Sandra Oliveira, 16v.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
ilukki sanoi:
No joup, sinä kun nuo hommat tunnut tietävän voisilmistä ja muista systeemeistä, niin kerropa nyt mitä tuo tyttö on sun mielestä käyttänyt.
Ja se mitä tulee muiden maiden kilpailijoihin, niin kyllä ne vaan on aika paljon kovempia, kaikinpuolin..ikävä kyllä.

Kehonrakennuksessa on ihan yleistä että aineita käytetään. oletko kuullut ikinä moisesta? Kaikki väittää olevansa natuja, ja ainahan sitä saa väittää, mutta mielestäni "bodausyhteisö" tietää totuuden ja ihan hyvä niin. Ronnie Colemankin on natu.

Kuten sanoin sinällään mulle ihan sama onko tuo tyttö natu vai ei, mutta epäilen että ei ole. en tiedä rojuista niin paljoa että osaisin ulkonäöstä kertoa mitä tiettyä lääkettä joku on syönyt, mutta esim. joku mieto anaboli on voinut tehdä tekosiaan tuon tytön kehossa. Toisaalta voi myös olla että ei ole. Näistä asioista sinällään on turha kinastella kun kukaan ei tiedä tosiasiaa. Kuten sanoin, itse kuitenkin epäilen että on käyttänyt, koska on ihan turha kuvitella että tuolla kisalavoilla pyörisi perkeleen hyvännäköisiä jannuja jotka ovat siellä VAIN hyvien geeniensä ja kovan treenin takia; heillä kaikilla on kova lääkitys, ja joillain paremmat lahjat / motivaatio / treeni. Ja tässä tarkoitan nyt lähinnä kehonrakennusta, fitnessissä ja bodyfitnessissä jne tuskin aineita juurikaan käytetään, ainakaan samassa mittakaavassa kuin bodauksessa :)

ilukki sanoi:
Millä vitun meriiteillä sinä alat spekuloimaan sitä mitä tuo tyttö on tehnyt tai jättänyt tekemättä?? häh?! Tämä on sitä perus suomalaista kateellisen paskan jauhantaa, jota tällä palstalla on harrastettu pitkään ja hartaasti.

Kyllähän tuo pimu on ihan kovan näköinen jos verrataan suomalaisiin juriori fitnesskilpailijoihin tai kehonrakentaja naisiin mutta se vaan johtuu siitä että valtaosa suomalaisista naiskilpailioista ei ole koskaan lähelläkään riittävää tiukkuutta. Jos nämä suomalaiset ylimieliset fitnesdiivat jaksaisivat olla vähämmällä pulla määrällä ja tekisivät edes puolet siitä mitä etelä/itä eurooppalaiset kilpasiskot, niin johan alkaisi täälläkin olla ihmettelemisen aihetta.

Olet varmasti ollut kana jo kuusitoista vuotiaana ja olet sitä edelleen mutta tuskimpa koskaa olet edes tuollaisesta kropasta haaveillut..muuta kuin unissasi. Pidä siis mielipiteesi itselläsi koska tuollaista syyttelyä ei jaksais edes sivusta katsoa!

Lihaksikas kroppa on nimittäin todella kovan työn tulosta ja se saavutetaan ainoastaa määrätietoisella harjottelulla ja tinkimättömällä työllä, ja näitä asioita ei sinun kaltaisilta ruikuttajilta varmasti löydy.
Jos tässä maailmassa olisi joku sellainen lääkeaine, joka tekisi tytöistä tai pojista tuolliaisia, niin uskompa, että katukuvassa näkyisi hiukka enemmän lihaksikkaita vartaloita, niin Suomessa kuin myös muuallakin maailmassa. Yllättävän vähän noita kuitenkin vastaan kävelee, joten älä sinäkään erotu massasta, vaan jatka pullansyöntiä :curs:

Voin nimittäin kertoa, että tuollainen kroppa on täysin mahdollista saavuttaa ilman kielletyjä aineita, joten mietipä sitä :whip:
Onko sinulla mitään käsitystä siitä mikä on 16v tytön hormonaalinen vaste ja mikä on teoriassa mahdollista tuon ikäiselle tytölle. Kovaa työtä on kropan eteen tehty siitä ei käy kiistäminen, mutta ei silti tuon ikäisenä ole mitään järkeä roipettaa. Lahjakas tai ei lapsi tuo on ja lapsiin ei mun mielestä rojut kuulu. Mun mielestä on ihan oikein osoittaa paheksuntaa sellaista periaatetta kohtaan joka kannustaa vastaavaan. Colemannit ja Yatesit on ihan eri asia, kuin 16 kesäiset missukat. Kyllä Viivi mun mielestä puhuu ihan asiaa. Ilukki jauhaa itse nyt kyllä sellaista soopaa että....

