Sandra Oliveira, 16v.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Trident
  • Aloitettu Aloitettu
lihasten välistä erottuu kuin erottuukin 16v pylly.

on tuommosen kunnon eteen saanut tehdä varmasti töitä kovasti pienestä pitäen. hienoa että lajia harrastavat myös nuoremmat tytöt.. vaikka en välttämättä huippulihaksikkaista naisista innostukkaan normaalisti.

No huh. Tytöllä on ilmeisesti joku hormonitoimintahäiriö tai sitten ollaan alettu vaan rehellisesti kuurittelemaan asiallisessa iässä.

ljp sanoi:
No huh. Tytöllä on ilmeisesti joku hormonitoimintahäiriö tai sitten ollaan alettu vaan rehellisesti kuurittelemaan asiallisessa iässä.

Veikkaan jälkimmäistä. Pelottaa ajatella minkä näkönen muija on kaksvitosena... Varmaan aika suonikas kesämorsian. Lähteepähän sulhaselta purkka tukasta.

No jokainenhan tekee sen mitä itse parhaaksi näkee..Mutta ei ole mielestäni kovin järkevää alkaa "kuurittelemaan" tuossa iässä..Ei varmasti löydy montaa ikäistään poikaa,joka olisi vastaavassa kunnossa,siis suhteutettuna miehen ja naisen erot kehityksessä.

vielä kun naisilla testotuotanto on jotakuinkin 1/10 miehen arvoista. tuommonen kunto on teinipojallakin erittäinepätodennäköisesti naturaalina hankittu. samapa tuo kunhan kunto on kova.

Karsee haaska. Onneksi kohta alkaa olympialaiset niin näkee oikeasti kauniita ja seksikkäitä oikeita urheilijoita!

Fitnesskissat saa luikkia hiuslaitteet koipien välissä kotiinsa siinä vaiheessa kun pituus-korkeus-juoksumimmit heittää lämmittelyasut nurmelle. Tämä siis sekä seksikkyysmielessä että lajin urheilullisuus/vaativuus mielessä. Ei millään pahalla, tietty jokainen saa tyydytystä omista valinnoistaan.

muffy sanoi:
Veikkaan jälkimmäistä. Pelottaa ajatella minkä näkönen muija on kaksvitosena... Varmaan aika suonikas kesämorsian. Lähteepähän sulhaselta purkka tukasta.

kun vain ei rupeis pili pullottaa bikineissä?? :eek:
kunnoltaan kova mimmi.

Hurja on kunto. Vaihtoehdot:
1) Tyttö on reilusti vanhempi kuin 16.
2) Tytöllä on jokin kehityshäiriö (liikaa testoa, mutaatio tms.).
3) Roinattu pitkään ja hartaasti.
4) Kombinaatio edellisistä.

Muuten on kyllä liian paksua ollakseen totta.

Miten ois 3 ja siitä seuraus 1. So not, mutta aika uskomaton kunto. Eri asia on sitten, kuinka paljon toi kenenkin silmää miellyttää.

EDIT: ei tolla kolmosella kyllä 16-vuotiaasta kaksvitoseks tulla ennen kuin yheksän vuotta on kulunut, mutta ehkä tajusitte pointin.

TSiisos! Jotain on tehty, mutta mitä se ikinä onkaan niin se on toiminut! Jostain syystä muuten, valkoihoinen bodari tiukassa kunnossa näyttää jotenkin aika härskiltä jos ei ole yhtään värjätty / solkutettu.

Tii sanoi:
Karsee haaska. Onneksi kohta alkaa olympialaiset niin näkee oikeasti kauniita ja seksikkäitä oikeita urheilijoita!

Fitnesskissat saa luikkia hiuslaitteet koipien välissä kotiinsa siinä vaiheessa kun pituus-korkeus-juoksumimmit heittää lämmittelyasut nurmelle. Tämä siis sekä seksikkyysmielessä että lajin urheilullisuus/vaativuus mielessä. Ei millään pahalla, tietty jokainen saa tyydytystä omista valinnoistaan.

nää jutut on välillä sellaisia, ettei uskoisi pakkista lukevansa. Onko bodaus hieno juttu vain silloin, kun on mies kyseessä? :rolleyes:

Hyzenthlay sanoi:
nää jutut on välillä sellaisia, ettei uskoisi pakkista lukevansa. Onko bodaus hieno juttu vain silloin, kun on mies kyseessä? :rolleyes:

Kamalaa on kun tuon ikäinen tyttö leikkii terveydellään ja hengellään.
Kuka idiootti antaa nuin nuoren tytön vetää ittensä täyteen kaikenlaista sontaa.
Vaikken roinan käyttöä hyväksykkään, pidän silti eri asiana kun sen tekee valveutunut ja asioista itse tajuava ja päättävä ihminen.
Muistan kyllä millainen kana olin 16-vuotiaana, eikä minun ajatusmaailmani silloin olisi riittänyt päättämään että kannattaako vai ei.

Haluaisimpa keskustella tytön vanhempien kanssa muutaman valitun sanan !!!
:curs:

Eli bodaus on hieno juttu molemilla sukupuolilla kun se tehdään järki edes päässä eikä vanhempien avustuksella ( tiedätte kyllä etten tarkoita proteiinipussukka avustuksia )

Viivi sanoi:
Kamalaa on kun tuon ikäinen tyttö leikkii terveydellään ja hengellään.
Kuka idiootti antaa nuin nuoren tytön vetää ittensä täyteen kaikenlaista sontaa.
Vaikken roinan käyttöä hyväksykkään, pidän silti eri asiana kun sen tekee valveutunut ja asioista itse tajuava ja päättävä ihminen.
Muistan kyllä millainen kana olin 16-vuotiaana, eikä minun ajatusmaailmani silloin olisi riittänyt päättämään että kannattaako vai ei.

Haluaisimpa keskustella tytön vanhempien kanssa muutaman valitun sanan !!!
:curs:

Eli bodaus on hieno juttu molemilla sukupuolilla kun se tehdään järki edes päässä eikä vanhempien avustuksella ( tiedätte kyllä etten tarkoita proteiinipussukka avustuksia )

Millä vitun meriiteillä sinä alat spekuloimaan sitä mitä tuo tyttö on tehnyt tai jättänyt tekemättä?? häh?! Tämä on sitä perus suomalaista kateellisen paskan jauhantaa, jota tällä palstalla on harrastettu pitkään ja hartaasti.

Kyllähän tuo pimu on ihan kovan näköinen jos verrataan suomalaisiin juriori fitnesskilpailijoihin tai kehonrakentaja naisiin mutta se vaan johtuu siitä että valtaosa suomalaisista naiskilpailioista ei ole koskaan lähelläkään riittävää tiukkuutta. Jos nämä suomalaiset ylimieliset fitnesdiivat jaksaisivat olla vähämmällä pulla määrällä ja tekisivät edes puolet siitä mitä etelä/itä eurooppalaiset kilpasiskot, niin johan alkaisi täälläkin olla ihmettelemisen aihetta.

Olet varmasti ollut kana jo kuusitoista vuotiaana ja olet sitä edelleen mutta tuskimpa koskaa olet edes tuollaisesta kropasta haaveillut..muuta kuin unissasi. Pidä siis mielipiteesi itselläsi koska tuollaista syyttelyä ei jaksais edes sivusta katsoa!

Lihaksikas kroppa on nimittäin todella kovan työn tulosta ja se saavutetaan ainoastaa määrätietoisella harjottelulla ja tinkimättömällä työllä, ja näitä asioita ei sinun kaltaisilta ruikuttajilta varmasti löydy.
Jos tässä maailmassa olisi joku sellainen lääkeaine, joka tekisi tytöistä tai pojista tuolliaisia, niin uskompa, että katukuvassa näkyisi hiukka enemmän lihaksikkaita vartaloita, niin Suomessa kuin myös muuallakin maailmassa. Yllättävän vähän noita kuitenkin vastaan kävelee, joten älä sinäkään erotu massasta, vaan jatka pullansyöntiä :curs:

Voin nimittäin kertoa, että tuollainen kroppa on täysin mahdollista saavuttaa ilman kielletyjä aineita, joten mietipä sitä :whip:

Ilukki on puhunut.....jälleen ........:D

Asian pointti on kyllä samoilla linjoilla kuin meikäläiselläkin, tällä kanavalla on tyypillistä että kun tulee esiin massasta poikkeava yksilö, heti alkaa se jeesustelu ja vauhkoaminen ihan kympillä.

Olkoonkin että muija on raakan näkönen 16 vuotiaaksi, niin yleisellä tasolla tulisi hyväksyä sellainen tosiseikka että jotkut vaan ovat sairaan paljon muita parempia.

Itse olen sen jo ajat sitten hyväksynyt että Älytönkään määrä lääkettä ei sinusta voittajaa tee, ellet ole sairaan lahjakas.

ilukki sanoi:
Olet varmasti ollut kana jo kuusitoista vuotiaana ja olet sitä edelleen mutta tuskimpa koskaa olet edes tuollaisesta kropasta haaveillut..muuta kuin unissasi. Pidä siis mielipiteesi itselläsi koska tuollaista syyttelyä ei jaksais edes sivusta katsoa!

Lihaksikas kroppa on nimittäin todella kovan työn tulosta ja se saavutetaan ainoastaa määrätietoisella harjottelulla ja tinkimättömällä työllä, ja näitä asioita ei sinun kaltaisilta ruikuttajilta varmasti löydy.

No jopas kuohuu. Mä veikkaan, että Viiviltä löytyy lihaksikas kroppa, sekä määrätietoista harjoittelua ja tinkimätöntä työn tekoa.

On kovassa kuosissa 16-vuotias, oli sitten millä konsteilla tahansa liikkeellä. Mutta eipä tuo mikään suuren suuri todellakaan ole, tiukka kunto saa näyttämään todellista suuremmalta. Minä (ylimielinen fitnessdiiva :hyper: ) olen pieni hippiäinen, ja mulla pituutta seitsemisen senttiä vähemmän, mitat lähestulkoon muuten samat, paitsi vyötärö kapeampi ja reisi paksumpi, ja painoa tuossa tiukkuudessa olis kutakuinkin 14 kiloa vähemmän!!! Ikää kuitenkin 12 vuotta enemmän, ja treenivuosia takana kymmenkunta.
En kyllä lähtis kenellekään alaikäiselle suosittelemaan moiseen tiukkuuteen tarvittavia diettejä. Menee pahemman kerran sekaisin vielä kasvavassa iässä olevan omat hormonitoiminnat.

ilukki sanoi:
Millä vitun meriiteillä sinä alat spekuloimaan sitä mitä tuo tyttö on tehnyt tai jättänyt tekemättä?? häh?! Tämä on sitä perus suomalaista kateellisen paskan jauhantaa, jota tällä palstalla on harrastettu pitkään ja hartaasti.
Kyllähän tuo pimu on ihan kovan näköinen jos verrataan suomalaisiin juriori fitnesskilpailijoihin tai kehonrakentaja naisiin mutta se vaan johtuu siitä että valtaosa suomalaisista naiskilpailioista ei ole koskaan lähelläkään riittävää tiukkuutta. Jos nämä suomalaiset ylimieliset fitnesdiivat jaksaisivat olla vähämmällä pulla määrällä ja tekisivät edes puolet siitä mitä etelä/itä eurooppalaiset kilpasiskot, niin johan alkaisi täälläkin olla ihmettelemisen aihetta.

Jos tuo tyttö on oikeasti 16, niin silloin varmaan sinäkin lajia seuraavana ihmisenä ja FAKTAT tietävänä ymmärrät, että on todennäköisesti käytetty pientä voisilmää puurossa. Ei siinä mitään, ihan ok kunhan itse tyttö ja muut osapuolet tietävät mistä on kyse eikä tapahdu mitään hyväksikäyttöä tms.

Mielestäni tuo kommenttisi suomalaisten fitness-naisten kunnosta on kyllä aika vidun asiaton. Onko ne tytöt tosiaan siellä muualla niin paljon määrätietoisempia? Kovempia likkoja? Vai vetääkö ne vain enemmäin aineita? Mistä sitä kukaan voi tietää, ei mistään.

