Salkkareitten karismaattinen peluri (ei juonipaljastuksia!)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Thimbou
  • Aloitettu Aloitettu
Mä kyllä aattelin tosi pitkään, että Sara ei oikeasti ole kuollut, vaan ilmestyy tyyliin Kauniit ja Rohkeat jostain puskasta märkine vaatteineen puolen vuoden päästä uintireissustaan. Olinkin vähän pettynyt, kun Antti "löysi" Saran ruumiin. Ja niin kauan kuin katsojille ei näytetä mädäntynyttä Saraa tai kuvaa siitä, en usko Saran kuolleen.

Joo aika perseestä sinäänsä että annikan ruumiilla kyllä mässäiltiin mutta sitten ton sosiopaatin vesi kroppaa ei näytetty vilaukseltakaan.Taas hyvä esimerkki miten maailma menee päin vittua.

Salkkarit on kyllä täynnä helvetin epärealistisia ja epätodennäköisiä tilanteita, mutta taisi viedä tuo eilinen jakson loppu kyllä voiton tähänastisista. Siis jumalauta. Kaks tyyppiä puhuu jostain afrikkalaisesta neekeristä jossain random baarissa, ja eikö se JUURI sama naapuri tule sinnä SAMAISEEN paikkaan jossa siitä JUURI silloin puhutaan.

Jaa no enpää tiiä,mun elämässä tollaset jutut on arkipäivää.Eri asia sitten jos on joku nolife.

Kannattaa tosiaan jättää ihan suosiolla nuo tulkinnat väliin. Ei sussa oo konstaapelin vikaa.

T. Tapani Paju

Mulla on sellanen tunne, että Ragnarök nauraa teille vielä makeasti ;)

Voi v*ttu noita juoruämmiä!:curs:

On tää kova! Koko ajan tapahtuu jotain dramaattista, siis ihan joka jaksossa. Voi vaan kuvitella, miten järisyttävä päätösjakso tulee olemaan ennen taukoo.

Ei saatana, kyllä tosiaan alkaa ottaa täälläkin päähän tuo Aurinkoon Nukahtanut. Minkä takia tulit takasin? Minkä takia! Ja ilmeisesti olet jäämässä vielä vähän pidemmäks aikaa tänne, kerran lässytit ittes Rautanyrkin hommiin! :curs:

Back
Ylös Bottom