Second opinion ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja J.Jake
  • Aloitettu Aloitettu

J.Jake

Erikoismies
VIP
Kaupunki
Helsinki
Millä muilla keskustelupalstoilla jengi käy? Lähinnä siis tähän puntinnostoon edes jotenkin liittyvillä?

Itse en ole oikeen löytänyt kun ton Chad Nichollsin sivun keskustelun ja sitten Elite Fitneksen mutta sekin pääasiassa maksullinen.

Kotimaisia en ole edes etsinyt. Pakkotoisto täyttää hyvin tiedon/väittely tarpeen tällä kielellä!

Mä olen vaan senverran dorka että mielummin väittelisin jonkun jenkin kanssa jolla on puolet koulun oppiainesta ollu golfia ja autolla-ajoa!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jippii.fi:llä käyn joka päivä heittämässä asiattomuuksia. Salaisesti ja tarkasti kohdennetun häiriköintini ansiosta se palsta tulee aina jäämään pakkotoistolle jälkeen.

Hahaha salaliitto rules! :lol2: :lol2: :lol2:

Nimimerkki: "PENAA JA HAUKKAA IHAN VITUSTI JA SUSTAA JA DECAA PALAUTUKSEEN!"

Toi Jippii on kyllä kaikkien keskustelupalstojen pohjasakkaa. Minä käyn uskonnollis-poliittis-filosofisia keskusteluja Ylen, Näkökulman, Suomi24:n ja Islam-oppaan sivuilla. Jos tuntuu siltä, että minulla on ongelmia, käyn Demin sivuilla hakemassa perspektiiviä asioihin.

Originally posted by Dragon

Hahaha salaliitto rules! :lol2: :lol2: :lol2:

Nimimerkki: "PENAA JA HAUKKAA IHAN VITUSTI JA SUSTAA JA DECAA PALAUTUKSEEN!"

ja muistetaan että, NIITÄ JALKOJA EI SITTEN TREENATA :thumbs:

Itse käyn Suomi24-keskusteluissa... Se punttauskeskustelu on kyllä vielä huonompi kuin jippiin, mutta se SEKSIosio on ihan mukava...:blow: :whip: Sinne on mukava sotkea omia kommentteja ja neuvoja mukaan...:D Sieltä löytyy vähän kaikille jotain ja duuniaikaa saa mukavasti kulutettua siellä...:D

Originally posted by Tanko
ja muistetaan että, NIITÄ JALKOJA EI SITTEN TREENATA :thumbs:

Jippii on loistava. En oo enää treenannu jalkoja, vain penaa ja haukkaa. Susta ja Deca oli Siwasta loppu.

:thumbs:

Aluksi oli musclechemistry, sitten anabolic paradise (siellä moderoin), ja sieltä pakkikselle. AP:n jengi lähti käytännössä anabolic universeen (useat AP:n modeista ja veteraaneista ainakin).

Nykyään hengaan vain pakkotoistossa, enkä moderoi enää missään.

pakkislaiset käyvät jippiillä heittämässä läpällä noita "penaa ja haukkaa", "sustaa ja decaa", "ei jalkoja" ja "varo ettet kasva liian isoksi"-kommentteja. sitten pakkislaiset haukkuvat jippiitä. enkä yhtään ihmettelisi vaikka koko jippiin väki olisi pakkotoistolaisia :D

Originally posted by vitvall
pakkislaiset käyvät jippiillä heittämässä läpällä noita "penaa ja haukkaa", "sustaa ja decaa", "ei jalkoja" ja "varo ettet kasva liian isoksi"-kommentteja. sitten pakkislaiset haukkuvat jippiitä. enkä yhtään ihmettelisi vaikka koko jippiin väki olisi pakkotoistolaisia :D

Näinhän se asia muuten on! :D

Nimimerkki: "PENAA JA HAUKKAA IHAN VITUSTI JA SUSTAA JA DECAA PALAUTUKSEEN!" [/B][/QUOTE]

Joo oon törmännyt tähän pena haukka hommeleihin ja oon välittömästi siirtynyt takaisin pakkikselle....eli se toimii!!

Suositut

Back
Ylös Bottom