Ylimieliset fitnessdiivat. Jep...

metalman sanoi:
Jos tuo tyttö on oikeasti 16, niin silloin varmaan sinäkin lajia seuraavana ihmisenä ja FAKTAT tietävänä ymmärrät, että on todennäköisesti käytetty pientä voisilmää puurossa. Ei siinä mitään, ihan ok kunhan itse tyttö ja muut osapuolet tietävät mistä on kyse eikä tapahdu mitään hyväksikäyttöä tms.

Mielestäni tuo kommenttisi suomalaisten fitness-naisten kunnosta on kyllä aika vidun asiaton. Onko ne tytöt tosiaan siellä muualla niin paljon määrätietoisempia? Kovempia likkoja? Vai vetääkö ne vain enemmäin aineita? Mistä sitä kukaan voi tietää, ei mistään.

Ylimieliset fitnessdiivat. Jep...

No joup, sinä kun nuo hommat tunnut tietävän voisilmistä ja muista systeemeistä, niin kerropa nyt mitä tuo tyttö on sun mielestä käyttänyt.
Mainitse vaikka aineita, lääkkeitä, määriä yms.
Kenties jollain tietävällä on ihan tarkka resepti mitä juuri TÄMÄ kyseinen typy on käyttänyt. Ihan vaan sen takia, että varmasti monia kiinnostaa mikä on just se juttu jolla tuollaisen kropan saa.
Minusta on väärin pitää omia olettamuksia faktoina koska yleensä käy niin, että niitä kun täällä ruoditaan, niin päivän parin päästä ne on täysiä tosiasoita;)

Ja se mitä tulee muiden maiden kilpailijoihin, niin kyllä ne vaan on aika paljon kovempia, kaikinpuolin..ikävä kyllä.

ilukki sanoi:

Jos tässä maailmassa olisi joku sellainen lääkeaine, joka tekisi tytöistä tai pojista tuolliaisia, niin uskompa, että katukuvassa näkyisi hiukka enemmän lihaksikkaita vartaloita, niin Suomessa kuin myös muuallakin maailmassa. Yllättävän vähän noita kuitenkin vastaan kävelee, joten älä sinäkään erotu massasta, vaan jatka pullansyöntiä :curs:

Voin nimittäin kertoa, että tuollainen kroppa on täysin mahdollista saavuttaa ilman kielletyjä aineita, joten mietipä sitä :whip:

En ole kateellinen enkä jauha paskaa, itse asiassa arvostan ja ihailen aika monia kehonrakentaja naisia ja miehiäkin !
Ja olen ihaillut noin 15 vuotta, ihan pikkulikasta lähtien !

En syö pullaa tuskin koskaan, ja lyön vetoa että olen paremmassa kunnossa kuin 90 % muusta suomen väestöstä.
Ja mistä tiedät kuinka paljon treenaan.

Tosi kylläkin on etten vielä 16-vuotiaana haaveillut kehonrakentajan kropasta, enkä haaveile vieläkään, sillä rahkeeni eivät yksinkertaisesti riitä siihen, kun ei ole lahjakas niin ei ole lahjakas, mutta fitness lavalle varmasti kelpaan pärjäämisestä en tiedä, lihasmassasta se tuskin on kiinni mutta kropan perusrakennetta ja linjoja on aika vaikea mennä muuttamaan ilman kirurgin palveluja.

kanaa minusta ei saa tekemälläkään, mutta ajatusmaailma ja katsanto muuttuu iänmyötä jokaisella, vai olitko Edison jo syntyessäsi ?

Enkä edelleenkään pidä pullasta, karkista kylläkin jota muistan viimeksi syöneeni noin 7-8 viikkoa sitten joten murr itellesi !

Tell me about training , naiselle joka viettää päivästä 2-3 tuntia salilla treenaten helvetin kovaa, tunnin lenkillä ja puolituntia venyttelyy.
Hoitaa vielä duuninsakkin siinä välissä.Jaa-a no siitä millaisen kropan ilman aineita saa minulla on oma käsitykseni, mutta annan vapauden muille omaansa.

Back
Ylös Bottom