Viivi: Mä olen huono arvioimaan, että kuka on roinannut ja mitä. Tuolla kommentilla en kyllä tarkoittanut vain tätä, vaan myös muutaman muutakin kertaa olen nähnyt äijiltä kommenttia tyyliin "ompas rumat lihakset, ja vielä naisella!!". Se tuntuu ristiriiteiselta...

no voi vittu! kyllä pitää olla luonnostaan kovat testotasot jotta saa tuollaiset lihat pidettyä yllä...perkele tuo on 16-vuotias TYTTÖ jonka testotasoilla ei yleensä suurta lihasmäärää kasvateta.

oli kuinka lahjakas tahansa, kuinka optimaalinen treeni tahansa, kuinka kova motivaatio tahansa niin luonnon lait tulevat väistämättä vastaan.

tiedän, että on lahjakkaita yksilöitä joille lihaa siunaantuu ympärille mutta koska kyseessä on naispuolinen henkilö on asian suhteen pakko olla skeptinen.

PS. katsokaapa tytön nilkka-jalkaterä-akselia...onpas aikamoiset räpylät! vai hämääkö vain kuvakulma?

On Sandra varmaankin roinannut, mutta paha täältä on kenenkään palstalaisen mennä tuomitsemaan häntä "tuhoaa terveytensä", "leikkii hengellään" kommenteillaan, kunnei ole faktoista mitään tietoa.

Esim. ehkä Sandra roinaa miedosti, käy säännöllisesti mittauttamassa veriarvonsa lääkärillä + syö muuten terveellisesti ja on paljon terveempi kuin suomalainen nuoriso, joka ryyppää viikottain ja vetää röökiä.

Ts. samoilla linjoilla Colemannin ja Ilukin kanssa :piis:

Kuten tuossa jo aikaisemmin mainittiin. Ilukillekin tiedoksi, naisen on mahdotonta ylläpitää poikkeavan suurta lihasmassaa ilman lääkkeitä, saati sitten olla vielä noin kireä.

Täällä nyt kritisoidaan, että jotkut jeesustelevat. Kova kunto tytöllä on ja jos nyt edes on oikeasti 16 vuotias, mitä suuresti epäilen, niin onhan tuossa nyt oikeasti vähän metsässä toiminta. Varmasti tyttönen on miettinyt tarkkaan lääkkeiden käytön aloituksen ja käy lekurilla mittauttamassa arvonsa, mutta sekö sitten pyhittää tämän toiminnan? Yleisesti ottaen lääkkeiden käyttö on typerää, naisilla se on erittäin typerää peruuttamattomien sivuvaikutusten johdosta, mutta hei kamoon, tuon ikäisellä tytöllä, jolla hädintuskin on kuukautiset alkaneet, lääkkeiden käyttö on täysin perustelematonta ja sairasta.

Mulle nyt on täysin yhdentekevää mitä hän on tehnyt ja kuinka kovaa treenannut. Minä en tiedä ovatko suomalaiset fitnessmuijat "diivoja" tai ylimielisiä (ok, kisakuvia kun joskus katsoo niin ei aina ymmärrä mikä osa jostakin tytöstä pitäisi oikeen olla sitä fitnesstä...) mutta tuo Sandran kondis on jo RUMA, naiselle siis. Makuasioista kiistellään aina mutta jos muija on hyvässä kondiksessa niin hyvä sitten, mutta itsellä nousisi ihokarvat pystyyn ja saisin varmaan puistatuksia jos uimarannalla Sandra tulisi tossa kondiksessa kysymään kelloa. Sanon teille; "hyi". Jos naisella ei ole jälkeäkään naisellisuudesta ulkonäössään tai tippaakaan naisellista "pehmeyttä" kropassaan niin se on mulle aivan hailee mitä mitaleita sillä on tai onks se sitten mitä hyvänsä sarallaan. Jos suomalaisilla fitness-tytöillä on sitä pehmeyttä enemmän pullansyönnin takia niin hyvä vaan! Nainen saa olla naisellinen ja sillä hyvä. Sandran kuvat eivät edusta naisellisuutta millään taholla enkä ymmärrä miksi naisen tuollaiseen pitäisi edes pyrkiä in the first place.

muffy sanoi:
Sandran kuvat eivät edusta naisellisuutta millään taholla enkä ymmärrä miksi naisen tuollaiseen pitäisi edes pyrkiä in the first place.

Ei nyt mennä tuohon paikkaan. kehonrakennuksella ja kauneudella ei ole mielestäni yhtään mitään tekemistä keskenään.

metalman sanoi:
Ei nyt mennä tuohon paikkaan. kehonrakennuksella ja kauneudella ei ole mielestäni yhtään mitään tekemistä keskenään.

Nimenomaan. Amen to that. Tosin tässä jo vedettiin fitnessmuijatkin mukaan niin se on taas eri asia sinänsä. Mun plussat tippuu siis fitnesseille, yllätys yllätys.

Mike sanoi:
Tätä voisi verrata siihen pikkupoikaan, olikos sen nimi nyt Richard Sandrack tai jotain. Siinäkään ei mukamas saisi sanoa että sairasta, kun kaveri on poikkeuksellisessa kunnossa 9 vuotiaaksi.
Minua ihmetytti vähän, että mikä siinä oli sairasta?
Nuorella pojalla näkyi vatsapalikat, eikös se ole terveen merkki?

Pecman sanoi:

Jos kaverilla on voimatasot kovemmat kuin 90% kymmenenvuotta vanhemmilla, on siinä jotain vialla. Saa nähdä miten kaverin luusto kehittyy ajan mittaan ja tuleeko mitään ongelmia, jos on roinaa vetänyt (en väitä että olisi, mutta kovassa kunnossa on kaveri...)

Tuo tytteli näyttää kyllä naaman perusteella yli 20-vuotiaalla, ei tosta saa 16-vuotiaan näköistä millään. Tossa Mike perusteli jo joitain syitä, miksi kys. tyttö on suurella todennäköisyydellä roinaaja.

Molemmat ovat helvetin kovassa kunnossa, mutta eikö lasten tulisi olla lapsia ja nuorten nuoria? Aletaan sitten roinaamaan kun osataan jo itse päättää asioista ja treenattu natuna vuosia/kymmeniä vuosia.

Näkeehän sen nyt vaikka tisseistä, et roinattu on ja antaumuksella. Eihän nyt 16v ihminen voi olla tuon näkönen. Pelkkää lihasta, eikä tisseistä (maitorauhasista) tietoakaan, testoa on elimistössä niin, et vois jakaa miehillekin asti.
Hirvee eukko, tollanen kun tulis vastaan, niin juoksisisin pellolle.

Mike sanoi:
tuon ikäisellä tytöllä, jolla hädintuskin on kuukautiset alkaneet, lääkkeiden käyttö on täysin perustelematonta ja sairasta.
:offtopic: Tytöillä alkaa menkat yleensä siinä 11 - 14-vuotiaana, joskus aikaisemminkin.

Niin, ja jos joku väittää, että tuo tyttö on natu, niin :lol2:

Toihan näyttäis aika hyvältä, jos hommais pikku silikonit ja nostais rasvat n.15% :kuola: .

Onko kellekkään tullut muuten mieleen, että toi voi olla mieskin :eek: .

Mike sanoi:
Kuten tuossa jo aikaisemmin mainittiin. Ilukillekin tiedoksi, naisen on mahdotonta ylläpitää poikkeavan suurta lihasmassaa ilman lääkkeitä, saati sitten olla vielä noin kireä.

Täällä nyt kritisoidaan, että jotkut jeesustelevat. Kova kunto tytöllä on ja jos nyt edes on oikeasti 16 vuotias, mitä suuresti epäilen, niin onhan tuossa nyt oikeasti vähän metsässä toiminta. Varmasti tyttönen on miettinyt tarkkaan lääkkeiden käytön aloituksen ja käy lekurilla mittauttamassa arvonsa, mutta sekö sitten pyhittää tämän toiminnan? Yleisesti ottaen lääkkeiden käyttö on typerää, naisilla se on erittäin typerää peruuttamattomien sivuvaikutusten johdosta, mutta hei kamoon, tuon ikäisellä tytöllä, jolla hädintuskin on kuukautiset alkaneet, lääkkeiden käyttö on täysin perustelematonta ja sairasta.
Täysin samaa mieltä!

Pecman sanoi:

Ja poika on sivujensa mukaan 12vuotiaana 130cm pitkä (4'8") sekin on tervettä ja normaalia?

thymorg sanoi:
Jos kaverilla on voimatasot kovemmat kuin 90% kymmenenvuotta vanhemmilla, on siinä jotain vialla. Saa nähdä miten kaverin luusto kehittyy ajan mittaan ja tuleeko mitään ongelmia, jos on roinaa vetänyt (en väitä että olisi, mutta kovassa kunnossa on kaveri...)
Paljonko ne voimatasot oli?
Ne kuvat mitä minä muistan ei ollut mitään mullistavia, mutta voitte toki muistin virkistämiseksi laittaa vielä :kuvia:
Tiukassa kunnossahan poika oli, mutta tuskinpa sentään roinaaja. Tietysti tuossa iässä ei ehkä kannata minkään urheilulajin treenausta viedä äärimmilleen vaikka olisi kyse sallituistakin keinoista.
Enemmän minua kuitenkin huolestuttaa vaikka voimistelija- ja balettitanssijatyttöjen henkinen ja fyysinen kehitys kuin 9-vuotiaan bodaripojan.

Itse aiheeseen palatakseni: Sandra kun vähän pyöristyisi ja saisi naisellisia muotoja niin
:kuola:
Jos roinaa on vedetty niin sen voisi toki lopettaa ennenkuin leuka kasvaa tarjahalosmaiseksi. Isolla klitoriksella toki on hyviäkin puolia... :hyper:

Back
Ylös Bottom