Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mua nyt häiritsee se, että eikö Venla tiennyt mummonsa pitävän kauppaa Helsingissä? Kävikö se missään vaiheessa siellä kaupassa ja oliko hautajaisissa? Elsan testamentissa ei taidettu mainita mitään lapsenlapsistakaan. Vai onko mulla taas jäänyt pari oleellista jaksoa näkemättä...

EDIT: Välirikkohan Elsalla oli omaan tyttäreensä, mutta selitettiinkö sitä jotenkin paremmin?

Jospa se ei sen välirikon takia kertonut elsallle että sillä on kakara.Helvettiin koko puumanainen.

Eikö siinä testamentissä ollut, että kaikki menee ismolle? JA sitten ismolle sanottiin siellä toimistossa, että Jos tytär löytyy, saa tytär puolet tästä testamentista? Eli ei olisi kuitenkaan saamassa kaikkea, vieden ismon taas sinne perinteiseen allikkoon :P

Juu siis näinhän se menee. Eli Elsa oli testamentannut koko omaisuutensa Ismolle, mutta Elsan tyttärelle kuuluu ns. lakiosa, joka on puolet jäämistöstä. Silti paska tuuri Ismon kannalta, että tää Elsan tytär ilmaantui paikalle, ainahan 2miljoonaa maistuu paremmalle kuin 1miljoona.

Stubastianihan tietää niiden "uusien" talotaikurien linnataustat ym. niin miks se ei tajua että ne varastelee tuolla? :(

Sepillä on kuule vähän tärkeempiiki asioita nyt mielessä!

toivottavasti tässä ei käy niin että Ismo ostaa perintörahoilla ton kaupan takaisin itselleen ku toi elsan tytär haluaa sen.
Mun mielestä Ismon pitäs käyttää rahat fiksummin.

Stubastianihan tietää niiden "uusien" talotaikurien linnataustat ym. niin miks se ei tajua että ne varastelee tuolla? :(

Stuba itse rekrytoi ne Talotaikureille, ei taida vanhalla linnakundilla olla enää varaa kertoa tienneensä heidän taustoistaan. Muutenkin Stubasta on tullut munatonhintti.

On kyllä aika vittumaine huora tuo "puuma." Tekee mieli laittaa koko ohjelma pois kun se puhuu.

Ei perkele mikä lortto toi Elsan tytär. Pelkkä olemus on ärsyttävä ja sitten kun se alkaa puhua niin ei vaan kestä. Ja mikäs juttu toi Jenni-Erkkilä nyt on, mä luulin että toi Erkkilä oli jo jättänyt vaimonsa. Tyhmä-Jenniä taas koijataan.

Aivan järkyttävä hahmo toi Liisa! Pois pois pois koko ohjelmasta ja hyvin äkkiä! Ismolta et prkl vie penniäkään mikä Ismolle kuuluu!

Äläs nyt, mun mielestä Jiri on aika luonteva ja rento jätkä.

Näin on. Ihan alusta asti vetänyt tosin hyvin ja luontevasti. Samaa ei voi sanoa Venlan näyttelijästä. Käsittämättömän jäinen joka kohtauksessa, jaksosta toiseen. Eihän sillä ollut edes mitään aiempaa kokemusta näyttelystä ja silti koekuvausten kautta päässyt sarjaan. WTF? Ja vaikka monella onkin ollut alku vähän kankeaa, niin myöhemmin se on alkanut sujua vähintään kohtuullisesti. Poislukien Niko 1.0, Niko 2.0 ja sitten tämä Venla.

Back
Ylös Bottom