Mä kävin tekee muutaman jakson elokuussa. Tulee ulos marraskuun puolivälissä suunnilleen. Oon jaksoissa 2196-2200 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Mä kävin tekee muutaman jakson elokuussa. Tulee ulos marraskuun puolivälissä suunnilleen. Oon jaksoissa 2196-2200![]()
Mäkin kävin lukioaikoina parissa jaksossa pyörähtämässä.. Mun tv-ura jäi noin 2 sek. näkymiseen ruudussa, mutta kaveri pääsi tosin kaivamaan nenää ihan ohjaajan käskyttämänä.. :DMä kävin tekee muutaman jakson elokuussa. Tulee ulos marraskuun puolivälissä suunnilleen. Oon jaksoissa 2196-2200![]()
Esiinnyt varmaankin Roinatanin uutena koutsina tai sitten sen norjalaisena merimiesystävänä.
Tai Roinatanin uutena roina-diilerinä :D

Avustajista tuli mieleen joku ikivanha jakso joka on syöpynyt mieleen, ehkä jotain niitä aikoja kun Markus ja Rosvo-Nikkinen pyöritti kahvilaa...
Taustalla näkyi joku reppana joka paskajäykkänä tuijotti kaukaisuuteen kunnes tarjoilija ohi kävellessään keräsi astiat ja kysyi että saisiko vielä olla jotain johon tämä sälli imelällä hintti-äänellä: Mä voisin ottaa vielä yhden juustosämpylän!
Mulla on pakkomielle aina näissä kahvila/baarikohtauksissa seurata taustalla olevia jännittyneitä avustajia.
Nikkine mikää rosvo ollu, pomo jätkä!
Viikinki Halme antaa Miikalle kunnolla runtua mutta lopuksi Miika ampuu Tonyn.
http://www.youtube.com/watch?v=KJh08NeXaD4&feature=related
Siunausta :D