BF Satu Kalmi

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Utilla on varmasti myös ne kriteerit ja itsekriittisyys aivan täysin omalla tasollansa ja siksi "itkee" noista laihiksista. Mies vaatii itseltään todella paljon, enemmän kuin moni muu. Eikä ne nyt ole kussu jos mietitään mittareita menestystä. MM 6, SM:ää ja overall:IA, PM:t tainnut voittaa?

Minun mittareilla nuo ovat kovia saavutuksia vaikkakin Utti rajun rajukritiikin omaavana ei ole ollut tyytyväinen saavutettiin kireyteen.

Naisten diettaaminen on myös ihan oma juttunsa ja käsittääkseni Utti ei valmenna naisia. Tuo kerran Satun laihistelu oli poikkeus.

Toivotaan, että lopputulos tähän kisaan on hyvä kuitenkin, oli se valmentaja kuka hyvänsä.

Jännästi tulee tuloksia valmentajan vaihdolla

Kuullostat jotenkin katkeralta? Muutenkin hupaisa kommetti jossa aika yksinkertainen oletusarvo. Valmentaja on pelkästään yksi muuttuja muiden mukana, kun kuntoa rakennetaan. Ihminen ei ole kone. Treeni olosuhteet, stressitekijät, levot ym vaikuttavat paljon. Tässä yhtälössä on niin paljon muuttujia, että vastauksen hakeminen vain yhdestä tekijästä kertoo tässä tapauksessa joko katkeruudesta tai typeryydestä.

Näinhän sen on oltava. Olen katkera ja kateellinen.

Kajakkisoutu- pelle jätkä
Uusitalon pikkupaino nitkutukset- ei oikeeta bodausta
Myös Antonio, Mähönen ja kumppanit saaneet täällä osansa.

Mutta kun Uttia kritisoidaan, niin se on liikaa!

On se totta, että valmennettava on pääosassa, mutta kyllä mä näkisin että valmentajalla on iso osa tulosta. Häne tekee ruokavalion ja siihen muutokset jos ei tuloksia tule. Lisää vähentää aerobista.

Mitä nyt Kalmiin tulee, niin tullut vähän sellainen kuva, että oli jo heittämässä lusikkaa nurkkaan kun on huonot geenit ja ikä alkaa painaa, mutta ilmeisesti uusi jenkkikoutsi sai muutoksia aikaan.

Ehkä..vain ehkä olisi aika kattella vähän tutkimuksien ulkopuolelle ja kokeilla vähän toisia systeemejä.

Mitä nyt Kalmiin tulee, niin tullut vähän sellainen kuva, että oli jo heittämässä lusikkaa nurkkaan kun on huonot geenit ja ikä alkaa painaa, mutta ilmeisesti uusi jenkkikoutsi sai muutoksia aikaan.

Onkos Satu jossain sanonut, että hänellä olisi jenkkikoutsi, vai mistä olet näin käsittänyt ? Satu tuossa taisi muutamia viikkoja sitten juuri kertoa, että Jari Bull Mentulan kanssa on tehty yhteistyötä tämä dieetti, Utin sijaan.

Onkos Satu jossain sanonut, että hänellä olisi jenkkikoutsi, vai mistä olet näin käsittänyt ? Satu tuossa taisi muutamia viikkoja sitten juuri kertoa, että Jari Bull Mentulan kanssa on tehty yhteistyötä tämä dieetti, Utin sijaan.

Jollain California videolla mielestäni piipahti joku ulkomaan vahvistus. Voi tietty olla vain väliaikainen apu siltä suunnalta.

Kajakkisoutu- pelle jätkä
Uusitalon pikkupaino nitkutukset- ei oikeeta bodausta
Myös Antonio, Mähönen ja kumppanit saaneet täällä osansa.

Mutta kun Uttia kritisoidaan, niin se on liikaa!

On se totta, että valmennettava on pääosassa, mutta kyllä mä näkisin että valmentajalla on iso osa tulosta. Häne tekee ruokavalion ja siihen muutokset jos ei tuloksia tule. Lisää vähentää aerobista.

Ehkä..vain ehkä olisi aika kattella vähän tutkimuksien ulkopuolelle ja kokeilla vähän toisia systeemejä.

Sä nyt tunnut ampuvan sokkona jokapuolelle ja toivot, että joku kuti osuis. Isosta kuvasta sulla ei tunnu olevan käryä, heität arvauksia sinne tänne mutta et jaksa miettiä laajemmin. Uttiakaan et selvästi ole kuunnellut ajatuksella koskaan. Mä olen Uttia seurannut vuosia ja se mies on kyllä on kokeillut paljon ja painottaa käytäntöä paljon tutkitun tiedon ohella. Keskustelut olis paljon hedelmällisempiä, jos nää kritisoijat malttaisi edes vähän perehtyä kriitikin kohteeseen.

Onkohan kukaan pysynyt laskuissa monesko kerta tämä on kun joku luulee tietävänsä taas helvetisti Utin metodeista mutta käytännössä ei tiedä mitään?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom