Saw 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Taitaa nro 3 olla jo liikaa, vaikka aikaisemmat ovatkin toimineet.

Saw I oli loistava! II menetteli muttei yltänyt ykkösen rinnalle. Pakkohan se on kolmonenkin tarkastaaa vaikkakin ilman minkäänlaisia ennakko odotuksia. Toivotaan parasta ja pelätään pahinta :thumbs:

Saw kakkosen käsiloukkulasilaatikko on karmeinta katsottavaa mitä olen koskaan nähnyt elokuvissa.
Mä taas hakkasin päätä seinään ja mietin, että voisiko kukaan oikeasti olla niin saatanan tyhmä, että tunkee sinne vielä toisenkin kätensä. Mutta asiaan. Ykkönen oli loistava, kakkonenkin toimi tosi hyvin vaikkei ihan ykkösen veroinen ollutkaan. Eli kolmonen on pakko myös katsoa.

näköjään voicella mainostaavat tuota, sieltä bongasinkin. Pakkohan tuo on kattoa. Vois kyllä hommata dvd:nä ykkösen ja kakkosen..

Hyvä leffa toi kolmonen oli. Ei missään vaiheessa iskenyt tylsyys ja jatkuvasti oli pieni jännitys päällä. Innolla odotan jatko-osia.

Vähän liian häiriintynyttä meininkiä mun makuun oli tuo Saw3 :jahas:
Ensimmäinen oli aivan loistava, 2. osakin menetteli... Mutta tuossa tuntui olevan enää pää-ajatuksena se, kuinka saadaan tapettua ihminen mahdollisimman sadistisesti :kuola:
:2:

Tänään meen katsomaan kolmosenkin. Aivan :5: elokuvia. Just mun makuun.

Toisaalta tämän voisi jo katkaista tuohon kolmoseen, nelonen ja vitonen voi olla liikaa toistoo aiheesta. Kaikki kuitenkin katsotaan, tulee sitten vaikka kuinka paljon. :D

Kolmonen nähty. Kyllä itte kattelin ihan mielellään ton pätkän. Oikeastaan aika hyvä leffa. Ei tietenkään mikään mestariteos, mutta oikein katottava. Häiriintynyt meiniki ja kiero juoni.

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kyllähän tuo kolmas osa on pakko käydä kattomassa ku on sen ekan ja tokan nähny. Oli ne kaks ekaa sentään sen verran hyviä.

Sawin hyviä puolia ja niitä syitä miks ite pidän niist niin helvetisti on ne..
Ei normaalia kauhuelokuvan juonta (lue=pieni tyttö, yks selviytyy ja onnellinen loppu, mut jätetään viel mahdollisuus kakkososalle)

Saweissa kaikki menee loppujen lopuks aivan vituilleen kaikille käy huonosti. Pohdit leffaa viel 2kk päästä. Ei sellasta tyhmää "kulman takaa tulee örkki joka karjasee ja kaikki 'säikähtää'", vaan sellasta pakokauhun ja inhon tunteita alusta loppuun.

Niin ja ei mitään yliluonnollista (haamuja etc.)

I wanna play a game..

Viimeksi muokattu:
Mikä on muuten Sawin tunnari? Oon kauan ettiny ja miettiny, mut en oo löytäny.

Uskomatonta kuraa. :lol2: Lopetin leffan katsomisen yhden tunnin jälkeen. Onhan noita tavallisia teinihömppäkauhusäikyttelyelokuvia nähty vaikka millä mitalla. Miksi piti tehdä vastaavaa paskaa, eikä voitu pysyä vanhassa hyvässä ideassa? :confused:

Haluaisin oikeasti uskoa, että menin lataamaan väärän elokuvan oikealla nimellä.

:0:

Uskomatonta kuraa. :lol2: Lopetin leffan katsomisen yhden tunnin jälkeen. Onhan noita tavallisia teinihömppäkauhusäikyttelyelokuvia nähty vaikka millä mitalla. Miksi piti tehdä vastaavaa paskaa, eikä voitu pysyä vanhassa hyvässä ideassa? :confused:

Haluaisin oikeasti uskoa, että menin lataamaan väärän elokuvan oikealla nimellä.

:0:

Juu väärän leffan oot imuttanut. Pysy vaan teletapeissa.

Suositut

Back
Ylös Bottom