Sattuipa kerran kaupassa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jepuli
  • Aloitettu Aloitettu
Kävin tossa päivän päätteeksi ruokakaupassa ostoksilla ja kassajonossa huomioni kiinnittyi kassaa hoitavan miehen pitkiin ja lainehtiviin kutreihin. Ensin ajattelin, että hippi, mutta vuoroni tultua kassanhoitajan pirteänpehmeä miehenääni ja meikkatut kasvot saivat minut toisiin aatoksiin. Ajattelin, että viddu, otin vaihtorahat ja menin pakkaamaan ostoksia. Siinä pakatessa katselin muiden reaktioita kassalla ja rupesin nauramaan. Nauroin koko matkan kävellessäni kämpällä jne. Tuli vaan mieleen, että olisiko ollut piilokamera. Tokihan heidänkin pitää olla töissä jossain. Onkos muut törmänny vastaavaan? Tollanen kun olis hammaslääkärinä niin tulis äitiä ikävä. :david:

ps. Olen suvaitsevainen jne., eikä minulla ole mitään transsuja ja hippejä vastaan. Tilanne oli vain henkkoht koominen. :lol2: :lol2:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:lol2: yleensä erikoisemman näkösiä ihmisiä (gootit, vannoutuneet hipit ja ne, joilla on paljon lävistyksiä/näkyviä tatskoja) ei päästetä palveluammatteihin kovin helpolla.. joten joko sillä on suhteita/hyvä neuvottelutaktiikka tai sit mä veikkaisin tota piilokameraa :)

Re: Re: Sattuipa kerran kaupassa

Originally posted by Kallo
Tapahtuiko tämä episodi Espoon Kivenlahdessa? Siellä on ainakin transu "kassaneitinä".

Juu. Tai oikeastaan tossa naapurikylän puolella. Aika hillitysti oli ehostanut itseään. Se kai siinä hauskaa olikin, kun vasta läheltä huomasi, että kappas vaan. Mutta parempi näinpäin. Mieluummin sitä asioi vaikka transun kassalla kuin jäätävän äreän vanhan tantan, joita tuntuu paikallisista pikku kaupoista löytyvän. Perässäni tullut vanhempi herrasmies saattaisi toki olla eri mieltä.

Vastaus sisältää Gallupin kaikille Pakkislaisille

Minulla oli taannoin asiakkaan edustajana kaveri joka ei pelkästään ollut pukutransu vaan oli vaihtanut sukupuoltaan. Hän oli juuri käynyt sukuopuolenvaihdosleikkausessa ennen kuin alkoi hoitaa asioita meille päin. Kirurgit olivat varmaankin tehneet parhaansa mutta jotenkin minun oli vaikea pitää häntä naisena. Siihen ehkä vaikutti että hän on n 190 cm pitka ja painaa varmasti yli 100 kg. Vartalo ei ole missään fitneskunnossa vaan se on pikemminkin jättiläimäinen päärynä. Ulkomuotoa pehmentää pitkät vaaleat hiukset jotka on piipattu kivoille korkkiruuveille.
:lol2: :lol2:

Nimekseen hän oli valinnut Johanna (nimi muutettu). Aikaisemmin se oli ollut Jorma (nimi muutettu). Nyt tiukka gallpuppi kaikille Pakkislaisille. Jos vaihdatte sukupuolta minkä nimisiä haluaisitte olla? Mikä olisi mukavin naisen nimi? Minusta Johanna on hyvä, Susannakin olisi kiva.

Johanna siis hoiteli asioita meille päin pari vuotta ja sinä aikana hän sitten oli hormoonihoidolla. Ei kuitenkaa sellaisella kun tällä saitilla on yleensä käsitelty vaan pikemminkin negatiivisella, noin niin kuin kasvun kannalta. Tai kasvoihan Johannalla rinnat ja rintaliivejäkin hän rohkeasti piti ohuen paidan alla. Välillä sitten taas hormoonitasapaino heilahteli niin että pieniä mielenkuohahduksia pääsi tapahtumaa.

Johanna hoiti meille päin asioita jotka liittyivät hänen harrastustoimintaansa. Päivätöissä hän on oikeassa kovan teknologian firmassa. Oikein kunnon äijäduunissa. Vaatii kyllä aika kovaa pokkaa joku aamu todeta työkavereille että nyt sitä ollaan neiti-ihmisiä ihan oikeasti. Kutsukaa minua tästä eteenpäin Johannaksi.

Eräänä päivänä panin merkille että hän oli kihloissa. Silloin kävi mielessä että minkälainen mies oikein paneskelee hänenlaistaan otusta. Siinä ei oikein Talvisodan sisukaan riitä vaan pitää kyllä oikeasti olla aika omituinen. Mitenköhän he saivat sänkyaisiat jälleen liikkeelle leikkauksen jälkeen. Muuttuihan siinä heiltä koko systeemi.

"No niin kulta voitaisiinko kokeilla sitä juttua jonka lääkärit rakensivat, kysyy Johanna miesystävä Kalevi (nimi arvattu).
"Voitaisiinko me vähän vielä odottaa rakas, vastaa Johanna, paikat on vielä vähän kipeänä. Kokeillaanko ensi lauantaina Kotikadun jälkeen."
:lol2: :lol2: :lol2:

Kaveria katsellessa kävi useasti mielessä että kyllä perus homoilukin jo on aika normaalia tuollaiseen verrattuna. Ihmetellä sopii mitä kaikkea ihmisen sukupuolivietti oikein saa aikaiseksi.

Voi jeesus! Voin kyllä tuosta hyvin kuvitella millainen ilmestys oli kyseessä :urjo: Mutta onhan se ikävä juttu jos syntyy "väärään ruumiiseen". Joutuu kaikenmaailman leikkaukset ja hormonihoidot käymään läpi, jotta tuntisi itsensä oikeaksi. Ei käy kateeksi ei.

Re: Vastaus sisältää Gallupin kaikille Pakkislaisille

Originally posted by mage

"Kokeillaanko ensi lauantaina Kotikadun jälkeen."

Aijaijai...Ei taida onnistua, kotikatu kun ilahduttaa ihmisiä aina torstai-iltaisin klo 19.45-20.30..;)

Mutta voihan Jorma piilottaa lihaa vaikka uutisten jälkeen ennen urheiluruutua.

Rohkenen vastata ensimmäisenä tohon Magen galluppiin:

Enpä ole ennen asiaa funtsinut mutta äkkiseltään Heidi vois olla ihan kiva nimi..;) tai Nikita..:D

Jos olisin transu niin olisin kyllä takuuvarmasti transulesbo...

Onneksi ei tarvii tuskailla moisien asioiden kanssa, ei varmasti ole helppoa transuilla, ei.

Kerran kävi kyllä nolompi tapaus:

Olin työharjoittelussa eräällä studiolla. Bändi soitteli jotain treenejään siinä kaikessa rauhassa ja minä kyykistelin kolvaamassa Midi-linjoja kuntoon.

Siihen aikaan olin aika köykäisessä kunnossa, joten meille kävi nykyisen vaimoni kanssa samat löysät collegepaidat.

Meillä oli myös kissa, joka tykkäsi järsiä poikki silloisen tyttöystävän, nykyisen vaimoni rintaliivit.

Ihmettelin jossain vaiheessa että mikä hemmetti tuolla hihassa painaa ja kävin asiaa tutkimaan. Aloin vetämään hihasta jotain valkoista ja yhtä äkkiä mulla olikin kädessä vaimoni valkoset pitsitrintaliivit. Bändi lopetti soittamisen ja katsoi ihmeessään mun taikurinumeroa ja hölmistynyttä ilmettä kun nousin seisomaan rintaliivit kädessä. Vaimo oli työntänyt ne turvaan kissan vandalismilta...

Työkaveri kävi vuosi sitten vaihtamassa peniksen pimppiin ja on kulkenut täälä mekossa jo about 1,5 vuotta. Kaveri näytti kuvia tavarastaan noin 4 viikkoa leikkauksen jälkeen ja täytyy kyllä sanoa että ihan samanlaiselta näytti kuin aitokin värkki, ja olen minä muutaman aidonkin nähnyt kahden tuuman päästä (kielietäisyys =)).

Uskomatonta tämä nykykirurgia ja hieno apu "poika nimeltä päivi"-heeboille.

Mä oikeestaan kunnioitan noita "väärään vartaloon syntyneitä" jotka sitten vetää mekon päälle. Kyllä se vaatii sellaista itsensä voittamista että esim. bodilavalle nouseminen jää kirkkaasti kakkoseksi.

SIWA

Siwan kassalla oli nuori äiti lapsensa kanssa. Penska oli juuri siinä iässä, että juttua tuli tuutin täydeltä. Kaikkea kivaa, mitä oli opittu ja nähty tässä kummassa maailmassa. Kassa täti kuunteli juttua ja totesi, kylläpä sulle on kaikkee sattunu ja kaikkee kummaa oot nähny! Lapsi oli hetken hiljaa, kunnes silmät kirkastui ja lausui kovaan ääneen maagiset taikasanat: Arvaa mitä...? Meidän äiti otti eilen isin pippelin SUUHUN!! Ja nopeammin kuin Mike bannaa Mikki Hiireksi kutsujan tai Hulkki pukee "shut up and squat" paidan jalkapäivänä, oli äiti, lapsi ja kauppakassi kadonneet!! Jäljelle jäi vain joukko iloisia ja hymyileviä ihmisiä.

Toi tarina on varmasti totta, koska kaikille kaverin kavereille noin on käyny. Ainakin ne on niin väittäneet. :david:

Jos pitäis joku tytön nimi ottaa niin voisin olla vaikka Ninja... Onneks ei tunnu sille että on nainen jumissa miehen ruumiissa vaan pikemminkin että on poika jumissa miehen ruumiissa :)

Re: Vastaus sisältää Gallupin kaikille Pakkislaisille

Originally posted by mage

Ihmetellä sopii mitä kaikkea ihmisen sukupuolivietti oikein saa aikaiseksi.

Pieni korjaus, kyseessä lienee sukupuoli-IDENTITEETTI eikä vietti.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom