BB Sami Jääskeläinen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
Mahtavia kuvia. Sami on kyllä upean näköinen kehonrakentaja. Oon aina tykänny Samin rakenteesta ja tänä vuonna se kultakin napsahti kaulaan niin ylivoimaisesti kuin olla ja voi!

JumaLAUta että oli hieno tausta tuo kehtien peittämä maa.
Tai no, syksyinen metsä, jossa puut jo melko paljaana ylipäätään,
ja tuo syyshämy siihen päälle, mutta tuo maan peittävä lehtipeitto
oli kyllä napakymppi.

Juu, ja kaverilla tosiaan aika hiton kova fysiikka.
Komppaan. Oon aina tykänny Samin fysiikasta.:rock:

Hienoja kuvia! Sami on tosiaan Suomen Branch.

Hienoja on kuvat taas! :thumbs:
Kyllä sitä vois itsekin opetella fotoilemaan/fotaroimaan.

Huppe, valot on se, joilla kuvat rakentuvat, se koko pohja ja tässä setissä niitä oli 5 kappaletta. Tarttee siis panostaa.

Itse diggaan tästä todella karusta setistä, etenkin tässä ketjussa olevasta kuvasta. Pistin tapaani tämänkin setin Musclemayhemille, katotaan mitä sanovat, Jääskeläinen on niin karun näköinen, että joku varmaan siellä diggaa.

Aivan mahtavat kuvat! Etusivulla lipsahti suusta ihan tahtomatta "oho". Aivan käsittämättömän upeat kuvat!
Iso kalju parrakas äijä ja moottoripyörä aivan tajunnan räjäyttävällä taustalla.
Nyt päästiin asiaan! Asenne!
Onko samin paita muuten tarkoituksella väärtepäin?

Aivan mahtavat kuvat! Etusivulla lipsahti suusta ihan tahtomatta "oho". Aivan käsittämättömän upeat kuvat!
Iso kalju parrakas äijä ja moottoripyörä aivan tajunnan räjäyttävällä taustalla.
Nyt päästiin asiaan! Asenne!
Onko samin paita muuten tarkoituksella väärtepäin?
Juu, nyt ei yksinkertaisesti jaksanut alkaa shoppailemaan niitä tekstejä pois.

Mukava bongata tommosia yksityiskohtia ja kuulla niille vielä tarinakin. Mahdollisesti paras kuvasarja mitä oon ikinä nähnyt. Joku noista on kaikkien aikojen paras kuva! Toi paitakin on hyvä yksityiskohta.

Hieno setti. Sami näyttää tosiaan melko paljo Ransulta:D Kustomi on hieno, kuvat on hyvin muokattu. Jatka Mike samaan malliin :thumbs:

E: Samin rakenteesta vielä: todella hieno malli ja ihqn massiivinen

Pakka kyllä sanoo että on hieno kuva! Samin tyyliin sopii jotenkin hyvin toi motskari ja tausta. Kerrassaan onnistunutta jälkee:rock:

Iso kumarrus Mikelle näistä kuvista. Vaatii todellista ammattitaitoa saada näin siistejä kuvia aikaan, varsinkin kun ottaa huomioon ketä kuvattiin. Odotankin malttamattomana sitä parasta kuvaa, jonka Mike lupasi minulle toimittaa. Nimittäin se josta puuttuu toi ihmisraunio. Siitä teetetään julistekoon suurennos ja se päätyy kultakehyksissä kotini paraatipaikalle.

No niin, saatiinhan sitä isojakin miehiä kuviin! Sami näyttää kyllä vähän Branch Warrenilta ja omaa melkein samat lihatkin. Huh, kova ukko:rock:

Back
Ylös Bottom