hyvän salin :)

Miulla on syksyllä Seinäjoelle muutto edessä opiskelujen takia ja ajattelin noista alueen saleista vähän kysellä etukäteen...
Eli mitä salia suosittelisitte opiskelijalle (aka pienen budjetin omaavalle), joka pääasiassa heiluu käsipainojen kanssa (olen sen verran sählempi että muuten olisin vaaraksi sekä itselleni että muille ympärilläni ^^; )...
Mitään vinkkejä salin suhteen? :)

Miulla on syksyllä Seinäjoelle muutto edessä opiskelujen takia ja ajattelin noista alueen saleista vähän kysellä etukäteen...
Eli mitä salia suosittelisitte opiskelijalle (aka pienen budjetin omaavalle), joka pääasiassa heiluu käsipainojen kanssa (olen sen verran sählempi että muuten olisin vaaraksi sekä itselleni että muille ympärilläni ^^; )...
Mitään vinkkejä salin suhteen? :)

Morjens! Ite käyn Liikuntakeskus Pulssissa/Sun Gym, mutta sitä ennen kävin amiksen salilla kun ilmaiseksi pääsee 3 kertaa viikkoon :) Sielä on miesten ja naisten vuorot, sekä laitteita hyvin peruspunttailuun :) Mutta nyt syksyllä avataan uusi sali tohon keskustaan ja se on hinnaltaan vain 29,90e/kk eli todella halpa! http://www.easyfit.fi/ Itsekkin meinaan käydä tutustumassa sitten kun avaavat.

Morjens! Ite käyn Liikuntakeskus Pulssissa/Sun Gym, mutta sitä ennen kävin amiksen salilla kun ilmaiseksi pääsee 3 kertaa viikkoon :) Sielä on miesten ja naisten vuorot, sekä laitteita hyvin peruspunttailuun :) Mutta nyt syksyllä avataan uusi sali tohon keskustaan ja se on hinnaltaan vain 29,90e/kk eli todella halpa! http://www.easyfit.fi/ Itsekkin meinaan käydä tutustumassa sitten kun avaavat.

Sama täällä. Pulssi on ollut oma Mekka kanssa tuossa viimeisen reilun vuoden verran. Tulee vaan tuolta toiselta puolen Seinäjokea hieman turhan pitkä matka Pulssiin. Sunista en vain tykkää muuten.. Toki nyt on trrenit ollu kesän ajan kyllä vaan takapihalla kahvakuulan kanssa heilumista johtuen nimenomaan kesästä ja perheelisäyksestä. Ei vain aika riitä.

Mitä katselin tuota EasyFittiä netistä, niin voipi kyllä olla, että ei ole mun paikka: avainkortti kertoo sinulle joka kerta mitkä "painot" valitset treenatessasi meidän huipputeknisillä laitteilla jne... Jos ei vapaita painoja tuonne salilla ole tulossa, niin jää kyllä ainakin meikäliseltä treenaamatta vaikka sijainti (ja hinta) kyllä houkutteleekin..

Maxiumis on tullu käytyä nyt kun ylistarossa ollut salit kiinni mutta, siellä on vaa niin monipuoliset laitteet että kyllä sielä selkätreeni pitää käydä vähintään kerran viikossa tekemässä ;)

Pääosin tottakai täällä kotokunnalla käyn sitten tuossa hallilla treenaamassa.. Kovin pieni sali mutta menkööt!

No joo, pulssi on mielestäni vähiten säväyttänyt sali mitä sjoen saleja on tullut kierrettyä enkä siellä enää siis käykään. Onhan se voimailu puoli LÄHES vaarallisen ahdas..

M-Nutrition juomat hurjassa alessa, jopa puoleen hintaan

BCAA / EAA / PWO

TILAA TÄSTÄ

Amiksellakin on oma salinsa? loistavaa, itse kun olen amiksen puolella aloittamassa. Jostain syystä omalta osaltani opiskelu alkaa vasta 1.9. mutta pitää sitten katsoa miltä tuo sali näyttää :) Ainakin siihen asti ajattelin käydä Marttilan Kortteerin vuokralaisille tarkoitetulla pikku salilla, jos siis sinne uskallan raahautua ^^;

Täällä kans yksi paliasjalakaanen Seinäjokinen. :) Vuoden päivät tullut reenailtua Seinäjoen parhaalla salilla Maxiumilla. Onneksi siellä on vaihdettu paremmat ikkunat talvella, niin ei ole niin tuskallisen kuuma reenata kuin viime kesänä.
Höpöhöpö. Tule Finnbodylle niin tuollaiset Maxiumin pienet ja tunkkaiset yläkerrat ovat vain huono muisto menneisyydestä.
Eihän siinä tule edes sitä katu-uskottavaa fiilistä salille mentäessä, kun piha on vaatekapuan kanssa yhteinen ja salin kyltti on vaatimaton metri kertaa metri ;)

Kuulin huhuja että finnbodyn hinta pompsahtaa 75 egeen kuukaudessa? Pitääkö paikkaansa, onko tietoa?
Hyi olkoon. Toivottavasti ei pidä paikkaansa :D Ainakaan itse en ole huhuun vielä törmännyt.
Toivottavasti en törmääkään tai joudun lakki kourassa siirtymään Maxiumille ja toivoa, ettei mua tunnisteta ylemmän kommentin takia :dance:

Onko kukaan ajatellut siirtyä tuonne uuteen kuntosaliin, joka avataan tässä piakkoin? Taisi olla nimeltään EasyFit tms.
Kertokaa ihmeessä miltä paikka vaikuttaa, kun ensimmäinen täältä sinne eksyy!

Onko kukaan ajatellut siirtyä tuonne uuteen kuntosaliin, joka avataan tässä piakkoin? Taisi olla nimeltään EasyFit tms.
Kertokaa ihmeessä miltä paikka vaikuttaa, kun ensimmäinen täältä sinne eksyy!

Kovasti houkuttaisi käydä kattomassa minkälainen paikka siitä sitten tulee. Kuitenkin käytössä jo Marttilan Kortteerin sali ja ehkä tuo amiksen. Eikä opiskelijan budjetti paljon tuollaisiin kattomisiin veny ^^;

btw Feenix82: onko se amiksen sali missäpäin ja onko kaikkien toimipisteiden oppilailla samanlaiset oikeudet sinne? takuulla nuo jostain netistä löytyis, mutta olen niin penteleen laiska eikä se koulukaan ole vielä alkanut ^^;

Kovasti houkuttaisi käydä kattomassa minkälainen paikka siitä sitten tulee. Kuitenkin käytössä jo Marttilan Kortteerin sali ja ehkä tuo amiksen. Eikä opiskelijan budjetti paljon tuollaisiin kattomisiin veny ^^;

btw Feenix82: onko se amiksen sali missäpäin ja onko kaikkien toimipisteiden oppilailla samanlaiset oikeudet sinne? takuulla nuo jostain netistä löytyis, mutta olen niin penteleen laiska eikä se koulukaan ole vielä alkanut ^^;

Se amiksen sali sijaitsee Kirkkokadun opetuspisteessä. En oo ihan varma ketkä kaikki sielä saa kulkea mutta eikait siinä ku menee vaan :D Sielä on aina "valvoja" paikalla eli joku vapaaehtoinen oppilas joka on siihen nakitettu. Miesten vuorolla oli ainakin joku vihkonen mihin kirjoitettiin nimi ja luokka.

Itse ootan kans mielenkiinnolla sitä Easyfittiä...pitänee heti testata kun avaavat :) Mutta mulla on vielä soppari Pulssiin vuodenvaihteeseen asti joten vaihtoa (jos nyt edes vaihdan) ei tuu vielä.

Back
Ylös Bottom