Saw 3

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl

Salomaha

100050080
Tänä vuonna tulee näköjään uusi Saw-elokuva. Ykkönen ja kakkonen oli aika hurjaa menoa ja trailerin mukaan aika kipeitä ansoja ja loukkuja on tässä uudessakin tulossa. Mitäs mieltä porukka on näistä hieman ehkä häiriintyneistä elokuvista? Lievästi vaan tosin...

Traileri: http://www.saw3.com/

hyviä oli molemmat. IMO silti tää leffa ois kannattanu jättää vain siihen ykkös osaan. menee överiksi ku vängällä aletaan tekeen jatko-osia.

Yks parhaita "jatko-osaelokuvia". Sopivan häiriintynyttä menoa mun makuuni, elokuvaa tuijotellessa miettii, miks hitossa on maksanut siitä hyvästä, että pääsee istuun ahdistuneena persus penkkiin liimautuneena sen pari tuntia. Ja noissa on aina ees yrittäny olla joku juju, peruskauhuleffoista poiketen.

Hyviä leffoja, just mun mieleeni. Tosin ykkösosa on aina ykkösosa. Pakko se on kuitenki toi kolmonenki kattoo, kun tulee.

hyviä oli molemmat. IMO silti tää leffa ois kannattanu jättää vain siihen ykkös osaan. menee överiksi ku vängällä aletaan tekeen jatko-osia.

Vihaan tätä sanaa mutta komppaan. Jatko-osa tuntu väkisin tehdyltä ja liian hienoo efektiä. Ykkönen oli aito lehva.

Just hyviä leffoja :) Kakkososa oli vaan mielestäni aika paljon ykköstä huonompi...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Veikkaan että tossa on yhä enemmän sairaita koneita vs yhä vähemmän sitä ykkösen hyvää ideaa :( Tapahtuu melkeempä kaikille jälkikäteen kirjotetuille jatko-osille...

Kagonen oli ihan ovela tietyiltä osin, lisäksi sopivan sairas :D Puutteita juonessa toki oli, mutta silti hyvä leffa.

Molemmat olivat katsomisen arvoisia. Ei tullut vielä kakkosessa sellaista väkisin tehdyn makua ja loppu oli ihan jees. Vähä pelottaa, että kolmonen menee sinne enemmän verta vähemmän juonta osastolle, mutta pakkohan se on kattoo.

Ykkösen loppu oli kyllä hyvä, aika yllättävä.
Tosin kyllä siinä huvittaviakin kohtia oli aikalailla.Pitäs kattoa nyt se kakkonen..kunhan vaan on vapaa-illan paikka..

Molemmissa aivan loistavan yllättävät loput. Kokonaisuudessaan ykkönen oli paljon parempi. Kakkosesta tuli jo vähän liikaa Cube mieleen, kun porukka heräs jostain oudosta paikasta ansojen keskeltä ja kun näiden ihmisten välille alkoi vielä syntyä erinäisiä konflikteja. Mutta loppu pelasti elokuvan kohtalaisesta oikein hyväksi.

Saw kakkosen käsiloukkulasilaatikko on karmeinta katsottavaa mitä olen koskaan nähnyt elokuvissa.

meikästä tuntu suunnattoman hirveeltä taas kattoo sitä ku se mamma dyykkas sinne neulojen sekaan. voi vittu. nytkin alko ahistamaan

Mä diggasin ainakin paljon ykkösestä eli kolmosenkin voisi kattoa sitkun ilmestyy. Kakkosta just parhaillaan kattelen. Hyvältä tää alku ainakin vaikuttaa..

Suositut

Back
Ylös Bottom