Sampo Pankin uusi verkkopankki

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Epäselvä ulkoasu, rahasummat tileillä ihan outoja.
Saldo näyttää enemmän kun mitä oli torstaina kun otin rahaa automaatista, mutta käytettävissä olevat varat on reilummin miinuksella. Ja mulla on sentäs vaan elektron eli ei pitäis voida mennä miinukselle... Ota nyt tosta selvää...
 
Sain infoa tuosta paivityksesta viime viikolla ja niinpa siirsin laskujen maksua tana aamuun.. ja kappas: tokkivan palvelun lisaksi yllatyksena tuli kolme yhteensa n.500euron korttinostoa viime viikolta joista ei ainakaan minulle ole kateista siunaantunut! Yksi isompi nosto tuli itse tehtya lauantaina 22.3 ja tamakin nakyy tiliotteessa kaksi paivaa liian aikaisin, 20.3. Muuten ei juuri tule Sammon korttia/suomalaista tilia kaytettya kun asun Lontoossa.
En ollut viela kuullut muillekin kayttajille ilmenneista ongelmista ja tilin nollaantumisesta huolestuneena suljin Visa Electronini jolla nuo nostot oli tehty. Nyt en sitten tieda onko kyseessa vain takkuileva systeemi vai onko korttini tosiaan kloonattu tms... mutta voihan p*rse jos tosiaan turhaan suljin tuon kortin ja nyt joudun setvimaan tileja ja uutta korttia taas viikkojen ajan!!
 
Tulipahan tossa laskuja makseltua. Ihan hyvin näytti toimivan.
Aika hidas tuo sivu kuitenkin oli. Tilitiedot näytti olevan ihan oikein, valitettavasti.

Entinen systeemi oli hyvä ja toimiva. En tajuu miks sitä piti muuttaa :down:
 
Ei kyllä uusi ulkoasu oikeen miellyttänyt,vanha oli parempi. Hitaat sivut ainakin tässä vaiheessa. No jos tuohon ajan kanssa tottuu.
 
Ei näin sampopankki

Mulla toimi vielä aamulla hienosti käytössä muuten w2k. Nyt kun yritin kirjautua tulee vain "Kirjaudu verkkopankkiin Ole hyvä ja odota..." Tossa on ollut nyt 20min :hyvä:. Se mitä ehdin katella aamulla tota uutta verkkopankkia takapakkia on otettu vanhaan versioon aikalailla. Oli siellä pari ihan hyvääkin uudistusta, mutta toi ulkoasu ja käyttöliittymä :curs:. Ehkä siihen tottuu, kunhan pääsis edes sitä käyttämään.
 
Vähän erikoinen logo. Fontti isketty ihan rändomilla erikokoisten laatikoitten sisään. Laahaa alareunassa.

Verkkopankki ei toiminu ollenkaan tänään, yrityskertoja 43 tähän mennessä.
 
htsnj6.jpg

:)
 
Toimiiko kellään verkkopankki? Täällä ei oo päästy edes kirjautumisruutuun kohta neljään tuntiin.
 
Onhan tässä ollutkin monen päivän tauko, mutta silti huvittavaa että kaikki sammon asiakkaat oikein ryntää verkkopankkiin kun julkisuudessa mainitaan ongelmista.

Innokkaimmat on varmaan käsi F5:lla ja refreshaa sivua viiden sekunnin välein että eikö se vieläkään toimi perkele!

Täytyy varmaan itsekin käydä katsomassa jos ois vaikka tilin saldo kasvanut:)
 
Mä en edes tiennyt tästä muutoksesta enkä koko tilanteesta, on ollut niin kovasti työkiireitä ettei pankkiasioita ole tullut pohdittua. Lähdin sitten käymään kaupassa kesken työpäivän ja Visa Electron ei toiminut kassalla. Jee. Onneksi oli S-bonuskortilla rahaa joten maksoin sitten ostokset sieltä. Tullessani takaisin duuniin alkoi radiosta tulla tiedoitus että Sampon sivuja uudistettu ja ovat täysin ruuhkaantuneet ja tukossa. Ihmisten rynniminen sivuille on ilmeisesti suurempaa kuin koskaan normaalisti ja se pahentaa tilannetta tietty entisestään. Tästä päätellen ei ehkä väkisin kannata kokoajan takoa sitä sivua vaan antaa tilanteen rauhoittua... :rolleyes:

Itselläni oli pari sovittua laskunmaksua täksi päiväksi, ei taida onnistua. Kokeilen ehkä sitten yöllä kirjautua, meillä kyllä laskunmaksut hoidetaan muutenkin klo 23-05 välisenä aikana :D Nolottaa silti vähän koska juuri aamulla soitin unohtuneesta sähkölaskusta ja ilmoitin hoitavani sen 1vrk sisällä, nyt taitaa jäädä lupaus lunastamatta.

EDIT: Duunista kaveri meni uhkarohkeasti nettipankkiin maksamaan laskujaan, toimi täydellisesti ja kaikki oli ok. En silti itse viitsi vielä mennä, odottelee myöhempään :)
 
Hmmph, ei toiminut Opera 9.26 turvakoodin näpytteleminen. Ei vaan pystynyt aktivoimaan sitä kenttää. Uusin java toki löytyy ja muutenkin tuunattu...

Jouduin alentumaan ja käynnistämään IE:n, sillä se sitten suostui toimimaan. Huoh. Ulkoasussa on kuitenkin menty mielestäni taaksepäin. Ehkä se tästä kuitenkin parenee...tai sitten ei. Vaan samapa tuo, kunhan toimis vaan.

Electron toimi ainakin tänään. Ostin bensaa ja maksoin kaupassa ongelmitta. Myös netissä laskun maksu toimi ilman häikkää.
 
Juu, onnistui bensan ja ruokaostosten maksaminen, mutta lähinnä tuo huolestuttaa kun näyttäisi olevan joitakin viime viikolla tehtyjä ostoksia varauksissa/ tai kahteen kertaan laskutettu vaikka osasta on jo mennyt maksu! :(

-Edit- Onko muilla ollut vastaavanlaisia ongelmia?
 
Back
Ylös Bottom