Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Miksköhän ne nyt on tolla mallilla koko ajan ne kaulukset? Onkohan se poistattanut sen ruman luirutatuoinnin sieltä niskasta ja laastareita joutuu peittelemään? Vai onko uutta kuvaa rasvasta kiiltelevänä?

En tiedä. Jotainhan siinä pitää olla taustalla. Näyttää nimittäin todella typerältä tuollainen ja kuitenkin nyt parin jakson verran sillä ollut nuo paidat tuollatavoin.

Kyllä meinas alkaa sepolla kunnon putki. :D

http://www.hs.fi/fingerpori/1135231648916

Alkaiskin kunnon putki, mutta eiköhän Suppo vanhana nössönä lopeta ryyppäämisen tohon yhteen pulloon. Hyvin kuitenkin vanha mursu näytti, että kyllä sieltä vielä löytyy paukkuja pistää talon akat ojennukseen viinan voimalla.

Joku kiintiöalkoholisti olis kyllä kiva saada taas Pihlajakadulle. Semmosta kokopäivätoimista, rikumaista rännitystä ois taas kiva seurata. Sanoisin että ainoa potentiaalinen alkoholisti tällä hetkellä ois Insinööri-majuri. Nyt kun sillä menee muutenkin kaikki päin vittua, niin toivottavasti viski narahtaa jossain vaiheessa.

Piti kattoo äsken katsomosta 5 jaksoa putkeen:hyper: Vähän jäänny.

Vitun Ismo! On muuten Erkkilän puhekin ihme ähkimistä. Ihan kuin se olis syöny mahansa täyteen ja sitten makaisi mahalteen lattialla ja yrittäisi puhua. Lol.

Nikon ylläri ei menny ihan putkeen. Eikä ne varmaan mitään tee Katariinankaan kanssa, ku eivät nyt ees pussanneet.
Ja käsikirjottajat keksiny ehkä vähän kömpelön tekosyyn saada Katariina Nikon kainaloon. Mä oikeesti luulin että kohta tapahtuu jotain jännää, kun se siellä kujalla käveli.

Mä vähän luulen, että Antti pistää Katariinan paksuksi ja lähtee takaisin Virroille nimismieheksi kun ei kestä kantaa vastuuta. Sitten Niko alkaa lapsen isäksi ja menee naimisiin Katariinan kanssa (vrt. Jenni&Ami)

Aika macho äijä tuo joka "ojensi" jenniä.

eihän toi sebastian mitään kuollu, se vaan tarvitti tekosyyn lähteä palkka-armeijaan sotimaan. tuollahan se näyttää ykkösellä kirmaavan (Tali-Ihantala 1944 (K11))

Back
Ylös Bottom