San Jose (CA)

Totta kai jenkeissä pitää aina olla auto ja eiköhän AM sen tiedä sielä asuvana. Kysymys kuitenkin viikonlopusta (pe-ma) jossa tarkoitus shoppailla, dokailla ja olla rannalla. Mun mielestä noi pystyy kaikki hoitaan SD:ssä kohtuullisella vaivalla aika hyvin. Keskustan yökerhot (gaslamp) ja shoppailumesta on kuitenkin alle ½km sisään. Coronadolle sitten onki 5 mailia joka pitää mennä julkisilla tai jotain. Ottaen huomioon, että tuo on yleinen vapaaviikonloppu niin sen parkkipaikankaan ettiminen ei oo mikään ihan helppo homma rannan läheltä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No jos on tarkoitus viettää hiukankin kosteampaa meininkiä tuolla, niin sitten auto on vain tiellä. Jos sattuu olemaan vielä paikallista seuraa messissä, niin varmasti onnistuu kulkeminen sujuvasti myös julkisilla tai taksilla.

Itse muutaman päivän Diegossa viettäneenä muistelen, että se itse ydinkeskusta on loppujen lopuksi aika pieni alue ja jos hotelli on siinä nurkilla, niin sitten auton saaminen parkkiin voi olla ongelma. Muistan elävästi, kun menimme yhteen isoon ostariin siinä keskustassa ja jätimme auton parkkihalliin. Olimme muutaman tunnin ostoksilla ja kun kuittasimme automaatista itsemme ulos oli loppusumma yli 40 dollaria! Siinä kohtaa meinasin pudota kyllä perseelleni ja vitutti aika huolella koko ajomatkan takaisin hotellille. :curs:

Onkos tuo 40dollaria mahdollista? SanFranciscosta sai minne vaan keskustassa auton päiväksi 12-20dollariin ja tolppaan maksettunakin taisi olla nelisen dollaria/tunti. Taisi nuo hotellin parkkipaikat olla kaikista kalleimpia. Jossain sanjosessa taas oli joka paikassa ilmaista.

Kyllä mäkin tuon moneen kertaan tarkistin ja vielä kuitistakin ihmettelin. Vois yrittää googlettaa tuota ostaria, jos vaikka olis jotain juttua pysäköinnistä. Kyllähän tuo tyrmistyttävä hinta oli, olisikohan voinut olla joku vika laitteessa tms.

Jeps, eli mesta oli Horton Plaza. Pysäköinti näköjään 8$ tunti, eli jos on alkavalta tunnilta niin reilu 4 tuntia olis 40 dollaria. Jollain kupongilla olis näköjään saanu kolme tuntia ilmaista, toki hyvä huomata tässä vaiheessa!

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom