Sampsa Kataja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Konaa
  • Aloitettu Aloitettu
Tää Sampsa tais olla Olmalan valmennuksessa? Innolla ootan mitä se Jarno sieltä loihtii! Kireys on varmana tuttua Olmalan laatua:worship::rock:

54F1A060-33F0-45C1-A61C-99F6333FD931.webp

Kilpaileeko tämä wannabevatanen vai ei?

Puhunut lajinvaihdosta ja Suomen kovimmasta penkkipunnerruksesta joka muuten taitaa olla tällä hetkellä alle 82,5 kiloisena alle 23-vuotiaana 188kg.
Hah, mietin samaa kun #bodybuilder muuttuikin #powerlifter:iksi instassa, taisi jäädä Bodykisat haaveeksi.

Onko nää nyt jotain ylis nimittelyitä vai mitä? Itse kysymykseen, niin vastaus on: ei kisaa.
Ei ole, hölmösti vaan ilmaisin käsittämättömän yhdennäköisyyden Vataseen tukkaa, tatskoja, silmälaseja ja jopa peilin edessä tehtyä vatsaposea myöten :LOL: Ois pitäny mieluummin kirjoittaa Vatasen pikkuveli.

Harmi homma. Itse näkisin että enemmän vois potentiaalia olla bodailuun ku voimailuun, ihan tyylikkään näköinen kaveri. Mutta ehkä toki parempi että menee lavalle sitten ku kokee itse olevansa valmis siihen.

Muutama kilo lihasta tasaisesti ympäri kroppaa ja viimesen päälle kova kisakunto nii voi olla alle kasikympissä tosi kova luu, silmäänpistäviä heikkouksiahan hänellä ei näyttäis olevan vaan hyvä aihio kasvaa tasaisesti joka puolelta.

Voimailussa taas aika pitkä matka sinne tämän maan huipulle kun lahjakkaat teinit ottaa noin 80-kiloisena natuna penkistä 170 kiloa ilman slingshotin tms avustusta ja parhaimmat sitä likelle 190 kiloa.

Harmi homma. Itse näkisin että enemmän vois potentiaalia olla bodailuun ku voimailuun, ihan tyylikkään näköinen kaveri. Mutta ehkä toki parempi että menee lavalle sitten ku kokee itse olevansa valmis siihen.

Muutama kilo lihasta tasaisesti ympäri kroppaa ja viimesen päälle kova kisakunto nii voi olla alle kasikympissä tosi kova luu, silmäänpistäviä heikkouksiahan hänellä ei näyttäis olevan vaan hyvä aihio kasvaa tasaisesti joka puolelta.

Voimailussa taas aika pitkä matka sinne tämän maan huipulle kun lahjakkaat teinit ottaa noin 80-kiloisena natuna penkistä 170 kiloa ilman slingshotin tms avustusta ja parhaimmat sitä likelle 190 kiloa.
Todella harmi munkin puolesta. Sampsa itse avaa syyt jos haluaa. Me kuitenkin saatiin todella hyvää tulosta aikaiseksi sekä offilla että dieetin aikana. Verrattuna viime vuotiseen aloitukseen niin suurin heikkous oli mun mielestä jaloissa mutta jalkojen priorisaatiolla saatiin todella hyvin balanssia kroppaan. Bodaukseen hänellä tosiaan olisi todella paljon potentiaalia.

Sampsalla on intoa ollut pitkään voimailun puolella ja tuossa offilla meillä oli myös melko suora voimailu periodi jolla tulokset nousi todella paljon lyhyessä ajassa. Tuon projektin aikana hänellä oli liikkeenä vinopenkki koska kielsin häneltä normaalin penkkipunnerruksen. Dieetin aikana hän kuitenkin alkoi tekemään penkkiä vinopenkin sijasta vaikka varoittelin siitä. Tässä loppuvaiheessa kiinnostus hänellä siirtyikin sitten enemmän voimailun suuntaan.

Todella harmi munkin puolesta. Sampsa itse avaa syyt jos haluaa. Me kuitenkin saatiin todella hyvää tulosta aikaiseksi sekä offilla että dieetin aikana. Verrattuna viime vuotiseen aloitukseen niin suurin heikkous oli mun mielestä jaloissa mutta jalkojen priorisaatiolla saatiin todella hyvin balanssia kroppaan. Bodaukseen hänellä tosiaan olisi todella paljon potentiaalia.

Sampsalla on intoa ollut pitkään voimailun puolella ja tuossa offilla meillä oli myös melko suora voimailu periodi jolla tulokset nousi todella paljon lyhyessä ajassa. Tuon projektin aikana hänellä oli liikkeenä vinopenkki koska kielsin häneltä normaalin penkkipunnerruksen. Dieetin aikana hän kuitenkin alkoi tekemään penkkiä vinopenkin sijasta vaikka varoittelin siitä. Tässä loppuvaiheessa kiinnostus hänellä siirtyikin sitten enemmän voimailun suuntaan.
Voimailu siinä mielessä "kivempi" laji harrastaa että tietää hyvin nopeesti onko tehty asioita oikein. Lisää kiloja ku saa tankoon nii on menty eteenpäin.

Bodauksessa ku se tulos realisoidaan käsittääkseni vasta siellä lavalla, ja huono dieetti voi ne saavutetut tulokset jo hävittää ja uus mahis tulosten näyttämiseen onki ehkä vasta puolen vuoden tai vuoden päästä.

Noin nuorella miehellä toki ne tavoitteet ja mielenkiinnon kohteet voi vaihtua nopeestikki bodauksesta voimailuun tai vaikka polkupyöräilyyn, eikä siinä sinänsä ole mitään väärää. Pääasia että nauttii matkasta!

Eihän tämä wannabevatanen ole saanut käytännössä elämässään yhtään mitään loppuunasti suoritettua joten tuskin mikään ihme että tämä kisaprojektikin jälleen keskeytyi. Taisi peruskoulun suorittaminenkin tehdä tiukkaa ja nyt yrittää hakea hupiukkotyyliin arvostusta ihmisiltä jossain ovimiehen hommissa. Ei jatkoon. Saa vetää porot vapaasti sieraimiin jos haluaa.

Eihän tämä wannabevatanen ole saanut käytännössä elämässään yhtään mitään loppuunasti suoritettua joten tuskin mikään ihme että tämä kisaprojektikin jälleen keskeytyi. Taisi peruskoulun suorittaminenkin tehdä tiukkaa ja nyt yrittää hakea hupiukkotyyliin arvostusta ihmisiltä jossain ovimiehen hommissa. Ei jatkoon. Saa vetää porot vapaasti sieraimiin jos haluaa.

eipä tuohon ikään mennessä ihmiset yleensäkkään hirveästi aikaan ole saaneet

Enemmän tuo ilkeily on surullista sinun itsesi kannalta.

Mikä ihmisestä tekee nuin katkeran nuorta henkilöä kohtaan joka tekee vain omaa juttuaan?

Kyllähän kaikesta tekemisestä paistaa tuo nuori ikä. Lähinnä siinä, kun puheet on suuremmat, kuin teot (tai siis puheen tasolle jääneet teot). Täysin inhimillistä ja ymmärrettävää, omakohtaisesti tuossa iässä ymmärsi elämästä yhtä paljon, kuin postilaatikko plasmafysiikasta.

Sinänsä Sampsalla taitaa olla kuitenkin MP-puolella kisadieetti ja kilpailu takana, eli on sitä jotain saatu aikaankin. Toivon todella, että ukko saa hommat jiiriin ja pääsee tulevaisuudessa maaliin asti bodihommissa, koska potentiaalia on erittäin paljon.

Nyt tuli kyllä sellasta iskua vyön alle, että Sampsa varmasti itkee vieläkin, mikäli on tämän palautteen lukenut.

Oot päällikkö

Back
Ylös Bottom