Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tuskin tässä ajassa paljon muita tuloksia on tullut kuin rasvaa on palanut jos ihan rehellisiä ollaan. se kai toki on tavoitekkin kun kisataan kohta taas.Jännästi tulee tuloksia valmentajan vaihdolla
Tuskin tässä ajassa paljon muita tuloksia on tullut kuin rasvaa on palanut jos ihan rehellisiä ollaan. se kai toki on tavoitekkin kun kisataan kohta taas.
Meinasitko monesti vielä tulla kertomaan samaan ketjuun saman mielipiteesi?No siinäpä se, Utin johdolla ei palanut rasva
Meinasitko monesti vielä tulla kertomaan samaan ketjuun saman mielipiteesi?
Eikö ne dieetit sitten kenenkään muun valmentajan opeilla ikinä kuse tai eikö niitä saisi jälkeempäin ruotia?Yhtä monesti, kun palstan kultapoju itkee videolla miten oma tai valmennettavan dietti/viimeistely/väri on kussut
Jännästi tulee tuloksia valmentajan vaihdolla
Näinhän sen on oltava. Olen katkera ja kateellinen.
Mitä nyt Kalmiin tulee, niin tullut vähän sellainen kuva, että oli jo heittämässä lusikkaa nurkkaan kun on huonot geenit ja ikä alkaa painaa, mutta ilmeisesti uusi jenkkikoutsi sai muutoksia aikaan.
Onkos Satu jossain sanonut, että hänellä olisi jenkkikoutsi, vai mistä olet näin käsittänyt ? Satu tuossa taisi muutamia viikkoja sitten juuri kertoa, että Jari Bull Mentulan kanssa on tehty yhteistyötä tämä dieetti, Utin sijaan.
Jollain California videolla mielestäni piipahti joku ulkomaan vahvistus. Voi tietty olla vain väliaikainen apu siltä suunnalta.
Näinhän sen on oltava. Olen katkera ja kateellinen.
Kajakkisoutu- pelle jätkä
Uusitalon pikkupaino nitkutukset- ei oikeeta bodausta
Myös Antonio, Mähönen ja kumppanit saaneet täällä osansa.
Mutta kun Uttia kritisoidaan, niin se on liikaa!
On se totta, että valmennettava on pääosassa, mutta kyllä mä näkisin että valmentajalla on iso osa tulosta. Häne tekee ruokavalion ja siihen muutokset jos ei tuloksia tule. Lisää vähentää aerobista.
Mitä nyt Kalmiin tulee, niin tullut vähän sellainen kuva, että oli jo heittämässä lusikkaa nurkkaan kun on huonot geenit ja ikä alkaa painaa, mutta ilmeisesti uusi jenkkikoutsi sai muutoksia aikaan.
Ehkä..vain ehkä olisi aika kattella vähän tutkimuksien ulkopuolelle ja kokeilla vähän toisia systeemejä.