Seat Leon

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Ikä
42
TERE!

Mielipiteitä Leonista, vanhempaa korimallia olis tarkoitus alkaa tosissaan miettimään...

Plussia ja miinuksia??

taitaa olla hinta/laatusuhteeltaan melko hyvä??

Kiitos//

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Minulla on lastutettu vanhakoppainen 05 FR Leon ja todella tyytyväinen olen ollut, jämäkkä peli ja ajettavuus on ihan mallikas, eli mutkissa pysyy ihan kohtalaisesti tiessä ja ei kuitenkaan mikään kivireki ole. Mitään pahempia nitinöitä tai natinoita ei vielä ole tullut vastaan. Mukava monikäyttöinen autohan tuo on, joskin ei mikään maailman hiljaisin, mutta eipä ne muutkaan tuossa kokoluokassa kovin hiljaisia ole. Hintalaatusuhde tosiaan ihan mallikas noissa ja on se Golfia siistimpi;)

Vanhempi korimalli on tosiaan ulkoa siisti. Uudemmasta en niin hirveästi välitä, kai siitäkin sais ihan tehtään sporttipaketilla siedettävän.

Seatin ja skodan sisätilat kuitenkin on suoraan ysäri-autosta. Mees katsomaan vaikka rs-skodan sisälle. ihan hirveä.

Ihan kelpo pelihän tuo taitaa kaikin puolin kuitenkin olla. Tehoja saa ihan kivasti irti jo pelkällä lastulla. 1.8T mallissakin on jo 180 heppaa vakiona. lastulla yli 200. Tdi konsepti on järkevä ja taloudellinen ja harva perusbensa sen rinnalla taitaa pysyä.

Joka amiksellahan noita näkyy tuolla liikenteessä pyörivän, mutta omaperäisyydestä ei sakoteta, jos tarkoituksena on ostaa hyvä ja halpa kulutusauto.

Älä ota sitte sitä perusmallia vaan sellanen jossa on vähän puskuria mukana (oliko ne top sport ja fr ?)

Zone-sarja -42%
Mulla on ollut nyt pari vuotta Leon TDI alla. Reilu 100tkm on päristelty ilman mitään ylimääräisiä korjaamisia. Pelkät normaali huollot on tehty. Ite tykkään tuosta kovasti, tosin ajettavuutta ja ulkonäköä on paranneltu säädettävällä alustalla yms kilkkeillä.

Auto tosiaan ei ole mikään maailman hiljaisin, mutta hinta/laatusuhde on mun mielestä kohdallaan. Hirveesti en muuta kaipaa kuin, että takapyörät vetäisivät kans. No seuraavassa autossa sitten...:rock:

VAG-konsernin tuotteet ovat aunuksesta...

Minäkin kaipaisin perusteluja tälle väittämälle.

Topicciin voin sen verran kommentoida että firman leasing cordobissa jäätyy yllättävän pienillä pakkasilla ovet kiinni. Takaluukku kyllä aukeaa. :D Eri autohan on toki kyseessä, mutta ei noissa corporaattoreissa muita vikoja kovin hirveästi ole ollu.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Audi, volgswagen.

Näyttipä uusimman korimallin sisusta laitetun uusiksi kylläkin.

LOL audi a3 vm-03asti on täysin sama sisusta(koe taulu) kuin vanha koppasessa leonissa. että se siitä.

ite oon ollut tyytyväinen omaan tdi leoniin.nyt on 120tkm lasissa joista itse oon ajanut viimeisen 8kk yli 30tkm ja hyvin on kestänyt. jarrupalat ja öljyt oon vaihtanut.

1050710_b_3602f03e0f1aa2c8.jpg

1003081_b_19068203.jpg

Interior%202.JPG

1065076_b_d939772a2a6243ba.jpg

Eipä löytynyt boralle 1.8T:n mittaritaulua, joka on tota karvalakki-version pohjaa hieman hienompi.

Vanhan mallin Rs:n Mittaritaulu onkin helvetin ruma. Valkoiset pohjat ja fontti on suoraan windowssista kursivoituna.

Kyllähän mä tiedän ,et noi sisustat on tosiaan samantyylisiä pitkälle, kuten kuvasta näkyy (ja ei näy)...

