Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
seppoottaalukua.gif

Supon uudet rillit tyylikkäästi ja maassa valmiina:D

Ei vitsi tol muijal on iso haba! Jopa isompi ku Ossil. Vähä noloo, jos nainen isompi ku ite.

Vitut sillä mitään habaa ole, kauheet allipaasikivet vaan!

Osteri on kyllä mieltyny vanhaan tavaraan. On ollu Milf-Tanjaa, Jenniä ja nyt tuo Puumanainen.

Vaikuttaa tää uus jättikäsi aika pahalta femakolta. Venlan faijalta oikeusteitse salettiin vaatimassa omaisuutta. Mies ei saa pompottaa naista vaan nainen saa miestä. Mistä näitä löytyy:rolleyes:

Vaikuttaa tää uus jättikäsi aika pahalta femakolta. Venlan faijalta oikeusteitse salettiin vaatimassa omaisuutta. Mies ei saa pompottaa naista vaan nainen saa miestä. Mistä näitä löytyy:rolleyes:

En tiedä mikä on valaitaan, mutta vituttaa jo nyt jo se ämmä. Toivottavasti poistuu sarjasta yhtä nopeasti kuin tulikin.

Mulle tuli mieleen, että se olisi Elsan tytär ja tullut takaisin Suomeen kuitatakseen lakiosuuden perinnöstä. Ainakin näin voisi päätellä kun se sanoi puhelimessa tyyliin: "haluan turvata oman ja tyttäreni tulevaisuuden". Mun mielestä tämä kuvio sopii muutenkin salkkareiden teemaan, sillä Ismollahan on tunnetusti aina huono tuuri.

Mulle tuli mieleen, että se olisi Elsan tytär ja tullut takaisin Suomeen kuitatakseen lakiosuuden perinnöstä. Ainakin näin voisi päätellä kun se sanoi puhelimessa tyyliin: "haluan turvata oman ja tyttäreni tulevaisuuden". Mun mielestä tämä kuvio sopii muutenkin salkkareiden teemaan, sillä Ismollahan on tunnetusti aina huono tuuri.
Erittäin hyvin haisteltu. Näinhän siinä tosiaankin varmaan tulee käymään.

Hmm vahingossa maikkarin salkkarisivujen jaksokoosteeseen lipsahtanut jotain mitä ei varmaan olisi pitänyt, tarkkaan jos lukee niin huomannee.

EDIT: Poistin linkin ettei kukaan spoilaannu vahingossa.

Back
Ylös Bottom