Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Nopeus sisään / ulos Kuukausimaksu
512 k / 512 k** 39 €/kk
1 M / 512 k 47 €/kk
2 M / 512 k 58 €/kk
4 M / 512 k 68 €/kk***
** 512/512-nopeusvaihtoehto ei ole saatavilla Riihimäen saatavuusalueella.
*** 4 M-nopeusvaihtoehto Liedon, Paimion, Piikkiön saatavuusalueella 94 €/kk, muilla alueilla 68 €/kk
lepex sanoi:Saunalahti alentaa 1.10. jälleen hintojaan.
Uudet hinnat ovat seuraavat:
Kauankohan ne alentavat noita hintojaan? Kun 2M yhteys alkaa olla 40-50e, voisi sitä jo alkaa harkita.
No ei ainakaan PK-seudun hintoja. Täällä on toi 8-megainen 58 e/kk.Raven sanoi:Minkä paikkakuntien hintoja nuo? Kyllä mulla halvempi 2meganen on ollut jo kesän alusta asti.
Uusimaa, Pirkanmaa, Jyväskylän seutu sekä Liedon, Paimion ja Piikkiön alue (pl. Pääkaupunkiseutu ja Turku)
lepex sanoi:Niin, nyt sitten peruttiin tuo Saunalahden tilaus ja otettiin Elisa sen sijaan, vaikkakin olen joskus sanoneeni boikotoivani Elisaa.
Asia vain on nyt niin että sain Motorolan uuden kännykän kaupan päälle kun avasin Elisan ADSL-liittymän sekä sain avauksen ilmaiseksi. Saunalahden avauksesta olisin joutunut maksamaan 78€, mikä on mielestäni TÖRKEÄ hinta. (verrattuna siis kilpailijoihin).
Esim. myös Soneralla on tällä hetkellä avaus ilmainen.
Ei tarvi sanoa etukäteen irti. Itse otin Welhon kaapelin pois seinästä vasta sillä hetkellä, kun asentaja astui ovesta sisään. Welho Prossa kun ei irtisanomisaikaa ole, voi modeemin palauttaa koska huvittaa. Helvetin hienosti on Saunalahti pelittänyt. Olin 500 ensimmäisen tilaajan joukossa, joten sain liittymän jo kolmessa viikossa. Nyt siellä taitaa olla jo 4-6 viikon jonot.Marcules sanoi:Tarvitseeko Welho Pro liittymää irtisanoa, ennen kuin Saunalahden asentaja setä tulee käymään? Ei viittis hirveän kauaa olla ilman yhteyttä.
Tilasin ton 8/1 yhteyden. Miten hyvin on teillä pelittänyt ja kuinka nopeasti asentaja tuli?
TheGreatOne sanoi:Tyrmistyin, kun aloin muuttamaan ja Saunalahti ilmoitti nettisivuillaan siirron uuteen osoitteeseen maksavan 50 ?:a. Onko joku muu törmännyt ko. asiaan? Aivan järjetöntä, jos todellakin on näin. Vaikka eihän tuolla ole enää sikäli merkitystä, koska palveluntarjoaja vaihtui jo...
Raven sanoi:Kaikilla se taitaa maksaa. Ainakin Sonerallakin maksoi vielä vuosi sitten.
Tomi sanoi:Saunaverkon alueella saa nyt ADSL2-tekniikalla toimivan 12/1-yhteyden hintaan 69?/kk. Taitaa tämä 8/1 kuitenkin minulle riittää.
Lisää asiasta: http://saunalahti.fi/tiedote/tiedote.php?index=1588