Sam - maailman rumin koira

twue lowe! Omistaja on varmaan kasvattanu koiran pennusta ja seurannu hänen kehittymistään söpöstä pikku tuholaisesta eläväksi kuolleeksi pahuuden symboliksi.

Toi "koira" tuossa kuvassa olen minä. Vitut minä mikään koira ole, olen vain helvetin ruma. Vituttaa...

Pitää olla jo omistajallakin jotain vikaa päässä jos tuollaisesta pirusta tykkää... ja viellä antaa sokean koiran elää? Onkohan tuolla koiralla hyvä olla sokeana?

japa sanoi:
Pitää olla jo omistajallakin jotain vikaa päässä jos tuollaisesta pirusta tykkää... ja viellä antaa sokean koiran elää? Onkohan tuolla koiralla hyvä olla sokeana?

Niin no...onkohan sokeilla ihmisillä hyvä olla sokeana...vai pitäiskö lopettaa...?

:rolleyes:

Bad Karma sanoi:
Niin no...onkohan sokeilla ihmisillä hyvä olla sokeana...vai pitäiskö lopettaa...?

:rolleyes:

Turhaa jeesustelua....onhan tuo nyt ihan eriasia, ihmisen ja koiran elämä!
Ja epäilen että tuota koiraa elätetään/pidetään elossa vain ja ainoastaan julkisuuden/rahan takia.

Olisin kyllä katkennut naurusta jos joku olisi pistänyt tämän tuonne Suuri lemmikkieläin threadiin ja esitellyt omana elukkanaan.

mmmm.. on kyllä aikas ihqu turre, onkohan toi jonkun tietyn rodun ominaispiirteisiin kuuluvaa toi saatanan reinkarnaatiomaisuus? ja minkä rotuinen tuo perkele edes on?

Back
Ylös Bottom