Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Ehkä aika saa Cindyn näkemään että parasta sille lapselle on kasvaa oman isän ja äidin kanssa eikä jonkun parikymppisen lepakon kanssa.

Meinaat siis myös, että Kätsy kävi itse kirjottamassa saunan oveen kuumotus-viestin itselleen ja sitten huomas sen ja säikähti? Muuten hyvä teoria, mutta tuo kyllä tarkottas sitä, että Kätsyn täytyis olla todella sekasin.

Nimenomaan juuri itse on sen viestin kirjottanut. Sehän nukahti (=pimahti) hetkeksi saunaan, jolloin viesti oli ilmestynyt saunan oveen. Viesti oli vielä saunan sisäpuolella, joten eipä olis kukaan mitenkään pystynyt sinne huomaamatta tulemaan, kun oli peppikin hoodeilla kellarissa. Problem solved :)

osku joo, ja varsinki ku tuo vittuleuka kitisee ja kätisee vauvasta kokoajan ja sanelee kuinka se on hänen ja kuinka hän aikoo keskittyä vain ja ainoastaan vauvaan ja muuttoon..

vittu tuolla lailla päätetä kuka kasvattaa lapsen, ei edes salkkareissa.

Jaaha, Heli ei sitten kohta enää edes tarvitse Cindyn lasta, kun tyttöystävällä on jo oma. Ja mitähän se Sepi kaavaili, jotain valvontakameroita vai? Sitten jää Heluna ja Ismo kiinni ämpäreiden potkimisesta, voi voi...

Jeps yllätys yllätys kata on itse oma stalkkerinsa, eli asia tais vihdoin aikalailla varmistua? Anttikin tais vihdoin hoksata saman kun vertaili käsialaa ostoslistasta ja uhkausviest(e)istä.

Kyllähän noi vauvan varastaja akat sais palaa helvetisä:"mutQ mä lupasin tän Helile", vmp. Jokseenki myötähäpeää aiheuttavia nää Talen kohtaukset ja tää 'kaapin kokonen jätkä'.

Tuo "kaapin kokoinen koomapotilas" on just kova jäbä, hehe. Dale on sen sijaan uskomaton lapanen, kaikenlisäksi vielä törkeen urpon näköinen. Ei uskoisi, että on K.T:lle sukua.

Kyllähän noi vauvan varastaja akat sais palaa helvetisä:"mutQ mä lupasin tän Helile", vmp. Jokseenki myötähäpeää aiheuttavia nää Talen kohtaukset ja tää 'kaapin kokonen jätkä'.

Ei vittu, kaapin kokonen jätkä :D :D Ja sit eilinen sirun "Hanimisukka" kohtaus sai kyllä sellasta myötähäpeää aikaan..

Ei oo hirveen salaista viestittelyy Talella ja Sipsukalla! Juttelevat sitten Mtv3.fi:n keskustelupalstalla :DDD Ei varmaa kauaa kestä et tommonen paljastuu

Edit. Olikin siis tää kaappi joka viestitteli, mutta jännästi ne kohtaa maikkarin palstoilla

Ei oo hirveen salaista viestittelyy Talella ja Sipsukalla! Juttelevat sitten Mtv3.fi:n keskustelupalstalla :DDD Ei varmaa kauaa kestä et tommonen paljastuu

Edit. Olikin siis tää kaappi joka viestitteli, mutta jännästi ne kohtaa maikkarin palstoilla

Oli vitun huvittavaa toi mtv3 palstan käyttäminen :D olisivat edes tehneet jonku facebookkia etäisesti muistuttavan pohjan tai vastaavan.

onko kukaa miettiny mitä niisä sergein tavaratoimituksissa on? ja mihin se tarvii ja mitä?
en uskalla veikata, että mitä se sergei ostelee oikein ku on vasta linnastaki päässy.

tossa vois olla ideaa.

En usko että kuitenkaan niiin höyhensarjahommaa kuin hamppuviljelmät, lienee kovemmat aineet kyseessäå.

onko kukaa miettiny mitä niisä sergein tavaratoimituksissa on? ja mihin se tarvii ja mitä?
en uskalla veikata, että mitä se sergei ostelee oikein ku on vasta linnastaki päässy.

luultavasti "uutta desinghuumetta" (tm jostain aikaisemmasta jaksosta), josta sitten Peppi vetää kunnon överit ja joutuu sairaalaan tai vaihtoehtoisesti Peppi jää koukkuun ja alkaa myymään persettä Pihlajakadulla. Tietysti samassa rytäkässä Tobias jää kiinni ja paljastaa Segen pisnekset => Heidi jättää Tobyn ja Segestä tulee taas häkkilintu.

tai sitten Sege tekee horkkabisneksiä Heiskasen kanssa. Heiskanen lähettää liikaa horkkaa Tallinnasta ja Tobias joutuu käyttämään ylimääräiset hormoonit. Tietysti Tobiaksesta kasvaa "kaapin kokoinen koomapotilas" ja kevään päätösjaksossa Toby voittaa itse Kari Taalasmaan kädenväännössä. Tai oikestaan se jakso loppuu sellaiseen cliffhangeriin jossa on juuri meneillään tiukka kädenvääntö Tobias vs. KT.

Oli vitun huvittavaa toi mtv3 palstan käyttäminen :D olisivat edes tehneet jonku facebookkia etäisesti muistuttavan pohjan tai vastaavan.
Lisäystä: Huomasko kukaan että kun chatviestit kirjoitettiin niin nimimerkin vieressä luki "lisätty tunti sitten" :D vitun FAIL ei voinu ku nauraa.

Back
Ylös Bottom