Tuttua tuttua... Kun minulla oli Saunalahden liittymä, niin laskut tulivat aina ihan ihmeellisiin aikoihin (= luvattoman myöhään). Sen lisäksi heti ensimmäisessä laskussa olivat laskuttaneet poikaystävälleni Saunalahden liittymään soitetuista puheluista saman hinnan, joka tulisi esim. Elisaan soitettaessa. Tämä siis tapahtui aikana, kun Saunalahdella oli tämä tarjous, että Saunalahteen on ilmaista soittaa.
Asian huomattuani tuolta oma.saunalahti.fi:sta laitoin sähköpostilla valituksen tuosta, mutta siihen ei tullut vastausta. Soitin asiakaspalveluun ja siellä eivät suostuneet muuta tekemään kuin lykkäämään kyseisen laskun eräpäivää kahdella viikolla. Pyysivät vain odottamaan asian ratkeamista ja yhteydenottoa sieltäpäin.
Kaksi viikkoa kului ja laskun eräpäivä meni umpeen. Mitään ei ollut kuulunut Saunalahdelta päin. No ei muuta kuin soittamaan taas asiakaspalveluun. Tällä kertaa ehdottivat, että maksaisin laskun kiltisti ja he sitten korvaavat tuon ylimääräisen summan jälkikäteen. En suostunut. Sitten laittoivat asiani johonkin kiireellisesti käsiteltäviin asioihin ja lupasivat taas soitella.
Parin päivän päästä tulikin puhelu, että hyvittävät (muistaakseni) 16 € laskusta. Eli en joutunut maksamaan yhtään ylimääräistä, mutta kyllä oli aikamoisen vaivan ja ruinaamisen takana!
Nyt olen ollut Kolumbuksen tyytyväinen asiakas jo muutaman kuukauden ajan. Laskut tulevat ajallaan ja mitään muutakaan valittamista ei ole.