Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mä taas hakkasin päätä seinään ja mietin, että voisiko kukaan oikeasti olla niin saatanan tyhmä, että tunkee sinne vielä toisenkin kätensä. Mutta asiaan. Ykkönen oli loistava, kakkonenkin toimi tosi hyvin vaikkei ihan ykkösen veroinen ollutkaan. Eli kolmonen on pakko myös katsoa.Saw kakkosen käsiloukkulasilaatikko on karmeinta katsottavaa mitä olen koskaan nähnyt elokuvissa.
Runsaasti eri käsikirjoittajia on jo Saw 4:n ja ilmeisesti 5:nkin kimpussa. Näin ainakin muistan lukeneeni netistä, tuohon viitososaan vaan ei (ainakaan toistaiseksi) vielä löydy IMDB-linkkiä.Taitaa nro 3 olla jo liikaa, vaikka aikaisemmat ovatkin toimineet.
Mikä on muuten Sawin tunnari? Oon kauan ettiny ja miettiny, mut en oo löytäny.
Mikä on muuten Sawin tunnari? Oon kauan ettiny ja miettiny, mut en oo löytäny.
Tulipa katottuu. Vitun sairasta meininkiä suurimmaks osaksi :|
Uskomatonta kuraa. :lol2: Lopetin leffan katsomisen yhden tunnin jälkeen. Onhan noita tavallisia teinihömppäkauhusäikyttelyelokuvia nähty vaikka millä mitalla. Miksi piti tehdä vastaavaa paskaa, eikä voitu pysyä vanhassa hyvässä ideassa?
Haluaisin oikeasti uskoa, että menin lataamaan väärän elokuvan oikealla nimellä.
:0: