Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ei se Ismo mitään lyö, kunhan uhkailee. Mutta jätkät! Tiedätte miten tästä eteenpäin isketään naisia. Olen tästä päivästä lähtien Jokerien ykköshyökkääjä tehoilla 28+15.

Mä iskisin ennemmin Ismon tyylillä.

Helppo jonkun rokulian esitellä veikkauksiaan kun katsonut jo ma jakson :)

Jokainen joka on katsonut edes pari jaksoa salkkareita veikkaisi varmaan samaa kuin Rokuli.

Ismo näytti vähän Robert DeNiro - tyyppiseltä mafiosolta tuossa kun osoitteli sormella. Hyvin kyllä lähti Nyrkki latautumaan. En tosin jaksa uskoo että Ismo tinttaa, kyllä tuommosella latauksella tulis jo casualties.

Nyt oli kyl törkee teko Katiraanalle! Stnan Antti kantti karva jalka. Tosin kyllähän se vituttaa, kun tollanen homonaama vie sun muijan.

Veikkaan et Anakonda-Antti hyllytetään ja se rupeaa pyörittämään crack-bisnestä Sergulin kanssa, ja Roinatan palaa sarjaan ja alkaa niitten muuliksi.

Nyt oot kyllä lukenu juonipaljastuksia?

Mä veikkaan, että Seppo ei ole ajanut Marian yli vaan sen teki Isabella. Nyt saa sitten Sebastianin itselleen kun vetoaa lapsen hyvinvointiin. Harmi vaan, että Maria taitaa selvitä hengissä.

Veikkaan myös, että Sirun uudessa kodissa odottaa Raili Lumekoski (Liisa Salo) .

Nyt oot kyllä lukenu juonipaljastuksia?

Mä veikkaan, että Seppo ei ole ajanut Marian yli vaan sen teki Isabella. Nyt saa sitten Sebastianin itselleen kun vetoaa lapsen hyvinvointiin. Harmi vaan, että Maria taitaa selvitä hengissä.

Veikkaan myös, että Sirun uudessa kodissa odottaa Raili Lumekoski (Liisa Salo) .

Hyviä arvauksia!

e. Niko on perseestä.

Back
Ylös Bottom