Sauna Open Air

AnaMaki sanoi:
Lauantain kasarihevit on sitten nähty. Waspin keikkakunnosta oli jonkinlainen aavistus, kun näin heidät pari vuotta sitten Pakkahuoneella ja hyvin vetivät silloin. Pettyä ei tarvinnut nytkään.

Kivaa oli. Vieläkin oon täpinöissäni vaikka promillet on nollassa.

iivili sanoi:
Juu, itekin olin wanhojen pierujen (WASP ja Twisted Sister) suhteen hieman epäileväinen, mutta onneksi ihan turhaan. Molemmat vetivät kovan keikan, ainoa pieni kitinän aihe oli WASPilla saundit. Liian kovalla oli kamat, vars. basso. Mutta kyllä maar oli hyvä meininki ja kovan luokan hevi/hard rock settiä eilen! Eikä ees darra vaivaa! :D Twisted Sisterillä oli sitten saunditkin justiin kohillaan, eikä muutenkaan mitään valittamista, oikea valinta pääesiintyjäksi.

Juu, hienot keikat! :rock:

WASP veti hyvän setin, ainoastaan Animalin puuttuminen harmitti. Soolokitaristin soitto sukkasi kyllä aika pahasti keikan alussa, mutta tatsi alkoi löytymään loppua kohti.

Vaikka olen aina ollut kovempi WASP-fani, niin myönnettäköön että Twistarit pistivät kyllä Saunassa kovemman keikan. Dee Snider oli TODELLA hyvässä vireessä! "You gonna burn in hell, you sick mothafuckas", toivotteli kiltti setä iloisesti. :kippis1:

Tässä hieman kuvia

kuva0510nj.jpg

kuva0861yf.jpg

kuva0874pb.jpg

kuva0916jq.jpg

kuva1183ov.jpg

kuva1237ss.jpg

kuva1162bd.jpg

kuva1210fy.jpg

kuva1203tj.jpg

kuva1243gb.jpg

Juu perkeleen hyvät keikat oli.
Onneksi olin ihan selvin päinkin.:D
Lordi ei hirveästi jaksa innostaa
Mutta hienot pyrotekniikat ainekin
kuva0580kr.jpg

Lauantaina olin katsomassa. Lordi veti ihan hyvän setin, tosin parempi olisi ollut hiukan pienemmässä valossa. Toisin kuin muut tässä threadissa, mä petyin Waspiin. Kyllähän ne veti ne odotetut klassikot, mutta tuntui siltä, että jätkät tuli kylmiltään lavalle ja vetäisi jollain räkärutiinilla keikan. Blackielle tosin pointsit, äijällä on kyllä mieletön ääni. Twistarit oli kyllä ihan mieletön, rocki verissä, niin kuin joku jo sanoikin!

Parhaat setit oli kuitenkin pikkulavalla, Stam1na oli aivan ylivoimainen. Loistava meininki, mahtava karisma, ENERGIAA!! Taas lähtee, PERRRRKELE!! Charonkin oli ihan jees, basistilla oli aika monta ilmettä, heh... Iso lava kärsi äänen puuroutumisesta, pikku lavalla tietysti äänentoisto pelasi paremmin ja tunnelma oli muutenkin intiimimpi.

Mutta kaiken kaikkiaan: kivaa oli!

WASP oli loistava, samoin Twisted Sister.

Lordin keikalla oli liekkejä. Siistiä. Muuten ei niin kovasti uppoa.

Hmm... Kaveri heitti hyvän kyssärin kesken Twistedin keikan: "Mietippä, jos sun faijas keikulois tuolla meikit naamassa, blondatussa permiksessä ja napapaidassa." Repesin. Siihen voi sitten jokainen kuvitella oman isukin, joka on käynyt tyylikoulun ala Dee Snider. :lol2:

Twistari oli hyvä mutta WASP loistava.:rock:
Varsinkin The Idolin kitarasoolo sai meikäkäisen pissimään hunajaa.Hieno reissu oli.Hyvä ilma,hyvät kaverit mukana,bändit odotetusti hyviä.Ja sain vielä festarin jälkeen pesää kunnolla.:)

Lehdessä kehuivat kovasti rokkivaarin Iggy Pop esiintymistä, on vissiin aika kovassa kunnossa vielä 59-vuotiaana? Oliko biisilistalla vielä vanhat klassikot kuten Passenger?

protsku sanoi:
Lehdessä kehuivat kovasti rokkivaarin Iggy Pop esiintymistä, on vissiin aika kovassa kunnossa vielä 59-vuotiaana? Oliko biisilistalla vielä vanhat klassikot kuten Passenger?

Ymmärtääkseni soittivat vain Stoogesin kahden ekan levyn biisejä, eivät Iggyn soolotuotantoa.

Mikäköhän lienee syy siihen, etteivät vetäneet Raw Powerilta mitään (kuten maailman "All time top5":een kuuluvaa Search & Destroy'ta)?

Herra nimeltä James Williamson? :rolleyes:

AKV sanoi:
Ymmärtääkseni soittivat vain Stoogesin kahden ekan levyn biisejä, eivät Iggyn soolotuotantoa.

Itseasiassa soittivat kaksi kipaletta uusimmalta Skull Ring-levyltä, jossa nämä Stoogesit soittavat myös. Ilmeisesti homman juju oli se, että soittavat vain kappaleita, joissa tämä nimenomainen Stooges on ollut mukana. Onko Stoogesissa muuten ollut hirveästi miehistönvaihdoksia?

Dangerous_Dave sanoi:
Itseasiassa soittivat kaksi kipaletta uusimmalta Skull Ring-levyltä, jossa nämä Stoogesit soittavat myös.

Ok. Jos olisin itse päässyt Stoogesia katsomaan, niin olisin kyllä jäänyt kaipaamaan Raw Powerin biisejä.

Ilmeisesti homman juju oli se, että soittavat vain kappaleita, joissa tämä nimenomainen Stooges on ollut mukana. Onko Stoogesissa muuten ollut hirveästi miehistönvaihdoksia?

http://fi.wikipedia.org/wiki/The_Stooges#Kokoonpano

Mäkin pääsin vihdoin läppärin ääreen Saunan jälkeen.

Lordi oli ihan hyvä, mutta showta oli ehkä liikaa...musiikki jäi varjoon.
W.A.S.P oli todella hyvä, vaikkakin olutteltasta käsin.

TWISTED SISTER! Pää on vieläkin sekaisin. Äijät veti todella hienon keikan ja huumoriakin piisasi. Otin viiskymppisen äitinikin mukaan katsomaan ja tykkäsi todella paljon...kuten myös vaimoni ja veljeni(kysyin koko sukuani, mutta muita en saanut kasaan)
Lupasivat muistaakseni tulla vielä uudestaan Suomeen. :rock:

Kuka tunnustaa olleenssa kireässä valkoisessa t-paidassa kyseisessä taphtumassa? Semmone lyhyt kaveri josta näki et oli jo jonku aikaa rautoja kolisteltu!

Back
Ylös Bottom