Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Huomasitteko sellasen yksityiskohdan, et ku isabella tipahti siel asunnossa, asunnon valot oli päällä. Kun Antti + kumppanit sit meni tutkimaan asuntoa, asunnon valot oli sammuksissa. ;) Nyt meni uskottavuus tästäki sarjasta PRKL!!
Ei, kyl mä ainaki uskon, (ja salaa toivon) et se haju lähti Isabellan raadosta :kippis1: Puolen tunnin päästä selviää![]()
Mä luulen, että se on jättänyt itsemurhaviestin sinne asuntoon ja lähtenyt reissuun. Toivottavasti sitä lutkaa ei näy enää koko sarjassa, Katsua voisi näytellä sitäkin enemmän.Mutta mitäpä jos Isbe onkin lähtenyt veks sieltä kämpästään.![]()

Haluisin vain baijada Iidaa, Kataa, Isbeä ja Cindyä, kaikkia vaikka yhtäaikaa! :D
Helmee settiä kyllä taas. Vitun vasikka-tale, pitäs leikata kieli irti. Supon pitäis ottaa kans iisisti. :D
Tale teki oikein soittaessaan kytät rattijuoposta... Entäs jos Seppo olisi ajanut taas jonkun ihmisen päältä? Kerran soitin poliisit kun näin 25 asteen pakkases pari humalaist jotka ei pysyneet jaloillaan eikä ollut hanskoja... oon vissiin kauhea vasikka kun vasikoin heidät kylmältä kadulta juoppoputkaan.
ööö nyt kannattaa muistaa, että puhutaan Seppo Taalasmaasta, eli siis Karin isästä. Seppo vaan tarvitsee aamulla herätäkseenkin yhden eurokossun niin kai se nyt vielä sen jälkeen helposti Talotaikureiden pakua ajelee.
Muistaako joku vanhoista jaksoista et mikä oli Sepon pontikkapannun kohtalo? Olis meinaan hitonmoinen parannus sarjan tasossa jos se löytyis sattumalta antiikkien seasta :P
Katalla on mukavan kokonen perse!! :haart::haart::haart: