Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
No voi vittu, ku on elämä vaikeeta -.-

Itse varmaan olet masokisti? Pilaa salkkarinautinnon täysillä kun 6 kertaa tulee ohjelman aikana (alussa, 1 mainoskatkon alussa ja lopussa, 2 mainoskatkon alussa ja lopussa ja vielä lopussa :D).
OBH_162_Highres%20kopio.jpg

edelleen ihmettelen miten te joilla niin suunnattomasti vituttaa tuo mainos pärjäätte elämässä... suhteellisen heikkohermosta porukkaa.

Olen maksava kuluttaja ja saan siksi valittaa siitä niin paljon kuin ikinä huvittaakaan. Eikö muka ihtees vituttas esim. jos koko kesän pyörii joku ihan vitun rasittavapaskabiisi radiossa joka vitun tunti? Jep, sanot kohta, että "pistän radion kiinni enkä kuuntele sitä". Sama homma ton tekniikan kanssa. En mee jääkaapille sen takia, koska se kuluttaa kaloreita.

Cut the crap.

Eib, en vittuunnu, toisilla meistä on ne ns. lehmänhermot. mutta koittakaa poijat jaksaa, kyllä teidän tuska helpottaa, ei tuo mainos ikuisuuksia tule pyörimään:thumbs:

Puhuisitte nyt niistä pepin tisseistä mielummin, vaikka pienet ovatkin. Tänään oli kuitenkin mainio kuvakulma ja asento :kuola:
E: ja muutenkin, tytöt uikkareissa :)

- voisin kohta ruveta oikeesti kattomaan nämä salkkarit netistä, alkaa toi OBH Nordica olemaan niin tekniikkalaji että voi vitun vituvittu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
täällä katsottu jo pari kuukautta pelkästään katsomosta salkkarit, ei noita jatkuvia mainoskatkoja kestä. ja tulee vielä ihan ajallaan yleensä katsomoon. tänäänkin menin tasan 22:00 niin siellä oli valmiina :D

Mä mietin et miks ihmeessä niillä oli sellaset... Ei kukaan normaali nuori tollasia käytä! Olivatkohan näyttelijät ujoja vai olisivatko bikinit olleet liian paljastavia?

E. Oli muuten eka kerta piiiiitkään aikaan kun katsoin Salkkareita. Isabella on tosi kaunis ja se pitkätukka on söpö.

Olihan Pepillä bikinit siinä edellisessä rantakohtauksessa noin viikko sitten? Ihmettelinkin kun kukaan ei kommentoinut mitään siitä sillon. Tai sit mulla oli vaan joku oma X-rated versio.

Back
Ylös Bottom