Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Huomaa että Salkkareissa on kameroiden takaisiakin tyyppejä vaihtunut. Esim. nää DamDam-bändiesiintymiset ja jenkkileffoista repäisty "Tale ihailee koulun käytävällä kuumaa teiniä"-kohtaus. Nämäkin tosin herättää myötähäpeää.

Kohta muuten Helin leuka pääsee nimensä mukaiseen osotteeseen...

Huomaa että Salkkareissa on kameroiden takaisiakin tyyppejä vaihtunut. Esim. nää DamDam-bändiesiintymiset ja jenkkileffoista repäisty "Tale ihailee koulun käytävällä kuumaa teiniä"-kohtaus. Nämäkin tosin herättää myötähäpeää.

Kohta muuten Helin leuka pääsee nimensä mukaiseen osotteeseen...

Pah! Damdam-pändikohtaukset on aika noloja, mutta tuo biisikohtaus oli jopa vähän hauska. BTW. Katariina on aika hyvä näytteleen. Hyvin veti ton kohtauksen jossa Peppi nakkas jauhot naamalle.

Katariina on aika hyvä näytteleen. Hyvin veti ton kohtauksen jossa Peppi nakkas jauhot naamalle.

Kyllä! Todella mieleen painuva kohtaus. Tosin mikä ihme se on, Stalkkarithan vilisee tiukan seulan läpässeitä, tarkoin valittuja ammattinäyttelijöitä!

Kuka vittu tuo SP nyt on olevinaan? Sotilaspoliisiahan tuo tarkottas, mutta onko se nyt muka oikeesti Sarah? Tosin ois kyllä vielä kiva nähä Sartsa, koska se oli aika kuuma naikkonen!

Kyllä! Todella mieleen painuva kohtaus. Tosin mikä ihme se on, Stalkkarithan vilisee tiukan seulan läpässeitä, tarkoin valittuja ammattinäyttelijöitä!

Kuka vittu tuo SP nyt on olevinaan? Sotilaspoliisiahan tuo tarkottas, mutta onko se nyt muka oikeesti Sarah? Tosin ois kyllä vielä kiva nähä Sartsa, koska se oli aika kuuma naikkonen!

No, tää uus Chip vai mikälie on aika luokaton, mutta muuten tosi ammattitaitoinen kaarti on saatu kyllä kokoon.

Voihan se olla Sara, mutta silloin Antin on oltava mukana juonessa, koska sehän sen ruumiin löysi. Aika outoa muuten, että keskeltä koskea löytyy talvella jään alta ruumis, joka on syksyllä sinne pudonnut. Luulisi että sellaisessa virtauksessa se ajautuisi hetkessä rantaan. :D Noh, Salkkareissa kaikki on mahdollista.

Voihan se olla Sara, mutta silloin Antin on oltava mukana juonessa, koska sehän sen ruumiin löysi. Aika outoa muuten, että keskeltä koskea löytyy talvella jään alta ruumis, joka on syksyllä sinne pudonnut. Luulisi että sellaisessa virtauksessa se ajautuisi hetkessä rantaan. :D Noh, Salkkareissa kaikki on mahdollista.

Otetaan huomioon nämä massiiviset aika-avaruuden vääristymät niin salkkareissa on kaikki mahdollista.

Vain aika kertoo miten käy..

e: itteäkin alkaa jo pikkuhiljaa vituttaan toi SP juttu.

Luultavasti Katariina seonnu ja ite niitä lappuja kirjottelee. Tai no tuohan on tullu esille tässä threadissa jo useampaan kertaan. Joku aika sitten siinä yhessä jaksossahan Katariina oli Antin luona yötä ja kävi yöllä jossain ja samalla Jennin kämpässä joku kävi Katariinalle jättämässä kirjeen. Aika varmasti siis oli Katariina itse, joka sen kirjeen kävi jättämässä.

Luultavasti Katariina seonnu ja ite niitä lappuja kirjottelee. Tai no tuohan on tullu esille tässä threadissa jo useampaan kertaan. Joku aika sitten siinä yhessä jaksossahan Katariina oli Antin luona yötä ja kävi yöllä jossain ja samalla Jennin kämpässä joku kävi Katariinalle jättämässä kirjeen. Aika varmasti siis oli Katariina itse, joka sen kirjeen kävi jättämässä.

Meinaat siis myös, että Kätsy kävi itse kirjottamassa saunan oveen kuumotus-viestin itselleen ja sitten huomas sen ja säikähti? Muuten hyvä teoria, mutta tuo kyllä tarkottas sitä, että Kätsyn täytyis olla todella sekasin. Ja niin sekasin ei ole vielä kukaan ollu, sen jälkeen kun Komisario Paju kilahti ja pisti mutkan Salinin Sakun ohimolle!

Vai voisko mystinen stalkkeri olla Eetu, siis se vitun hullu koni? En tiiä saatana...

Kyllä taitaa tuon saunaepisodin jälkeen milferiina seota lopullisesti :D

MILFeriinalla nyt tais vintti pimetä viimesen kerran lopullisesti. Ei taida olla kaikki inkkarit kanootissa. :D

Mikä helvetin Milferiina? Se on -84 syntynyt eli vuoden vanhempi, kuin minä. Mä käsitän milffit kyllä vähän vanhemmiksi.

Eikö sitä etsitty jostain järvestä jonne se joki virtasi?

Mikä helvetin Milferiina? Se on -84 syntynyt eli vuoden vanhempi, kuin minä. Mä käsitän milffit kyllä vähän vanhemmiksi.

Pitää myös muistaa, mitä tuo M-kirjain lyhenteessä tarkoittaa. M niin kuin mother, äiti. Kriteerinä siis vähintään yksi synnytetty lapsi. Sitten tuo IL, I'd Like, minä haluaisin, ei välttämättä muut. Eli koko käsite MILF on täysin subjektiivinen.

Eikö sitä etsitty jostain järvestä jonne se joki virtasi?

Niinkö se olikin? Ei pysty muistamaan niin tarkkaan.

Joo raato löytyi järvestä.
Eiköhän tä Katariinan sekoaminen käsitellä pian pois alta. Josko jo huomenna olis odotettavissa jotain pientä kivaa perjantain kunniaksi. Mitähän sille sitten käy? Joutuu hoitoon, tekee itsarin, tappaa jonkun ja joutuu hoitoon, hyppää jokeen?

No nyt kun tuo niko möläytti siitä sarasta niin eiköhän tuo jokatapauksessa katoa sarjasta piakkoin.Ois se lähtö saanu tulla kyllä jollekin ihan muulle.

PILLULEUKA ja LIISA ois saanu seota kyllä ennemmin, jos toi lähtee nyt ton takia sarjasta.

Jep.Mä toivoisin että kia löytäis ittelleen jonkun vähän tasapainosemman kumppanin ja että Cindy tajuais että Ossilla on isänä oikeutensa eikä lapsia ole oikein "antaa hyvään kotiin" kuin lemmikkejä.Milläköhän helvetin kriteereillä sen lapsen olis parempi helillä kun ossilla?
Mä hetken luulin että tuo liisa olis muuttunut mutta se käyttää yhä samoja konsteja kun ennenkin,tavote on ehkä muuttunut inhimillisemmäksi mutta siltikin tuo sen jatkuva manipulointi ja valehtelu on oksettavaa.

Back
Ylös Bottom