ilukki sanoi:
Millä vitun meriiteillä sinä alat spekuloimaan sitä mitä tuo tyttö on tehnyt tai jättänyt tekemättä?? häh?! Tämä on sitä perus suomalaista kateellisen paskan jauhantaa, jota tällä palstalla on harrastettu pitkään ja hartaasti.
Kyllähän tuo pimu on ihan kovan näköinen jos verrataan suomalaisiin juriori fitnesskilpailijoihin tai kehonrakentaja naisiin mutta se vaan johtuu siitä että valtaosa suomalaisista naiskilpailioista ei ole koskaan lähelläkään riittävää tiukkuutta. Jos nämä suomalaiset ylimieliset fitnesdiivat jaksaisivat olla vähämmällä pulla määrällä ja tekisivät edes puolet siitä mitä etelä/itä eurooppalaiset kilpasiskot, niin johan alkaisi täälläkin olla ihmettelemisen aihetta.
Olet varmasti ollut kana jo kuusitoista vuotiaana ja olet sitä edelleen mutta tuskimpa koskaa olet edes tuollaisesta kropasta haaveillut..muuta kuin unissasi. Pidä siis mielipiteesi itselläsi koska tuollaista syyttelyä ei jaksais edes sivusta katsoa!
Lihaksikas kroppa on nimittäin todella kovan työn tulosta ja se saavutetaan ainoastaa määrätietoisella harjottelulla ja tinkimättömällä työllä, ja näitä asioita ei sinun kaltaisilta ruikuttajilta varmasti löydy.
Jos tässä maailmassa olisi joku sellainen lääkeaine, joka tekisi tytöistä tai pojista tuolliaisia, niin uskompa, että katukuvassa näkyisi hiukka enemmän lihaksikkaita vartaloita, niin Suomessa kuin myös muuallakin maailmassa. Yllättävän vähän noita kuitenkin vastaan kävelee, joten älä sinäkään erotu massasta, vaan jatka pullansyöntiä :curs:
Voin nimittäin kertoa, että tuollainen kroppa on täysin mahdollista saavuttaa ilman kielletyjä aineita, joten mietipä sitä :whip:
En ole kateellinen enkä jauha paskaa, itse asiassa arvostan ja ihailen aika monia kehonrakentaja naisia ja miehiäkin !
Ja olen ihaillut noin 15 vuotta, ihan pikkulikasta lähtien !
En syö pullaa tuskin koskaan, ja lyön vetoa että olen paremmassa kunnossa kuin 90 % muusta suomen väestöstä.
Ja mistä tiedät kuinka paljon treenaan.
Tosi kylläkin on etten vielä 16-vuotiaana haaveillut kehonrakentajan kropasta, enkä haaveile vieläkään, sillä rahkeeni eivät yksinkertaisesti riitä siihen, kun ei ole lahjakas niin ei ole lahjakas, mutta fitness lavalle varmasti kelpaan pärjäämisestä en tiedä, lihasmassasta se tuskin on kiinni mutta kropan perusrakennetta ja linjoja on aika vaikea mennä muuttamaan ilman kirurgin palveluja.
kanaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta ajatusmaailma ja katsanto muuttuu iänmyötä jokaisella, vai olitko Edison jo syntyessäsi ?
Enkä edelleenkään pidä pullasta, karkista kylläkin jota muistan viimeksi syöneeni noin 7-8 viikkoa sitten joten murr itellesi !
Tell me about training , naiselle joka viettää päivästä 2-3 tuntia salilla treenaten helvetin kovaa, tunnin lenkillä ja puolituntia venyttelyy.
Hoitaa vielä duuninsakkin siinä välissä.Jaa-a no siitä millaisen kropan ilman aineita saa minulla on oma käsitykseni, mutta annan vapauden muille omaansa.