Sanontoja bodauksesta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja AP1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tuosta lienee useita väännöksiä. ite oon kuullu>>>reenaaminen ilman aineita on sama kuin polkis polkupyörällä ilman kettinkiä:)

Aika huono. Ihan liian monta muuttujaa ja vähän kankea kielellisesti. Sitäpaitsi tosimies polkee Penny-Fathingilla, eikä siinä mitään ketjuja kysytä. Hiihto ilman suksia on kuitenkin aivan loistava sanonta.

Enkkoja tehdessä on hyvä pitää mielessä kunnon skeptisyys ja muistaa että vetovoima on VAIN TEORIA!

EAT LIKE A HORSE. LIFT HEAVYASS WEIGHTS AND SHIT LIKE AN ELEPHANT!

Toi oli jonku pakkislaisen sigussa... repesin :D

If you aint squating you even training! :D

Ja sitten Colemannin kuolematon:
Everybody wants to be a bodybuilder, but don't nobody wanna lift no heavy ass weight!!

-Everybody hits the wall, some don´t stop there!
-Rakkaudesta rautaan, kehdosta hautaan!
-Malmia, perkele!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ei taida 200:n tempaus tulla monesta muustakaan, kun noin 5 miestä siihen taitaa tällä hetkellä pystyä ;)

Toissapäivänä kokeilin penkkiykköstä pitkästä aikaa, nii kaveri huus taulu punasena: "Voi vittu sä oot syöny isompia levyjä"

Oma suosikki on" Tempase saatana niin et tanko jää paikalleen ja lattiaan tulee reikä!" :D

Itse kannustin kaveriani kerran seuraavasti:
"No niin, kevyempää ku kellään valkosella miehellä koskaan."
Mutta sitä rupes naurattaan, ja käteenhän se meni sitten se sarja.

Miksi treenata jalkoja kun voit ostaa isommat housut!

Mitä kehoilussa/voimanostossa tarvitaan -Kellosepän tarkkuutta ja kiven hakkaajan päätä!

RONNIE COLEMAN:
-Who´s wanna be a bodybuilder!!!?!
- Time to put the secret weapon on!!! (vetää kyykkytrikoita jalkaan..)
- Good´ol chicken!
- Good ´ol ... walkin´on the treadmill, repesin tässä!!1

VINTIÖT:

Markku yrittää tehä reisiojennusta, eikä tunnu nousevan;

Ilkka: -nousee,nousee!
--- ei liiku mihinkään---
Ilkka: -nousee,nousee, kyllä sen on noustava!
--- ei vieläkään nouse---
Ilkka kuiskaa; -Markku,... joku tuli kadulla sanomahan, notta oot ottanu jotain..
Markku: -mitään en oo ottanu, se joka sanoo et oon ottanu, ni aeiaeaeaeeaa!!

---ja painot liikkuu---

:kippis1:

Noita onkin sitten saanu Superjuhalta kuulla... :)

Seuraavana tositarina kun Markku ja Ilkka oli vanhaan hyvään aikaan salilla Turussa. Päällä oli tietysti jotkut paskaset verkkarit ja kaverit näytti tietämättömän silmin hyvinsyöneiltä maalaisisänniltä. Ensimmäinen nosto oli sata kiloa, jonka Ilkka nosti vaivalloisesti ylös ja sanoi: Kun satasella tuli ykkönen, niin kahellasataa pitää tulla kakkonen. Väkeä alkoi epäuskoisena kerääntymään ympärille ja niin se kaksi sataa tuli kevyesti ylös...kahdesti. Porukan ilmeet olivat hyviä...

Isäntä pikku-päissään :D latas viime perjantaina pojalle totuuksia:

Muista poika sitte että voima ei palvo kuvia.

Noita onkin sitten saanu Superjuhalta kuulla... :)

Seuraavana tositarina kun Markku ja Ilkka oli vanhaan hyvään aikaan salilla Turussa. Päällä oli tietysti jotkut paskaset verkkarit ja kaverit näytti tietämättömän silmin hyvinsyöneiltä maalaisisänniltä. Ensimmäinen nosto oli sata kiloa, jonka Ilkka nosti vaivalloisesti ylös ja sanoi: Kun satasella tuli ykkönen, niin kahellasataa pitää tulla kakkonen. Väkeä alkoi epäuskoisena kerääntymään ympärille ja niin se kaksi sataa tuli kevyesti ylös...kahdesti. Porukan ilmeet olivat hyviä...

älä yritä,kettu! et sä ees tiiä kuka mä oon senkin dekkari!!! :dance:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom