No kun...Kipi I sanoi:Onko toi kakkosessa? Must see
Miten voi olla avain oman silmämunan takana?
paha setä kidnappas sen, pisti tainnoksiin ja upotti sen sinne. Lisäksi aikaa oli vain minuutti.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No kun...Kipi I sanoi:Onko toi kakkosessa? Must see
Miten voi olla avain oman silmämunan takana?
Pulla sanoi:No kun...Mutta huomaa, että leffa vasta alkaa tolla, että jos toi hirvittää niin suosittelen jättään koko leffan väliin sillä paljon pahempaa on tulossa! ;)paha setä kidnappas sen, pisti tainnoksiin ja upotti sen sinne. Lisäksi aikaa oli vain minuutti.

Kipi I sanoi:Hmmm..mitenköhän avaimen voi upottaa silmän taakse
Pulla sanoi:Jaa-a, en kyllä sen tarkemmin kattonut, että oliko se nyt juuri munan takana vai missä mutta tässä se itse laite ja tuossa ja se koittaa sitä kaivaa sieltä pois...
noi linkit ei muuten oikeen erotu tosta spolerista...
Bricktop sanoi:Toivottavasti tossa kakkosessa on paremmat näyttelijät kuin ykkösessä. Donnie Wahlberg näyttäisi olevan, joka on ihan ok rooleja tehnyt. Ykkösessä se jännitys pilattiin joissain kohdissa täysin totaalisen ala-arvoisella näyttelyllä, mm http://www.imdb.com/name/nm0000144/ tämä kaveri oli kaukana uskottavasta.
Muuten aineksia oli kyllä hyvään kauhuleffaan.
Mit vit?Kipi I sanoi:No ei todellakaan erotu, tossa ei ollu mitään linkkiä :(
Vie kursori sanojen "tässä" ja "tuossa" päälle niin kyllä siellä linkki pitäisi olla...Pulla sanoi:Jaa-a, en kyllä sen tarkemmin kattonut, että oliko se nyt juuri munan takana vai missä mutta tässä se itse laite ja tuossa ja se koittaa sitä kaivaa sieltä pois...
noi linkit ei muuten oikeen erotu tosta spolerista...

Pulla sanoi:Mit vit?Vie kursori sanojen "tässä" ja "tuossa" päälle niin kyllä siellä linkki pitäisi olla...
Salomaa sanoi:Tuli suoraan DVD-jakeluun.

Bricktop sanoi:Ykkösessä se jännitys pilattiin joissain kohdissa täysin totaalisen ala-arvoisella näyttelyllä.
Ei oo tullu eikä ilmeisesti oo myöskään tulossa ainakaan ihan lähitulevaisuussa. Kyllä mulle ainaki maistuis, kauhut ei uppoa muualla ku teatterissa.CTi2 sanoi:Onko tää tullu muka jo suomessa ensi-iltaan? Finnkinon ohjelmistossa ei näy.