Saw 2 -traileri julkaistu

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pexxi
  • Aloitettu Aloitettu
Kipi I sanoi:
Onko toi kakkosessa? Must see :hyper:
Miten voi olla avain oman silmämunan takana?
No kun...
paha setä kidnappas sen, pisti tainnoksiin ja upotti sen sinne. Lisäksi aikaa oli vain minuutti.
Mutta huomaa, että leffa vasta alkaa tolla, että jos toi hirvittää niin suosittelen jättään koko leffan väliin sillä paljon pahempaa on tulossa! ;)

Pulla sanoi:
No kun...
paha setä kidnappas sen, pisti tainnoksiin ja upotti sen sinne. Lisäksi aikaa oli vain minuutti.
Mutta huomaa, että leffa vasta alkaa tolla, että jos toi hirvittää niin suosittelen jättään koko leffan väliin sillä paljon pahempaa on tulossa! ;)

Yritätkö yllyttää :D Katoin taas ykköstä hetken ja rupes melkein heikottaan :nolo:

Hmmm..mitenköhän avaimen voi upottaa silmän taakse :rolleyes:

Tosiaan ykkönen oli todella tiukka pläjäys. Tämä on pakko nähdä. Olisko tässä tapauksessa kakkonen vielä kovempi kuin ykkönen...

Toivottavasti tossa kakkosessa on paremmat näyttelijät kuin ykkösessä. Donnie Wahlberg näyttäisi olevan, joka on ihan ok rooleja tehnyt. Ykkösessä se jännitys pilattiin joissain kohdissa täysin totaalisen ala-arvoisella näyttelyllä, mm http://www.imdb.com/name/nm0000144/ tämä kaveri oli kaukana uskottavasta.
Muuten aineksia oli kyllä hyvään kauhuleffaan.

Bricktop sanoi:
Toivottavasti tossa kakkosessa on paremmat näyttelijät kuin ykkösessä. Donnie Wahlberg näyttäisi olevan, joka on ihan ok rooleja tehnyt. Ykkösessä se jännitys pilattiin joissain kohdissa täysin totaalisen ala-arvoisella näyttelyllä, mm http://www.imdb.com/name/nm0000144/ tämä kaveri oli kaukana uskottavasta.
Muuten aineksia oli kyllä hyvään kauhuleffaan.

Joo se joka sahas jalkansa oli aivan paska näyttelijä.

Pulla sanoi:
Jaa-a, en kyllä sen tarkemmin kattonut, että oliko se nyt juuri munan takana vai missä mutta tässä se itse laite ja tuossa ja se koittaa sitä kaivaa sieltä pois...

noi linkit ei muuten oikeen erotu tosta spolerista...

:offtopic:
Jos on käytössä firefox, niin kannattaa asentaa siihen Target Alert. Silloin huomaa kyllä nuokin linkit mukavasti. Se on muutenkin varsin näppärä toiminto, se siis näyttää jos jokin elementti sivulla aukeaa esim. uudelle sivulle tai wordissa/powerpointissa/excelissa/tms.

Onko tää tullu muka jo suomessa ensi-iltaan? Finnkinon ohjelmistossa ei näy.

Salomaa sanoi:
Tuli suoraan DVD-jakeluun.

Häh? Mitä ihmettä täällä höpistään? Juurihan se Saw 2 tuli teattereihin Halloweenina USAssa. Ei se nyt vielä mitenkään ole Suomessa DVD:llä.

Eilen katsoin kyseisen elokuvan..ihan ok, mutta ei mitään erikoista..
Jatko-osat ovat yleensä enemmmän tai vähemmän huonompia kuin ensimmäiset osat..
Alkukohtaus oli kyllä ihan mukaansa tempaava..
Kannattaa käydä katsomassa jos tykkää tälläisestä cube imitaatiosta..tosin minun mielestä saw1 oli parempi kuin cube1..tosin molemmissa ensimmäistä kertaa katsoessa meinasi ruveta ja tekemään mieli naista vierelleen lohduttamaan :)

Hyvä leffa! Yleensä mulla ei pahaa leffoissa tee mutta tässä teki kerran siinä kohtaa kun
se jätkä heitti sen muijan sinne lääkeruiskujen sekaan etsimään sitä avainta

Bricktop sanoi:
Ykkösessä se jännitys pilattiin joissain kohdissa täysin totaalisen ala-arvoisella näyttelyllä.

Täysin samaa mieltä. Mun katselukokemus sahasta meni pitkälti pilalle sen takia kun tää lekuria näytellyt oli niin käsittämättömän paska, öveerimaneerinen ja totaalisen epäuskottava "näyttelijän"työssään. Mä en tajua miten noilla taidoilla se on voinut tehdä niin monta leffaa.

CTi2 sanoi:
Onko tää tullu muka jo suomessa ensi-iltaan? Finnkinon ohjelmistossa ei näy.
Ei oo tullu eikä ilmeisesti oo myöskään tulossa ainakaan ihan lähitulevaisuussa. Kyllä mulle ainaki maistuis, kauhut ei uppoa muualla ku teatterissa.

Todella loistava elokuva!:5:

Ite olin aika varma et loppu oli päivän selvä.Mutta toisin kävi.
Toteutus oli loistava.

Siis ootte kattonu jonkun Saw.2.TS.XViD:n? Vai? Odotetaan nyt rellua paremmalla laadulla vaan :)

Back
Ylös Bottom