scary movie 3

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mr. man
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Leslie Nielsen :) Heh, takuuvarmaa naurua, ainakin tuo traileri oli hillitön.

Ykkönen oli paska ja ne mainosti sitä viel 'no sequel', toka oli paskempi...

kuka ton kolmosen on rahottanu? :)

Ykkönen oli jotain uutta, vaikka ei ensimmäin elokuva jossa vinoillaan kauhuelokuvista. Kakkonen oli samaa, viihdyttävää ja hauskaa, ainakin jos on väsynyt. Kyllä noi leffat on sillasia että pitää nähdä jos pitää yleensä kauhuelokuvista tai on nähnyt paljon niitä.

Yksi leffa mitä tulen välttelemään henkeen ja vereen.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Sherm Stick
En oo nähny.

ei millää hyvällä, mutta ketään tuskin kiinnostaa kommenttis (ei mitää henk.koht)

mut jeah, eka osa oli tosiaa aika bueno vitsien osalt... ja yleensä vitsit kuluu käytös, mut toivotaa et täs on muitakin loistavia vitsei mitä traileris

vähä varmaa sama vika ku edellisissä Scary Moviessa eli kaikki näytetää trailerissa. silti on kyl pakko mennä kattoo :thumbs:

Originally posted by Weedie
ei millää hyvällä, mutta ketään tuskin kiinnostaa kommenttis (ei mitää henk.koht)
Mitähän vitun väliä sillä on?

ja, kyllä sua näytti mun kommentti kiinnostavan niin paljo, että vaivauduit kommentoimaa sitä :david: X100

Mitähän vitun väliä sillä on?

ja, kyllä sua näytti mun kommentti kiinnostavan niin paljo, että vaivauduit kommentoimaa sitä :david: X100

Etkös sinä jo aikaisemmin vastannut tähän threadiin mutta vastauksesi poistettiin koska se oli niin turha? Mutta päätit sitte vastata saman asian uudemman kerran.

Originally posted by Hano
Etkös sinä jo aikaisemmin vastannut tähän threadiin mutta vastauksesi poistettiin koska se oli niin turha? Mutta päätit sitte vastata saman asian uudemman kerran.
Joo, niin tein. Mutta, postasin toisen kerran ku luulin ettei se eka viesti tullukkaa tänne. Ja miten se mun kommentti nyt niin "turha" oli?

Ja miten se mun kommentti nyt niin "turha" oli?

Hmm.. Jos joku kysyy mielipidettä johonkin asiaan, hän tuskin tarkoittaa sitä että kaikkien on siihen vastattava. Se on ehkä jonkinnäköinen selviö että vain ne vastaavat jotka voivat asiaa kommentoida ja joilla on mahdollisesti jonkinnäköistä kokemusta asiasta. Olisiko sinusta järkevää jos kysyisit että "Mitä olette mieltä uudesta Hera Dong - tuotteesta?", ja tulisi sivu täyteen vastauksia "Enpä tuota tiedä. En oo kokeillu.", "En tiiä eikä kiinnosta.", "Ei oo kokemusta." ? Jos ei ole ns. oikeaa mielipidettä asiaan, voi olla joskus vastaamattakin.

Back
Ylös Bottom