Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
eikös se ismo menettäny paikkansa snow teamissa?
Kuulin tiedon luotettavalta lähteeltä ja sain kuvankin Ipen nykykondiksesta. Kummasti turvonnut hankittuaan personal trainerin:
![]()
^ toi ismon kuva on muokattu.
Hei, sherlockit, kuka se rotanhirttäjä nyt oikein on? Jiri se ei selvästi ollut. Onko joku tulossa kostamaan Isbellalle, vihdoinkin?? Mä mietin asiaa eilen, ja olen hyvin pettynyt itseeni, kun en keksi edes mitään vaihtoehtoja tällä kertaa. Muutenkin manasin eilen Salkkareita, tässähän on viimeiset jaksot käsillä, eikä mitään superjännittävään loppuun viittaavaa ole näköpiirissä. Voisiko tämä rottaepisdi johtaa johonkin, hmmm...
Edit: Mitä tarkottaa muokattu kuva? Ismo on muuten ikäsekseen tosi timmissä kunnossa, kuulin, että meinas kesälomalla vielä kiristellä syksyn kisoja varten.
Edit: miten vitussa tää oikein näin editoituu, monta postia tulee!!
Hei, sherlockit, kuka se rotanhirttäjä nyt oikein on? Jiri se ei selvästi ollut. Onko joku tulossa kostamaan Isbellalle, vihdoinkin?? Mä mietin asiaa eilen, ja olen hyvin pettynyt itseeni, kun en keksi edes mitään vaihtoehtoja tällä kertaa. Muutenkin manasin eilen Salkkareita, tässähän on viimeiset jaksot käsillä, eikä mitään superjännittävään loppuun viittaavaa ole näköpiirissä. Voisiko tämä rottaepisdi johtaa johonkin, hmmm...