Valitsisin kuitenkin oman borani mittaritaulut ennen seattia ja skodaa. Mielipidekysymys näet. En vain pitänyt skodan tai seatin sisuksista ok?

Seatit ja skodat onkin audin ja volkkarin halpisversioita ;) No ok, ei nyt enää. Statustaanhan ne on nostanut huomattavasti. Leipoipa VAG-konserni hirveät hillot noillakin.

Enpäs ennen tajunnutkaan että niissä kaikissa on tosiaan ihan sama ratti. Ja muutenkin yhtäläisyydet pomppaa silmille näin vierekkäin katsottuna.

Valitsisin kuitenkin oman borani mittaritaulut ennen seattia ja skodaa. Mielipidekysymys näet. En vain pitänyt skodan tai seatin sisuksista ok?
Täysin ok, ei siinä mitään pahaa. Mutta menit ensin laukomaan että verrattuna volkkariin ja audiin "Seatin ja skodan sisätilat kuitenkin on suoraan ysäri-autosta. Mees katsomaan vaikka rs-skodan sisälle. ihan hirveä"

;)

Originally Posted by HarryG
Seatin ja skodan sisätilat kuitenkin on suoraan ysäri-autosta. Mees katsomaan vaikka rs-skodan sisälle. ihan hirveä
Verrattuna mihin?
Originally Posted by HarryG
Audi, volgswagen.
.kuten kuvista näkyy leonin ja audi a3 sisusta on täysin identtinen keskenään.

Kysynpä tässä samassa threadissä. Kävin koeajamassa vuoden 2005 Leonia (ihan perus 1.6 nuhapumppua). Ihan mukavalta tuntui räpylässä ja ajo vakaata.

Mites noiden tilojen kanssa, onko nuo vaan amisten tai 2hengen talouksien autoja? Pitäisi ajatella hieman tätä päivää pidemmälle ja onko kokemusta, mahtuuko takaluukkuun esim lastenrattaat tai vaikka 6 kaljakoria?

Yllättävän tilavalta Leon vaikutti sisätiloiltaan, vaikka ulkoa päin näyttääkin aika pikku autolta. Tällä hetkellä alla on farmari, joka tyydyttää 2 hengen tilantarpeen liiankin hyvin. Farkku kelpaisi toisaalta jatkossakin, mutta tällä budjetilla se olisi joku Focus tai vastaava ja sellainen ei kyllä kiinnosta pätkääkään...

Leon miellyttää myös silmääni, mutta tuntuu, että kaikki Leonilla kaupungilla vastaan tulevat ovat nuoria lippispäisiä kolleja. Itse olen sentään jo (melkein) aikamies... ;o)

Itekkun olin ostamassa nykyistä autoa. Yhessä liikkeessä myyjä sanoi, kun ei löytyny sopivaa farkkua, että meillä ois täss tämmönen hyvä puolifarkku :hyper: . Siinä se myyjä oli myymässä mulle ihan pokkana Leon SDI:tä, vaikka olin etsimässä farkku turbodiesseliä. Kyllä tonne taakse varmaan jotain ois mahtunu, mutta meidän lastenrattaat ei menny kuin laittamalla osiin.

Pitäisi ajatella hieman tätä päivää pidemmälle ja onko kokemusta, mahtuuko takaluukkuun esim lastenrattaat tai vaikka 6 kaljakoria?

Sinulla on näköjään aika iso päätös edessä, joko perhe tai dokailet sinkkuna urakalla:)

Kyllä toi Leon aika ahdas mm. takatiloiltaan on, kontti nyt on aika samankokoinen kuin muissakin vastaavissa ja saahan tonnekin ison laatikon mukaan jos penkit kaataa, mutta kyllä esim. perheautoksi hommaisin vaikka farkku Octavian paljon ennemmin, ja mahtuu siihen niitä bisse korejakin enemmän.:)

ite oon ollut tyytyväinen omaan tdi leoniin.nyt on 120tkm lasissa joista itse oon ajanut viimeisen 8kk yli 30tkm ja hyvin on kestänyt. jarrupalat ja öljyt oon vaihtanut.

samalla mennään, mutta 352tkm mittarisa. ei voi huonoksikkaan haukkua :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom