WOMENS PHYSIQUE Satu Takamaa

Ei ihan hirveän tosissaan ole jaksanut naisten fysiikoita seurata, mutta Satu kyllä pisti silmään heti kun bongasin IG:stä sattumalta. Todella kova fysiikka, tyyli ja järkyttävän esteettinen, ehdottomasti oma suosikki naiskisaajista. Olikos nyt seuraavaksi tiedossa MM-kisat? Jään seuraamaan mielenkiinnolla.

Ei ihan hirveän tosissaan ole jaksanut naisten fysiikoita seurata, mutta Satu kyllä pisti silmään heti kun bongasin IG:stä sattumalta. Todella kova fysiikka, tyyli ja järkyttävän esteettinen, ehdottomasti oma suosikki naiskisaajista. Olikos nyt seuraavaksi tiedossa MM-kisat? Jään seuraamaan mielenkiinnolla.
MM joo. Mutta ei sinne nyt kauhean kovasti hammasta purren dieetata. Satu oli tosiaan flunssassa ja telakalla muutaman päivän, ja Lahti-viikonlopun jälkeisenä keskiviikkona alkaneet työt ovat vähän syöneet mimmistä mehuja. Mutta katsotaan mihin homma etenee – vielä on reilu 3 viikkoa aikaa.

Viimeksi muokattu:
MM joo. Mutta ei sinne nyt kauhean kovasti hammasta purren dieetata. Satu oli tosiaan flunssassa ja telakalla muutaman päivän, ja Lahti-viikonlopun jälkeisenä keskiviikkona alkaneet työt ovat vähän syöneet mimmistä mehuja. Mutta katsotaan mihin homma etenee – vielä on reilu 3 viikkoa aikaa.
Lueskelinkin että pientä vastatuulta ollut. Eiköhän pääpointti ole nyt saada pidettyä se pakka hyvin kasassa ja jos sillä kireellä kondiksella pistäis MM-lavalla kampoihin. Ei taida olla nekään mikään läpihuutojuttu. Tsemppiä nyt touhuihin!

View: https://www.instagram.com/p/BL21_jEAscH/?taken-by=sapekkarinen

Tähän kisa-aamuun liittyy parikin hauskaa tarinaa. Olin ollut itse jostain aamukolmesta hereillä ja miettinyt, olisiko sitten ollut parempi, jos Satu olisi mennyt ilman hiilareita nukkumaan. Mietin koko ajan, että mitäs jos Satu herääkin nyt ihan paskassa kunnossa ja on tapahtunut se, mitä eniten olin pelännyt, eli kunnon paskominen syystä tai toisesta viimeisen 12 tunnin aikana. Sitten satu laittoi pari kuvaa, jotka oli otettu jotenkin niin huonossa valossa, ettei niistä oikein erottunut mitään. Edes vatsalihaksia. Katsoin kuvia toisen kerran, sen jälkeen kolmannen. Lopulta totesin, että ei vittu mä oon mokannut kaiken ja menin vessaan oksentamaan. :hyper:

Noh, sitten 8:30 katsomaan se Satun todellinen kunto. Ja sehän oli siis todella hyvä. Oli juonut vielä aamulla vähän ennen kuutta puoli litraa vettä heti herättyään.

Sitten se toinen tarina... Olin kehittänyt valvomisella ja stressaamalla itselleni migreenin ja jouduin lepäilemään vielä hotellilla, koska olin migreenilääkkeen jäljiltä ihan tokkurainen. Suihkuväri oli valmis klo 11. Sanoin Satulle heti sen jälkeen, että syö riisikakkuja ja meetvurstia ja hulauttaa pari desiä vettä lärviin. Kisaohjelmassa luki CBB + women's physique klo 12:00, joten olimme arvioineet, että Satun lava on joskus 13:30 maissa. Messupaikalla oltiin klo 11:20 ja annoin Satulle vielä viimeiset ohjeet pumppailusta ja sen yhteydessä syötävistä suolaisista. Olikin sitten vähän ihmetys, kun pääsin n. 11:55 saliin, ja melkein heti kuulutettiin, että aloitetaan naisten fysiikan vapaaohjelmilla. Ensimmäinen ajatus oli, että ei vittu, eihän Satu ehdi edes lavalle. No, onneksi kuitenkin ehti, ja oli helpotus vielä nähdä, että ne klo 11 maissa syödyt riisikakut ja meetvuristit oli paineistanut kroppaa ja lihakset oli kauniissa pumpissa.

Back
Ylös Bottom