Saw II

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ensinnäkin, Saw oli oikein hyvä elokuva.
Kakkonen taas oli sitten tyypillinen jatko-osa. Eli lisää vaan verta ja actionia.

Katsoin vahingossa tämän leffan, olin hakevinani eilen tuota ekaa jaksoa [en tiennyt että siitä on tehty jatko-osakin] ja nyt sitten näin tämän kakkosen kun ekakin on näkemättä.

Mä tykkäsin, oli mun mielestä hyvä leffa vaikkakin muutamat jutut ärsyttivät mua suunnattomasti, mut niinhän se aina jännitys/kauhuleffoissa on että sitä katsojana ihmettelee miten muut ovat niin tyhmiä etteivät tajua.

Tykkään tälläisestä kauhusta mikä ei ole kauhean kauheaa kuitenkaan :D Esim Cube [se vanha] on yksi suosikkejani, mielestäni ihan hirveän ahdistava leffa ja tämä oli hieman samantyyppinen, ei pelkkää tappamista ja pakoilua vaan oikeasti aivotyön ym käyttämistä.

Esim mua ärsytti se kun siinä alussa sanottiin että vastaukset on niiden takaraivoissa niin eihän ne siinäkään tajunneet katsoa niskaan että mitäs numeroja siellä on, se jotenkin vitutti suunnattomasti...

MissEvilEve sanoi:
Esim mua ärsytti se kun siinä alussa sanottiin että vastaukset on niiden takaraivoissa niin eihän ne siinäkään tajunneet katsoa niskaan että mitäs numeroja siellä on, se jotenkin vitutti suunnattomasti...

"Behind your eyes" taisi olla se vinkki, ei takaraivo. Loogisinta olisi siis epäillä että koodit on taas muilutettu mykiön taakse.

keijo s sanoi:
"Behind your eyes" taisi olla se vinkki, ei takaraivo. Loogisinta olisi siis epäillä että koodit on taas muilutettu mykiön taakse.
The combination is in the back of your mind - -
.

Oli aivan helvetin hyvä leffa.:5:
Tykkäsin ykkösestäkin, mutta tämä oli huomattavasti parempi, sano muut mitä sano.
Aivan loistavasti nivoutu nuo molemmat osat yhteen.
Kolmosta odotellessa.

Tusinatavaraa ja aika mitäänsanomaton leffa :2:

Ratsastetaan nyt ehkä liikaa ykkösosan maineella tässä; musavideomaiset leikkaukset ovat rasittavia, dialogi on kuin mistäkin halvasta saippuasarjasta, Donnie Wahlbergin näyttelijätyö on kauheaa katsottavaa eikä leffassa ollut missään vaiheessa oikein mitään mielenkiintoa.
En sanoisi leffaa missään nimeksi kauhuksi tai jännitykseksi. Pelkän kidutuksen ja väkivallan katsominen leffassa jossa ei ole mitään isompaa juonta on mielestäni vastenmielistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom